Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218 Registrován: ned 30.09.2012 00:00
#1
Příspěvek
od Bembik » sob 15.03.2014 14:39
Pánové, známý má F02ku 750i a nechal si měnit gufera na ventilech a nyní mu motor stále skáče do nouzového režimu a diagnostika píše Timing chain overtensioned or timing is not set correctly....
Tušíte co s tím?
Díky za tipy
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393 Registrován: pát 06.01.2006 01:00
Klubové ID: 833
#2
Příspěvek
od chip » stř 19.03.2014 09:27
Asi mu blbě nastavily rozvody, když tam ty hlavy dávaly zpátky. To za předpoklady, že je sundaval. Jde to udělat i bez sundavání hlav...
Francis
Výkonná rada
Příspěvky: 5995 Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Francis » stř 19.03.2014 10:39
Hlavy sundavat netřeba, avšak každopádně musí pryč vačky a tím pádem je nutno správně načasovat rozvody.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od JaraX » stř 19.03.2014 18:24
bud je to špatně načasovaný nebo prostě rozvody KO, každopádně jeslti rozvody nedělal, at je udělá preventivně, ušetří si tím pěkných par desítek tisíc.
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218 Registrován: ned 30.09.2012 00:00
#5
Příspěvek
od Bembik » pát 21.03.2014 20:08
Díky za tipy. Každopádně udělat rozvody = co? Pouze řetěz? Nebo se tam mění ještě něco dalšího?
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949 Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald
#6
Příspěvek
od mi00wa » pát 21.03.2014 20:45
Napínák řetězu a vodicí lišta