Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 - ABS/ASC

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mika_hakkinen »

Ahoj,

mam problem s abs/asc. Po par vterinach jizdy v pred se rozsviti kontrolky antihrabu a absky.
Diagnostika rika ABS Back-devilery pump fault. Tak jsem si sehnal ventilovou kostku, ktera je v motoru. Po vymene a projeti. Diagnostika opet rika to stejne.
Pojistky OK a relatka cvakaji. Vsechno vypada dobre.

Pred tim nez se to rozbilo, tak pri dobrzdovani (jizda do 10km a zataceni do leva) to lehce brnkalo do brzdoveho pedalu. Cidla v kolech OK. Temopomat funguje a rychlomer funguje.

H.
Alois
Registrovaný
Příspěvky: 1073
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2150

#2 Příspěvek od Alois »

Já ten samý problém měl s e46 coupé asi před 6ti lety..ABS jednotka v pořádku, tak samo čidla.. chce to prohlédnout dráty k ABS čidlům a pokud to nebude ani to, tak já problém řešil výměnou zadního náboje, kde mi někdo dok..rvil ozubení vnitřního zubování nebo čeho při lisování ložiska, pak byl problém vyřešen.
xdreamerx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: pát 10.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od xdreamerx »

co takhle jeste rozhozena geometrie??
Mel sem neco podobnyho a dokud mi spravne neudelali geom, tak to stale svitilo
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Zkontroluj si kostry...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

ještě bys taky mohl mít špatnou ABS jednotku
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mika_hakkinen »

je pravda, ze jedno cidlo v zadnim kole jsem uz menil. Takze nejspis je rozdil frekvence vetsi nez stanoveny limit a proto to hlasi error. Takze asi to druhe uz bude horsi. Musim vymyslet jak to zmerit.
Uživatelský avatar
Tomasis Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1420
Registrován: ned 04.02.2007 01:00
Klubové ID: 3726

#7 Příspěvek od Tomasis Člen Klubu »

A koukal jsi na relátko u spolujezdce?
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od mika_hakkinen »

relatka cvakaji v tom bych problem nehledal. Nejsem si uplne jisty, jestli ten elektromotor se ma tocit po nastartovani motoru. Elektromotor pumpa tlaku. Nebo se zapne az je abs v cinnosti. Protoze po nastartovani motoru nebezi. Neni napeti na pinech pro ten el. motor. Kdyz rucne stisknu relatko tak se roztoci. Odber proudu jako prase.

Zkusim neco zmerit osciloskopem.
tempo62
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 03.03.2013 01:00

#9 Příspěvek od tempo62 »

Já mam trochu jiný problém, čerpadlo abs jde pořád i bez klíčku dokud ho neodpojim. Neřešil někdo podobný problém? Je to jednotkou ABS? Mam e38 po fl.
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mika_hakkinen »

Tak to mas v haji relatko, je pripecene. Jen vymenit a budes mit po problemu.

Na mem vozu je to stale zahada. Nemuzu na to prijit cim to presne je. Ted pred zimou to chci jiz konecne opravit
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mika_hakkinen »

Znovu jsem vse prosel a nic.
Pro abs kostku jsou 2relatka. Jedno je v kastliku u spolujezdce, druhe je v motoru dole, pod jednotkama motoru, tempomatu a prevodovky.

Relatka maji napis ABS. Jsou ruzove. Doufam ze to jsou ty spravne relatka.

1. kontrola relatek - OK
2. kostka ABS - z jineho vozu = stejne chovani.
3. vymena cidel v zadnich kolech. Tempomat, rychlost, spotreba - OK.
4. Pojistky - OK
5. Mereni v konektrou kostky, tady bohuzel nevim. Kdy ty relatka maji sepnout. a) kdyz je abs v chodu, b) stalej proud po nastartovani, ale to by byl moc velkej odber proudu

pujci mi nekdo z brna a okoli ABS/ASC jednotku rv. 95? Jednotka je strcena v kastliku spolujezdce.

Diky za kazdy napad
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od mika_hakkinen »

Ahoj,

tak jsem zahadu jiz vyresil. V uvozovkach pouze blbost :).

Problem byl se skorodovanym vodicem k relatku a jeho velkym prechodovym odporem. Studeny spoj poruchy zdroj. Kdyz se voltmetrem merilo bez zateze, tak bylo 12V. Po nastartovani relatko seplo. Ale Odber zpetneho motoru v ABS kostce byl velky a napeti kleslo a ABS jednotka vyhodnotila chybu.

Takze chyba byla v silovem dratu, mezi pojistkou pod kobercem a relatkem.
Dole v kastliku, kde jsou relatka je docela vlhko a koroduje tam med.

H.
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od mika_hakkinen »

Ahoj,
mam jeste jednu otazku. Cim by to mohlo byt, kdyz je ABS velmi citliva. Kdyz kdykoliv v zatacce brzdim tak je ABS v chodu. Je to velmi neprijemne.
V zadu v kolech jsou nova cidla ve predu zustali puvodni. Asi nove jsou citlivejsi. Da se to nejak resit, nebo budu muset koupit i do predu nove.

H.
Odpovědět