palec hore!
presne toto som riesil akurat aj ja, ale zakupil som z ameriky tu teleskopicku trubku s maticami spolu s tesnenim na sanie a tym deklikom s novym tesnenim, ktory treba zhodit, aby sme sa dostali k origo trubke a vyrezali ju von (
http://www.ebay.com/itm/BMW-V8-Coolant- ... 5af726dd69)
keby som bol vedel ako ma vyzerat ta trubka a kde zozeniem samostatne ten o ring tak si to tiez spravim za par supiek u sustruznika

kazdopadne mozno by nebolo na skodu ich vyrobit zopar a posunut niekomu dalej

mna ta oprava vysla podstatne viac, najma, z dovodu, ze som si to dal prerabat uz teraz v neatorizovanom bmw servise tempus + menil som aj vodnu pumpu a termostat (sam som na to nemal odvahu a ani priestor)
s cenou prace sa nebudem radsej ani chvalit, cakal som menej, ale to je ina kapitola..
no najvacsia smola bola pre mna, ze mne ten o ring prdol par dni po kupe, velmi diskutabilne ci to uz bolo chytene alebo nie (motor bol suchy)