Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

F02 750Li - problém s rozvody?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#1 Příspěvek od Bembik »

Pánové, známý má F02ku 750i a nechal si měnit gufera na ventilech a nyní mu motor stále skáče do nouzového režimu a diagnostika píše Timing chain overtensioned or timing is not set correctly....
Tušíte co s tím?
Díky za tipy
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00
Klubové ID: 833

#2 Příspěvek od chip »

Asi mu blbě nastavily rozvody, když tam ty hlavy dávaly zpátky. To za předpoklady, že je sundaval. Jde to udělat i bez sundavání hlav...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Hlavy sundavat netřeba, avšak každopádně musí pryč vačky a tím pádem je nutno správně načasovat rozvody.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

bud je to špatně načasovaný nebo prostě rozvody KO, každopádně jeslti rozvody nedělal, at je udělá preventivně, ušetří si tím pěkných par desítek tisíc.
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#5 Příspěvek od Bembik »

Díky za tipy. Každopádně udělat rozvody = co? Pouze řetěz? Nebo se tam mění ještě něco dalšího?
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#6 Příspěvek od mi00wa »

Napínák řetězu a vodicí lišta
Odpovědět