Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E38 vs E39

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
suchyChmel
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 07.12.2014 01:00
Bydliště: Tišnov

#1 Příspěvek od suchyChmel »

Zdravím,

chci se zeptat, jestli tu není někdo, kdo by mohl posoudit rozdíly mezi sedmičkou a pětkou (jenom E39 a E38)

Prodal jsem 523i e39 a uvažuju o novém autě, ve hře je i E38. Zajímalo by mě víceméně všechno :D O kolik je E38 dražší na servisech, jaký je tam rozdíl v požitku z jízdy atd atd...Chtěl bych určitě benzínovou, možná s menším motorem (728i nebo 730i), ale větší V8 bych se asi taky nebránil :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

dřív se to tu řešilo a bylo tu i tema E38 vs E39, v 90 procentech vedla E38, servis je nastejno, ne li levnější, problém je že sehnat pěknou e38 ted stojí mnohem víc penez než sehant pěknou E39, pokud na tu E38 nemáš 150 a víc, tak se na to rovnou vykašli.
suchyChmel
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 07.12.2014 01:00
Bydliště: Tišnov

#3 Příspěvek od suchyChmel »

150? Tak to je trošku přeháňka ne? Jako příklad bych si vzal jednu E46 330i která se tu prodává - stojí 300t, což ale neznamená, že za 80t by nešla sehnat pěkná E46...Jako E38ček moc není (jako v čr), ale myslím, že kolem 75-90t seženeš pěknou...Na 150 už začínají E65, nechci žádnou topovku s nejlepší výbavou a 60i motorem...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

no uvidíš sám, hlavně si vem sebou mechanika, pokud koupíš past tak do toho hooooodně spadne.
pokud ti nevadí že to třeba navi, někde něco teče, jinde něco rezne, tak pak ta cena asi stačí.
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#5 Příspěvek od kourk »

suchyChmel
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 07.12.2014 01:00
Bydliště: Tišnov

#6 Příspěvek od suchyChmel »

Co to je :D Začlo to slibně s prvníma příspěvkama, ale pak se to nějak zvrtlo :D dostal jsem se akorát na 12tou stranu, pak stačilo :D
zedmen
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu
Klubové ID: 3579

#7 Příspěvek od zedmen »

záleží dle tvýho vkusu jestli pohodlí a-la mergl či sporting mtech e39 třeba jako já černočernů und schiebedach 525i r.01 na 17kách modello typo 66.
jo ano samozřejmě se mi líbí i 38ky,ale jak má fana ve stodoly po deků hammanna na klasik lámačkách se šíbrem 740i v 6q v branišovicích a je nějak i festovnější líp dělana z pásu než prošla hammanovicí...už by měla vyrazit opanovat silnici pokad franty nelapla stylo italiano lenoro
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#8 Příspěvek od zzeli »

suchyChmel píše:Co to je :D Začlo to slibně s prvníma příspěvkama, ale pak se to nějak zvrtlo :D dostal jsem se akorát na 12tou stranu, pak stačilo :D
Nenech se odradit :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#9 Příspěvek od Filozof »

Dá se sehnat pěkná e38 se slušnou výbavou kolem 80-100tis kč. Ale počítat je třeba že u každého auta je třeba nějaká investice... bokem 20-30tis je jistě dobrá volba. pokud nepočítám nové pneu.:-)

Většinou všechny pod 60k jsou prostě vraždy nebo mají případně velkej servis před sebou.

model pokud nemusíš řešit tak ideální je benzínová 740i a pro ty co mají rádi prostor i vzadu 740iL.

Pro klidné řidiče bohatě dostačuje 728i ačkoliv o ní staří vlčáci mluví jako o slabé tak je sice slabší ale pro jednoho dva lidi naprosto dostačující.
Výhoda je že u servisu se kolem motoru všude rukama dostaneš. Po sundání sání cca 5min práce je možno vyměnit všechny hadice kolem motoru případně plno čidel a vše co se dělá na autě či motoru.
To spatřuji jako výhodu R6 u e38.
U V8 na to zapomeň.

Nevýhoda je že to není ta klasická V8 kterou každej chce a propaguje což je nejlepší 740i výkon vs spotřeba.

Dál vše je už napsáno. Asi bych si dal pozor na karoserii a pak prvky výbavy které jedou či nejedou. Takže si vše důkladně projít at člověk ví zda do toho auta musí dát ještě hodně nebo je to jen pár věcí co musí pořešit.

Na dlouhé trasy či převážně středně dlouhé je 740i s LPG uplně asi nejlepší řešení.
Do města Praha - Brno - Ostrava klidně tu 728i s LPG která jezdí za lidových 11-12L LPG.

No a pokud neřešíš ty 3-4litry navíc ve spotřebě ve městě 5L navíc tak rovnou 740i bez debat.
Zdendinho
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: sob 21.03.2015 01:00

#10 Příspěvek od Zdendinho »

Ahoj já sháním 740i ale zatím jsem nic pořádnýho neobjevil a všechny co vypadají dobře jsou 735ky. Je to velkej rozdíl mezi 740 a 735? Potřebuju to auto převážně na dálnici. DIky

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#11 Příspěvek od Don »

Ano rozdil je velky.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#12 Příspěvek od zzeli »

Na dalnici rozhodne silnej motor, jak pise Filozof. 4litry a vejs. Jestli resis spotrebu, tak se budes muset smirit s plynem a ses na polovine. Dalsi vec je jestli chces lestenku a jestli chces super vybavu. Cim vic toho po tom aute budes chtit, tim vys pujde cena a zaroven nemoznost sehnani slusneho kusu. Dalsi fakt je ten, ze u 7er je takovy zvyk (celkem pochopitelny), ze koupit holotu znamena, ze uz si ji budes muset nechat do smrti, protoze vetsina lidi, co chce 7er, jsou nadsenci, kteri chteji top kus co se tyce vybavy. A posledni vec...jsou to stary auta a mit bokem na servis je naprosto nezbytny. Sedma v opravdu top tech. stavu bude s cenovkou na tech 150k zacinat. Doporucuju procist co nejvic informaci o techto autech at tady na klubu nebo na 7er at vis na co se pripravit. Casu na to budes mit dost, protoze nez se najde dobry kus, tak nejaka voda uplyne. Idealni je koupit auto po klubakovi. Rozhodne lepsi nez vrazdu z bazaru.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#13 Příspěvek od hurvajs77 »

jak píší ostatní, uvažuješ o nákupu ojetiny, takže to chce rezervu na opravy. E655 sice jsou za 150tis i méně, ale jsou to mrdy, kterých narveš dalších 100tis. E38 to bude podobně, jen s tou nevýhodou, že je o něco starší...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#14 Příspěvek od Filozof »

mno vzhledově e65 předface a e38 si nemohou konkurovat. Každej co jsem se schválně ptal na názor tak e38 je mnohem hezčí pokud je v pěkném stavu.

U e65 jedině facelift kde to auto vypadá už dobře.
A jsme cenově někde jinde. Pěkné kousky od 250-300k a více plus kilo bokem na servis.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

každýmu se libí něco jinýho, mě E65 předface s dynamic světlama přijde třeba mnohem hezčí než E38 která už má starý rysy, navíc E65 poFL je pěkné auto, ale už moc "obyčejné" ten design není nic ani trochu kontroverzního a zdálky si to auto člověk klidně splete s 3er.

jedna fotka z cest
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... CsU-b9OnlA
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#16 Příspěvek od kourk »

pojedu se ted podívat na tuhle..
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

podle fotek nevypadá zle.. ale chtelo by to spíš nekoho kdo sedmám fakt rozumí.. mam to kousek.. proto se tam stavim jen na omrknutí.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#17 Příspěvek od Don »

nema DSP ;) a spoustu dalsich veci
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#18 Příspěvek od kourk »

já taky furt koukám po sedmách.. ale je to hodně velká bída.. koukám i do nemecka. Kdyby nekdo o nejaké hezké, klidne i v nemecku vedel, klidne sem hodte link.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#19 Příspěvek od hurvajs77 »

ani u E65 není moc nabídek. Bude to tím, že lidi kupují spíše 5er protože se bojí údržby 7er. A lidí, kteří mají prachy a mohou kupovat auto ob 3 roky zase tolik není. Takže je po 7er hodně velký hlad.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Zdendinho
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: sob 21.03.2015 01:00

#20 Příspěvek od Zdendinho »

zzeli píše:Na dalnici rozhodne silnej motor, jak pise Filozof. 4litry a vejs. Jestli resis spotrebu, tak se budes muset smirit s plynem a ses na polovine. Dalsi vec je jestli chces lestenku a jestli chces super vybavu. Cim vic toho po tom aute budes chtit, tim vys pujde cena a zaroven nemoznost sehnani slusneho kusu. Dalsi fakt je ten, ze u 7er je takovy zvyk (celkem pochopitelny), ze koupit holotu znamena, ze uz si ji budes muset nechat do smrti, protoze vetsina lidi, co chce 7er, jsou nadsenci, kteri chteji top kus co se tyce vybavy. A posledni vec...jsou to stary auta a mit bokem na servis je naprosto nezbytny. Sedma v opravdu top tech. stavu bude s cenovkou na tech 150k zacinat. Doporucuju procist co nejvic informaci o techto autech at tady na klubu nebo na 7er at vis na co se pripravit. Casu na to budes mit dost, protoze nez se najde dobry kus, tak nejaka voda uplyne. Idealni je koupit auto po klubakovi. Rozhodne lepsi nez vrazdu z bazaru.
Tak ja se pokusim vydrzet nez se objevi pekna 740ka (ale je to těžký když vím o dvou 735i, ktere se mi libi :D ) Plyn je samozrejmost, ale predstavoval jsem si to auto okolo 4 tisic eur plus, ze to necham dat do plynu ja nebo do 6k eur uz s plynem, ale jestil zacinaj dobry kusy od 150k, tak davat ctvrt mega za e38 se mi moc nechce teda. E65 je planovana na pozdeji, nejdriv se chci par let povozit s e38 dokavad jezdej :o
Odpovědět