Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 745i - odběr po zamknutí 9-10A
Toš jsem po dlouhé době získal přístup do velkoodběrové sedmy. Došel jsem ke dvoum závěrům, prvý, že ten odběr, po připojení baterky není okamžitý, neb by to byla kua jiskra, což není, takže je tam malé opožďo, druhý závěr, že to dělá kabel, jdoucí ze zadní pojistkové skříně dopředu. Tedy ne trvale zapojený od aku, ani ten silný, co vede do zadní pojistkové skříně. Předpokládám, že tento kabel vede do pojistkové skříně dopředu k těm velkým pojistkám v kastlíku spolujezdce, neb když ho odpojím, tak část přístrojovky, osvětlení a centrál částečně funguje, ale odběr padne, po zamknutí k 1A.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
hlavně jsem neviděl v autorízáku schopnýho člověka, co by pracoval jinak než pokus omyl.Falcon píše:V autorizáku diagnostikují draze. Nejlépe zajet k někomu ze zasloužilých klubových diagnostiků, mnohdy o těch autech ví víc než výrobce
ještě mě napadlo, usíná to auto? když auto zamčeš a chodíš kolem něj tak max. do 30min by měli zhasnout ovladače sedaček.
Pokračování, pokud zcela odpojím zesík LOGIC 7 vzadu, tak po zamknutí spadne odběr k 5A, pokud ho nechám odpojený a vyndám vepředu u spolujezdce pojistku č5 (7,5A) a pojistku č15 (15A) zamknu, odběr klesne pod 1A a teď to bude zajímavé, odemknu připojím zesilovač LOGIC 7, ale pojistky nezapojím, zamknu a odběr je stále pod 1A. Netuším, jestli podle VIVIDU jsou pojistky správně popsány, neb třeba pojistka č30 (10A) vůbec není zapojená v autě, ale ve VIVIDU je zapojená...
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 3348
- Kontaktovat uživatele:
Potřebuješ to auto napíchnout na bavoráckou diagnostiku (INPA, ISTA) a pořádně se podívat. Zejména na Powermodul, jak radil JaraX, jinak se v tom budeš plácat ještě dlouho. Univerzálky nejsou na BMW vhodné, pokud se hledá nějaká záhadná chyba.
Navíc pokud jen odpojíš Logic nebo jinou multimediální jednotku, která komunikuje přes optickou sběrnici MOST a konektor optiky nezaslepíš propojovací smyčkou, tak to ovlivní další jednotky, co na optice taky sedí, protože sběrnice zůstane přerušená. Ta propojka právě slouží k přemostění odpojené jednotky.
Odkud jsi? Zajeď s tím za některým klubovým diagnostikem, který ti to vyřeší v řádu minut
Navíc pokud jen odpojíš Logic nebo jinou multimediální jednotku, která komunikuje přes optickou sběrnici MOST a konektor optiky nezaslepíš propojovací smyčkou, tak to ovlivní další jednotky, co na optice taky sedí, protože sběrnice zůstane přerušená. Ta propojka právě slouží k přemostění odpojené jednotky.
Odkud jsi? Zajeď s tím za některým klubovým diagnostikem, který ti to vyřeší v řádu minut

E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 3348
- Kontaktovat uživatele:
Tak zrovna JaraXe, mimochodem specialistu na E65/66, máš "za rohem" - Žerotín blízko Olomouce.
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
to auto ke mě jezdí, (nebo jezdilo na servis), vybíjení řešíme už dlouho, problém je ten že mu před časem jeden chytrák řekl že má jezdit bez pylových filtrů, že je to lepší, tak jezdil bez nich, ucpali se mu odktoky z klimy a jednoho dne zjistil že stojí ve vodě, z auta vyteklo z koberců několik desítek litrů vody, bylo to tak nějakou zatopeny a problém s vybíjením bude dost pravděpodobně nějakej kontakt nebo jednotka v podlaze, ale nikdy jsem neměl tolik času vyházet ven interier. každopádně co mužeš vyloučit je Powermodul, ten je druhej, dokonce mi přijde že ten odběr není způsoben ničím přes pojistku, ale jak říkám, nikdy jsem neměl dost času se do toho pustit důkladně. navíc ted už je tam tuším dost zhuntovaná baterka těma odběrama a pak už se to začne vybíjet už jen tou baterkou, Lukáš po mě chtěl at mu tam dám vypínač na baterku, ale to by brzo odrovnalo pul jednotek.
Hodím ti čislo do SZ když s tím budeš nějak pomoct tak ti zkusím poradit at se to už konečně vyřeší, ono to jeho auto si dost prošlo peklem, taky má najeto 700k
Hodím ti čislo do SZ když s tím budeš nějak pomoct tak ti zkusím poradit at se to už konečně vyřeší, ono to jeho auto si dost prošlo peklem, taky má najeto 700k

Járo, děkuju moc za info, nejištěné kabely od baterky k motoru to nedělají. Je to něco za těma pojistkama, co jsem popisoval dříve. Za kabelem, co vede pod přístrojovku od power modulu. Já dělám jen konzultaci garážovým servisákům, co viděli ampérmetr z dálky a občas něco proměřím. Takže klukám zadám za úkol rozebrat podlahu.
Děkuju i všem ostatním, co mi tu trpělivě radili.
Děkuju i všem ostatním, co mi tu trpělivě radili.