Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 - ABS/ASC
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
mam problem s abs/asc. Po par vterinach jizdy v pred se rozsviti kontrolky antihrabu a absky.
Diagnostika rika ABS Back-devilery pump fault. Tak jsem si sehnal ventilovou kostku, ktera je v motoru. Po vymene a projeti. Diagnostika opet rika to stejne.
Pojistky OK a relatka cvakaji. Vsechno vypada dobre.
Pred tim nez se to rozbilo, tak pri dobrzdovani (jizda do 10km a zataceni do leva) to lehce brnkalo do brzdoveho pedalu. Cidla v kolech OK. Temopomat funguje a rychlomer funguje.
H.
mam problem s abs/asc. Po par vterinach jizdy v pred se rozsviti kontrolky antihrabu a absky.
Diagnostika rika ABS Back-devilery pump fault. Tak jsem si sehnal ventilovou kostku, ktera je v motoru. Po vymene a projeti. Diagnostika opet rika to stejne.
Pojistky OK a relatka cvakaji. Vsechno vypada dobre.
Pred tim nez se to rozbilo, tak pri dobrzdovani (jizda do 10km a zataceni do leva) to lehce brnkalo do brzdoveho pedalu. Cidla v kolech OK. Temopomat funguje a rychlomer funguje.
H.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1073
- Registrován: úte 30.10.2007 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2150
Já ten samý problém měl s e46 coupé asi před 6ti lety..ABS jednotka v pořádku, tak samo čidla.. chce to prohlédnout dráty k ABS čidlům a pokud to nebude ani to, tak já problém řešil výměnou zadního náboje, kde mi někdo dok..rvil ozubení vnitřního zubování nebo čeho při lisování ložiska, pak byl problém vyřešen.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
relatka cvakaji v tom bych problem nehledal. Nejsem si uplne jisty, jestli ten elektromotor se ma tocit po nastartovani motoru. Elektromotor pumpa tlaku. Nebo se zapne az je abs v cinnosti. Protoze po nastartovani motoru nebezi. Neni napeti na pinech pro ten el. motor. Kdyz rucne stisknu relatko tak se roztoci. Odber proudu jako prase.
Zkusim neco zmerit osciloskopem.
Zkusim neco zmerit osciloskopem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
Znovu jsem vse prosel a nic.
Pro abs kostku jsou 2relatka. Jedno je v kastliku u spolujezdce, druhe je v motoru dole, pod jednotkama motoru, tempomatu a prevodovky.
Relatka maji napis ABS. Jsou ruzove. Doufam ze to jsou ty spravne relatka.
1. kontrola relatek - OK
2. kostka ABS - z jineho vozu = stejne chovani.
3. vymena cidel v zadnich kolech. Tempomat, rychlost, spotreba - OK.
4. Pojistky - OK
5. Mereni v konektrou kostky, tady bohuzel nevim. Kdy ty relatka maji sepnout. a) kdyz je abs v chodu, b) stalej proud po nastartovani, ale to by byl moc velkej odber proudu
pujci mi nekdo z brna a okoli ABS/ASC jednotku rv. 95? Jednotka je strcena v kastliku spolujezdce.
Diky za kazdy napad
Pro abs kostku jsou 2relatka. Jedno je v kastliku u spolujezdce, druhe je v motoru dole, pod jednotkama motoru, tempomatu a prevodovky.
Relatka maji napis ABS. Jsou ruzove. Doufam ze to jsou ty spravne relatka.
1. kontrola relatek - OK
2. kostka ABS - z jineho vozu = stejne chovani.
3. vymena cidel v zadnich kolech. Tempomat, rychlost, spotreba - OK.
4. Pojistky - OK
5. Mereni v konektrou kostky, tady bohuzel nevim. Kdy ty relatka maji sepnout. a) kdyz je abs v chodu, b) stalej proud po nastartovani, ale to by byl moc velkej odber proudu
pujci mi nekdo z brna a okoli ABS/ASC jednotku rv. 95? Jednotka je strcena v kastliku spolujezdce.
Diky za kazdy napad
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
tak jsem zahadu jiz vyresil. V uvozovkach pouze blbost
.
Problem byl se skorodovanym vodicem k relatku a jeho velkym prechodovym odporem. Studeny spoj poruchy zdroj. Kdyz se voltmetrem merilo bez zateze, tak bylo 12V. Po nastartovani relatko seplo. Ale Odber zpetneho motoru v ABS kostce byl velky a napeti kleslo a ABS jednotka vyhodnotila chybu.
Takze chyba byla v silovem dratu, mezi pojistkou pod kobercem a relatkem.
Dole v kastliku, kde jsou relatka je docela vlhko a koroduje tam med.
H.
tak jsem zahadu jiz vyresil. V uvozovkach pouze blbost

Problem byl se skorodovanym vodicem k relatku a jeho velkym prechodovym odporem. Studeny spoj poruchy zdroj. Kdyz se voltmetrem merilo bez zateze, tak bylo 12V. Po nastartovani relatko seplo. Ale Odber zpetneho motoru v ABS kostce byl velky a napeti kleslo a ABS jednotka vyhodnotila chybu.
Takze chyba byla v silovem dratu, mezi pojistkou pod kobercem a relatkem.
Dole v kastliku, kde jsou relatka je docela vlhko a koroduje tam med.
H.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
mam jeste jednu otazku. Cim by to mohlo byt, kdyz je ABS velmi citliva. Kdyz kdykoliv v zatacce brzdim tak je ABS v chodu. Je to velmi neprijemne.
V zadu v kolech jsou nova cidla ve predu zustali puvodni. Asi nove jsou citlivejsi. Da se to nejak resit, nebo budu muset koupit i do predu nove.
H.
mam jeste jednu otazku. Cim by to mohlo byt, kdyz je ABS velmi citliva. Kdyz kdykoliv v zatacce brzdim tak je ABS v chodu. Je to velmi neprijemne.
V zadu v kolech jsou nova cidla ve predu zustali puvodni. Asi nove jsou citlivejsi. Da se to nejak resit, nebo budu muset koupit i do predu nove.
H.