Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 745i - klapka ve výfuku ovládaná podtlakem
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Mám za to, že klapka by měla být při vypnutém motoru otevřená a jakmile nastartuješ tak se zavře. Při vyšších otáčkách se pak zase otevře.
Já jsem však hadičku vytáhl, zaslepil šroubem a jezdí mi to na oba výfuky.
Prozatím vše v pohodě
Proč tam ale opravdu je a zda má nějaký vliv na projev vozu - toť otázka na odborníky.
Já jsem však hadičku vytáhl, zaslepil šroubem a jezdí mi to na oba výfuky.
Prozatím vše v pohodě

Proč tam ale opravdu je a zda má nějaký vliv na projev vozu - toť otázka na odborníky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
klapka u E65 je standartně furt otevřená, zavře se podtlakem po nastartování a otvírá se opět až při větším zatížení, nebo v otáčkách apod, auto si to otvírá samo dle více kritériivlastnemec píše:Co se týče té klapky tak mám pár dotazů. Klapka je zavřená a když nastartuji tak se otevře, jak je to s otáčkama motoru, odkdy by se měla otevírat a kdy zůstat zavřená? Mysles jsem že je to dáno tlakem ve výfukovém potrubí, ale že se otevře hned po startu?
nechat ju furt otevřenou znamená lepší zvuk vyšší spotřeba apod
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)