Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 745i únik chladící kapaliny- poradíte?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#41 Příspěvek od Filozof »

Dvori: Fakt borec. Ocenuji lidi co si dokáží poradit, místo aby dali auto do servisu kde si vemou 30-50tisic a origo se ani nechci vsázet kolik, tak si poradí sám a jde do toho.

Nejdražší si myslím je asi ta práce, pokud by to dělal někdo jinej, nebo co vše obnáší rozdělat takto motor a kolik času jste nad tím cca strávili ?

Díky za skvělej popis opravy. :)

Kdyby tady byla sekce opravy aut a řešení problémů u BMW takto pěkně popsaná ještě s fotkama, tak si všichni navzájem usnadníme práci a ušetříme spousty peněz ...

Jiné auto kluby to mají zavedené ale tady to chybí.
dvori
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: Třešť
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od dvori »

díky, zahřeje to u srdce, abych nezpychnul :D

hele rozebíral jsem V8 poprvé, samoosobě to není složité, ale aby jsi tam měl přístup, tak to práci dá, ještě když to děláš poprvé... rozdělávali jsme to asi 5-6 hodin, skládali pak 3-4, protože už víš, co kam patří, tak to šlo lépe...

Jak jsem psal, jednání některých mě trošku mrzí, protože ne každej chce opravovat vše, když je problém jen jeden a co si budeme povídat, všechno je dneska o penězích a můžeš jezdit třeba ve Ferrari a sedět na kohoutku s ropou, ale furt se budeš snažit vyřešit kteroukoliv opravu co nejkvalitněji za co nejméně peněz...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#43 Příspěvek od Filozof »

Líbí se mi tvuj přístup Dvori: Tak at ti V8 slouží je to jistě parádní svezení. :twisted:

Já zatím zustal u R6 protože mi to prostě peněženka neumožnuje a pro mě pár tisíc navíc měsíčně je lepší vrazit do servisování auta a spokojím (musím) se s 200konma ale jednou chci i já V8 a přeskočím tu magickou hranici 300koní a pak budu rád, za jakékoliv videa a články oprav těchto aut.
A bojím se těch hodin čtení a hledání postupů oprav. Tady by to mohlo bejt vše v jednom odkazu.

At nám ty auta dělají hlavně radost.
Máš pravdu stím, že každej hledá zpusob jak řešit opravy a vše za rozumnou cenu, tedy hlavně ti co poctivě makají na každou korunu. :)

PS: myslím si že jsi to vyřešil líp než je origo řešení které je drahé a ještě zmršené, když se po nějakém čase zase vyse.e...
m4x
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 09.08.2010 00:00

#44 Příspěvek od m4x »

palec hore!
presne toto som riesil akurat aj ja, ale zakupil som z ameriky tu teleskopicku trubku s maticami spolu s tesnenim na sanie a tym deklikom s novym tesnenim, ktory treba zhodit, aby sme sa dostali k origo trubke a vyrezali ju von (http://www.ebay.com/itm/BMW-V8-Coolant- ... 5af726dd69)
keby som bol vedel ako ma vyzerat ta trubka a kde zozeniem samostatne ten o ring tak si to tiez spravim za par supiek u sustruznika :)
kazdopadne mozno by nebolo na skodu ich vyrobit zopar a posunut niekomu dalej ;)
mna ta oprava vysla podstatne viac, najma, z dovodu, ze som si to dal prerabat uz teraz v neatorizovanom bmw servise tempus + menil som aj vodnu pumpu a termostat (sam som na to nemal odvahu a ani priestor)
s cenou prace sa nebudem radsej ani chvalit, cakal som menej, ale to je ina kapitola..
no najvacsia smola bola pre mna, ze mne ten o ring prdol par dni po kupe, velmi diskutabilne ci to uz bolo chytene alebo nie (motor bol suchy)
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#45 Příspěvek od Vesa88 »

Tak jsem to tu cele procetl a teda klobouk dolu :) Pekne provedena prace :) Ma tenhle problem jen N62 nebo me to same jednou bude cekat na M62B44TU? :)
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pon 18.04.2011 00:00

#46 Příspěvek od sametak »

dvori-díky moc za užitečné informace,oprava dle tvého typu proběhla hladce a levně.Díky!
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#47 Příspěvek od jozin7 »

Taky me ceka oprava te trubky.Ze to umi Snejk,jsem cetl uz a nekolik dalsich.Volil bych asi cestu kompletniho pretesneni motoru,pri jednom bordelu jak uz to je venku.Nekdo ze severni moravy,kdo to zvladne stejne kvalitne,nedela to hlavne poprve,je na svou praci hrdy posleze a nestoji to kilo?
MildaX5
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pon 20.01.2014 01:00

#48 Příspěvek od MildaX5 »

Určitě JaraX. :) :wink:
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#49 Příspěvek od jozin7 »

Ok,pokud to uz delal a bude mit cas nekdy.U Snejka jsem slysel stoji auta tydny,nevim zda to je pravda.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#50 Příspěvek od kurevtor »

wow, dost čumim, že někdo tohle zvládne. Dvori, skvělá práce a skvělá inspirace pro ostatní :palec: Už jsem se tě tu chtěl začít zastávat (protože mám stejný názor ohledně té analýzy daného problému a pak výběru jeho řešení), ale pak jsem kouknul na další stránku tohoto topicu a vidím, že jsi tady lidem celkem vytřel zrak.

Druhý palec nahoru dostáváš za placení lidem pytlema granulí pro králíky :-D to mě celkem pobavilo :-D
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#51 Příspěvek od maxmin »

Asi mě to taky čeká, začala mi utíkat chladící kapalina, nevím přesně kudy, ale určitě je to někde v blízkosti vodní pumpy. Co si myslíte o řešení bimmerfix?
https://www.youtube.com/watch?v=UABuZYvI3SM

Připadá mi to jako nejjednodušší řešení a dle slov bimmerfixu by to mělo být spolehlivější než výměna za teleskopickou trubku a.t.d.
A nebo případně máte doporučení na někoho z moravskoslezského kraje, případně Polska kdo by to udělal komplet vše vč. přetěsnění a.t.d. ať mám klid?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od JaraX »

pěkná předražená blbost, nevím proč to neudělat origo řešením když je motor za 3 hodiny ven z auta (E65, ne E60), Snejk ted někomu dělal teleskopickou trubku, pěkně u toho nadáváal a ještě to vyšlo dráž než kdyby dělal origo metodu.
teleskopická trubka připadně tadle věc je řešení pro neschopny mechaniky.
stejně za chvilku začne chtát těsnění pod altíkem, pak zase ventildekle, pak budou špatny gufera a motor ven nejjednodušší řešení
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#53 Příspěvek od maxmin »

No je to sice předražená blbost, ale na druhou stranu je to nejlevnější možná oprava. Nejedná se o teleskopickou trubku, ale malinkou trubku která se vlepí dovnitř té origo trubky.
Z USA bych to neobjednával, nechat udělat stejnou trubku by bylo otázkou pár stovek... a tu sračku na zalepení netěsností bych tam určitě nelil.
Každopádně kdyby cca do 100km od Ostravy byl někdo kdo tyhle motory zná a udělá to komplet celé, byl bych spíše pro origo opravu. Nechci to dávat k někomu kdo by to dělal poprvé. Jo a mám e61.. takže ta demontáž motoru bude asi trochu složitější než u e65, když tam není žádné místo, ale snad to nebude tak tragické... Tebe se už ani neptám Jaraxi když vím že pětky neděláš .. :-( Neznáš alespoň někoho kdo to spolehlivě udělá i na pětce?
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#54 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Můžu se zeptat? Trápí to i motory M60 B40 v E34? :oops:
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od JaraX »

trápí, ale tam je to oprava na 5min, protože ten kroužek je vlastně mimo motor :)
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#56 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Tak to je fajn vědět :wink:
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Odpovědět