chci se zeptat, jestli tu není někdo, kdo by mohl posoudit rozdíly mezi sedmičkou a pětkou (jenom E39 a E38)
Prodal jsem 523i e39 a uvažuju o novém autě, ve hře je i E38. Zajímalo by mě víceméně všechno


Tak ja se pokusim vydrzet nez se objevi pekna 740ka (ale je to těžký když vím o dvou 735i, ktere se mi libizzeli píše:Na dalnici rozhodne silnej motor, jak pise Filozof. 4litry a vejs. Jestli resis spotrebu, tak se budes muset smirit s plynem a ses na polovine. Dalsi vec je jestli chces lestenku a jestli chces super vybavu. Cim vic toho po tom aute budes chtit, tim vys pujde cena a zaroven nemoznost sehnani slusneho kusu. Dalsi fakt je ten, ze u 7er je takovy zvyk (celkem pochopitelny), ze koupit holotu znamena, ze uz si ji budes muset nechat do smrti, protoze vetsina lidi, co chce 7er, jsou nadsenci, kteri chteji top kus co se tyce vybavy. A posledni vec...jsou to stary auta a mit bokem na servis je naprosto nezbytny. Sedma v opravdu top tech. stavu bude s cenovkou na tech 150k zacinat. Doporucuju procist co nejvic informaci o techto autech at tady na klubu nebo na 7er at vis na co se pripravit. Casu na to budes mit dost, protoze nez se najde dobry kus, tak nejaka voda uplyne. Idealni je koupit auto po klubakovi. Rozhodne lepsi nez vrazdu z bazaru.