Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 - hlasi slabou baterku
nevim no, stalo se mi to minulý víkend a logic rozodně nevydržel hrát ani hodinu při vypnutym motoru
ale zase bylo mínus pět stupňů a já po ránu ujel asi 3 km, že se to ani nezahřálo... Ale i tak, aspoň tu hodinu bych čekal 
každopádně mi to nevyplivlo klíč...
mám to nějak řešit? Když mi auto stálo u Snejka asi 3 hodiny a zkoušeli jsme rádio a celou dobu bylo rozsvícený osvětlění vevnitř tak sem to pak nenastartoval, prostě to procvakalo a museli jsme dobít baterku
Čili moje E65 mě teda znepojizdnit evidentně nechá



každopádně mi to nevyplivlo klíč...


Čili moje E65 mě teda znepojizdnit evidentně nechá

když už teda se tu bavíme o těch slabejch baterkách, jelikož jezdím krátký trasy přes tejden, tak není šance tu baterku dobít a pořád mi to hlásí ať jí dobiju a už stačí jen chvilku bez nastartování sedět v autě a i jen potichu poslouchat, tak bych chtěl koupit novou AGM, našel sem si tuhle:
http://autobaterie.heureka.cz/exide-mic ... e/#section
ano či ne? popř. jakou jinou, díky za rady
http://autobaterie.heureka.cz/exide-mic ... e/#section
ano či ne? popř. jakou jinou, díky za rady
Urcite muzes, ja daval tuto:
http://www.battery-import.cz/banner-run ... v-59201--/
Cenu mi tam srazil tusim na 4.000,-
Jen se tady nedavno psalo, ze stejne jde nastavit v aute 90ah, takze tech 95 je vlastne zbytecnych.
Ale pokud budes jezdit jen kratky trasy, bude ti to hlasit dal. Ja ted na horach, kdy jsem nekolikrat denne cukal, ji vyzdimal skoro uplne. Ale koupil jsem v Lidlu tu jejich nabijecku za 500 a krasne se to dobilo a jezdim taky ted spis jen po meste. Vzdycky kdyz se hned nenechaji pustit vetraky naplno, nebo nesepne naprogramovany webasto, tak to pripojim a hotovo. I ten borec, co mi tu baterku prodaval, tak mi rikal, ze je dobry tu baterku casto dobijet. Je to napsany i v navodu k pouziti. Nic netvrdim, jen rikam, co mi bylo receno.
Mimochodem v jinem foru se ta nabijecka z Lidlu resi uz hodne dlouho a vsichni na ni nedaji dopustit.
http://www.battery-import.cz/banner-run ... v-59201--/
Cenu mi tam srazil tusim na 4.000,-
Jen se tady nedavno psalo, ze stejne jde nastavit v aute 90ah, takze tech 95 je vlastne zbytecnych.
Ale pokud budes jezdit jen kratky trasy, bude ti to hlasit dal. Ja ted na horach, kdy jsem nekolikrat denne cukal, ji vyzdimal skoro uplne. Ale koupil jsem v Lidlu tu jejich nabijecku za 500 a krasne se to dobilo a jezdim taky ted spis jen po meste. Vzdycky kdyz se hned nenechaji pustit vetraky naplno, nebo nesepne naprogramovany webasto, tak to pripojim a hotovo. I ten borec, co mi tu baterku prodaval, tak mi rikal, ze je dobry tu baterku casto dobijet. Je to napsany i v navodu k pouziti. Nic netvrdim, jen rikam, co mi bylo receno.
Mimochodem v jinem foru se ta nabijecka z Lidlu resi uz hodne dlouho a vsichni na ni nedaji dopustit.
já sem se ještě nedostal do fáze kdy by mi to zdechlo, nevím jestli můžu jen tak baterku vyndat z auta a dobít jí doma
takže mi to jen nahlásilo ať jí dobiju, takže sem pak nastartoval a od tý doby všechno jen s nastartovaným motorem, jako auto mám 3 tejdny, do práce to mám 5km po městě, takže žádná hitparáda pro tu baterku
klíč mi to neplive protože mám taky keyless tak tam klíč nestrkám
takže mi to jen nahlásilo ať jí dobiju, takže sem pak nastartoval a od tý doby všechno jen s nastartovaným motorem, jako auto mám 3 tejdny, do práce to mám 5km po městě, takže žádná hitparáda pro tu baterku
klíč mi to neplive protože mám taky keyless tak tam klíč nestrkám
S tim dobijenim nevim, kazdopadně podle skrytyho menu to dobiji, ukazuje to tusim 14,8 nebo 14,9. V lete problem nemam, ale ted v zime vyhrivani sedadla, volantu, webasto, vetraky naplno na celni sklo a po 1km u skolky zdechnout, nastartovat, po 1km zdechnout. Pak par cukani po Brne, odpoledne zase skolka a tak celej tyden. Proste se to nema sanci dobít.
Bavim se o naftě. Jinak mě to taky nic nikdy nevyplivlo, radio hraje dal, jen to napise RECHARGE BATTERY!
Vzdycky ale auto nastartuje uplne v pohodě i kdyz na tech horach jsem mel na baterce 10,1V
Jen mi to treba vyhodilo chybu rucni brzdy, nebo nejakej asistent a nevracela se packa blinkru. Po delsi jizdě nebo nabiti zase vse ok.
Bavim se o naftě. Jinak mě to taky nic nikdy nevyplivlo, radio hraje dal, jen to napise RECHARGE BATTERY!
Vzdycky ale auto nastartuje uplne v pohodě i kdyz na tech horach jsem mel na baterce 10,1V

Jen mi to treba vyhodilo chybu rucni brzdy, nebo nejakej asistent a nevracela se packa blinkru. Po delsi jizdě nebo nabiti zase vse ok.
buddy: tím zdechnutím sem myslel jen tu hudbu, ne motor
ale odpověděl si... taky mam keyless, ale klíč vždy strkam - zaprvé se bojim, aby se mi nevybil a zadruhé - nějak mi nevyhovuje to vypínání auta, když mam klíč v kapse... Když je klíč zasunutej tak: tlačítkem chcípnu motor a s vytažením klíče se vše vypne a zajede volant a uvolní se bočnice na sedačce. Když máš klíč v kapse tak chcípneš motor a pak musíš zmáčknout stop znova bez nohy na brzdě?
Tesil: my máme 4.5i takže u tebe je to asi dost jiné, tobě se určo bude dobíjet déle a asi budeš potřebovat i více šťávy na nastartování
Nevíte prosím někdo po kolika km má E65 745i dobít baterku, kdyby byla teoreticky při startování fakt total vyšťavená?

Tesil: my máme 4.5i takže u tebe je to asi dost jiné, tobě se určo bude dobíjet déle a asi budeš potřebovat i více šťávy na nastartování

Nevíte prosím někdo po kolika km má E65 745i dobít baterku, kdyby byla teoreticky při startování fakt total vyšťavená?
Tak jak bylo psáno přede mnou - ráno sedneš do auta, pustíš výhřev sedačky, volantu, radio, ventilaci - to je hned odběr jako blázen.
Já třeba ráno radši vstanu o trochu dřív (a to že to nemám rád nemusím snad zdůrazňovat) a projedu to prostě o kousek déle tak, aby bylo všechno OK.
Že máš tu barerku už slabší se dá poznat snadno - hned jak nastartuješ, zkus pustit větrák naplno otočným ovladačem. Pokud je napětí OK, pustí se hned plnej. Pokud je baterka už slabší, je to první z věcí, kterou to odpojí - i když otočíš naplno, fouká to tak na 30%.
A vzadu u baterky je přepinatelný tlačítko on/off - použil jsem to, když jsem třeba v zimě odjel na do zahraničí a bylo jasné, že auto bude jenom stát. Ono se to pak přepne do nějakého úsporného režimu a i když jsem s tím víc jak týden v zimě nejel, tak po příletu start na brnknutí.
Já třeba ráno radši vstanu o trochu dřív (a to že to nemám rád nemusím snad zdůrazňovat) a projedu to prostě o kousek déle tak, aby bylo všechno OK.
Že máš tu barerku už slabší se dá poznat snadno - hned jak nastartuješ, zkus pustit větrák naplno otočným ovladačem. Pokud je napětí OK, pustí se hned plnej. Pokud je baterka už slabší, je to první z věcí, kterou to odpojí - i když otočíš naplno, fouká to tak na 30%.
A vzadu u baterky je přepinatelný tlačítko on/off - použil jsem to, když jsem třeba v zimě odjel na do zahraničí a bylo jasné, že auto bude jenom stát. Ono se to pak přepne do nějakého úsporného režimu a i když jsem s tím víc jak týden v zimě nejel, tak po příletu start na brnknutí.
to sice ano, ale jde to i tak, že tlačítkem chcípneš motor, otevřením dveří se ti zasune volant a uvolní boční vedení a když zavřeš dveře a zamkneš auto zatlačením kliky tak se ti vypne idrive a všechno ostatní, takže nemusíš 2x mačkat tlačítko, mě to teda vyhovujekurevtor píše:.... a zadruhé - nějak mi nevyhovuje to vypínání auta, když mam klíč v kapse... Když je klíč zasunutej tak: tlačítkem chcípnu motor a s vytažením klíče se vše vypne a zajede volant a uvolní se bočnice na sedačce. Když máš klíč v kapse tak chcípneš motor a pak musíš zmáčknout stop znova bez nohy na brzdě?....
Mňa tiež trápi baterka.
Minule sa mi ju po chvíli hrania sa s kufrom (výmena oleja) podarilo vybiť tak, že štartér len cvakal, auto na prístrojovke precyklovalo asi všetky možné chyby, vnútorné osvetlnie nezhaslo a auto sa nedalo zamknúť.
Manuálne som baterku odbojil, napojil jedinú nabíajčku, ktorú mám doma. Je to motonabíjačka a nabíja max 1.2A. Za 4h som auto bez problémov naštartoval... Zvláštne.
Ak naštartovaný motor vypnem a auto zamknem, nemám potom problém so štartovaním
Neviem, aký tam mám aku.
Mal som problém s alternátorom, odpálilo v ňom diódu. Teraz mám origo Bosch-om zrepasovaný alternátor.
Ak sa alternátor postupne a dlhodobo odpaľoval a nedostatočne dobíjal batériu - nezmiatol tým power modul? Čo ak by som batériu zaregistroval opäť?
Meral som aj odber auta:
Po zamknutí vyletí na 20A, tak postupne klesá na 9A, po čase na 4A, po pol hodine je na 0.4A a po 70min je na 0.04A, čo by malo byť OK.
Ak zapnem zapaľovanie, svetlá a audio, odber je okolo 30A, celkom dosť.
Pri kúpe novej batérie:
BMW spätne odporúča 90Ah AGM namiesto 110Ah. AGM sa dávali od istého roku, no moje auto bolo vyrobené PRED týmto rokom.
Dokáže taký starý power modul (po prípadnej zmene jeho konfigurácie - BATTERIE_KAPAZITAET na 90ah) obsluhovať aj novú AGM batériu? Alebo je nutné aktualizovat jeho firmware?
Registrácia batérie je samozrejmosťou.
P.
Minule sa mi ju po chvíli hrania sa s kufrom (výmena oleja) podarilo vybiť tak, že štartér len cvakal, auto na prístrojovke precyklovalo asi všetky možné chyby, vnútorné osvetlnie nezhaslo a auto sa nedalo zamknúť.
Manuálne som baterku odbojil, napojil jedinú nabíajčku, ktorú mám doma. Je to motonabíjačka a nabíja max 1.2A. Za 4h som auto bez problémov naštartoval... Zvláštne.
Ak naštartovaný motor vypnem a auto zamknem, nemám potom problém so štartovaním
Neviem, aký tam mám aku.
Mal som problém s alternátorom, odpálilo v ňom diódu. Teraz mám origo Bosch-om zrepasovaný alternátor.
Ak sa alternátor postupne a dlhodobo odpaľoval a nedostatočne dobíjal batériu - nezmiatol tým power modul? Čo ak by som batériu zaregistroval opäť?
Meral som aj odber auta:
Po zamknutí vyletí na 20A, tak postupne klesá na 9A, po čase na 4A, po pol hodine je na 0.4A a po 70min je na 0.04A, čo by malo byť OK.
Ak zapnem zapaľovanie, svetlá a audio, odber je okolo 30A, celkom dosť.
Pri kúpe novej batérie:
BMW spätne odporúča 90Ah AGM namiesto 110Ah. AGM sa dávali od istého roku, no moje auto bolo vyrobené PRED týmto rokom.
Dokáže taký starý power modul (po prípadnej zmene jeho konfigurácie - BATTERIE_KAPAZITAET na 90ah) obsluhovať aj novú AGM batériu? Alebo je nutné aktualizovat jeho firmware?
Registrácia batérie je samozrejmosťou.
P.
jsi na omylu - BMW ti to řekne správně. Originální AGM baterie je jen 90Ah. Vyšší kapacitu BMW nedělá. I přímo v ETK je napsáno, že pokud vyměňuješ baterii, tak máš vždy dát 90Ah - ikdyž je instalována 110Ah. To, že tam lidi dávají 110Ah je věc jiná.
Mám za to, že AGM byla i v první E65. Tyhle baterie jsou už hodně dlouho, je byly docela drahé - hodně čecháčků nechce dát za baterii 10tis. a raději koupí 110Ah, přitom 90Ah a AGM naprosto stačí.
Mám za to, že AGM byla i v první E65. Tyhle baterie jsou už hodně dlouho, je byly docela drahé - hodně čecháčků nechce dát za baterii 10tis. a raději koupí 110Ah, přitom 90Ah a AGM naprosto stačí.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex