Storm: příroda na těch horách, a na Transalpině obzvlášť, je opravdu nádherná a tam bych si dokázal i představit sedět pár hodin na šutru a jenom tak hledět do okolí...
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
Téma sleduju a hrozně rád bych jel. Nebudu ale nic slibovat, bude to záležet na financích, začal jsem aktivně shánět samosvor, chci to trochu snížit a přitvrdit, upgradovat brzdy, po té, co jsem je uvařil na okruhu v Mostě nevím, jestli bych jim dost věřil a takovou akci. Plus samotné náklady na tuhle akci - no mám co dělat
Je treba se si uvedomit, ze to neni vylet pro kazde auto. Dostava to tam poradne zabrat. Jinak k tomu jezdeni. Dost se keca, foti, toci... Neni to zbesily jezdeni tam a zpatky.
Přesně jak říká Honza létos si snad stihnu udělat pár pěkných fotek .
popřípadě plánujeme výlet na Drákulu hrad teda pokud to není úplně mimo cestu .
Každopádně základ je Brzdy pneu a vodní pumpa OK (hlavně pro TDS )
Který Drakulův hrad?
Ten skutečný, pravé Drakulovo sídlo, dnes zřícenina, je kousek pod přehradou Vidraru, těsně vedle Transfagarasan highway. Nahoru se musí pěšky, 1400 schodů prý tam je.
Filmový hrad je asi 130 km daleko, směrem na východ, směrem na Brašov, u obce Bran.
houmik píše:Je treba se si uvedomit, ze to neni vylet pro kazde auto.
Hmmm, můžeš to blíže specifikovat ?
Pocitam, ze to Houmik myslel tak, ze by to nemela byt nejaka zborenina, kterou si nejaky pubos sklada na parkovisti pred panelakem a ktera se v prvni zatacce rozpadne. Takze jak se jiz vyjadrili jini gumy a brzdy ve slusnem stavu jsou zaklad. Ty se nemas ceho bat
I pubescent může u chodníku na sídlišti poskládat auto, které "to dá".
Houmik to asi myslel jinak, psal jsem o tom i já - auto má být jiné pro romantické kochání se přírodou a auto má být jiné pro maximální rychlost vyšplhání se na kopec. E34 tds je spíš to první. Na to druhé mu přebývá hmotnost a chybí výkon.
Každý kdo jede, riskuje uplatnění zákona TopGearu, v případě poruchy ponechání vlastnímu osudu. Někteří z nás to zažili letos osobně.
No s tim pravidlem top gearu bych to nevidel tak cerne. Pokud si dobre pamatuju cekali a stali jsme uplne vsichni dokud jsme nerozhodli o nejlepsim moznem reseni. A neustale jsme byli v kontaktu
Historka o pravidle TopGearu je pekna k pivu, ale realne jsme odjizdeli az kdyz bylo jasne, ze jsme tam prd platni a byl stanoveny plan dalsiho postupu. Do doby odjezdu jsme se vsichni snazili pomoct dle moznosti a schopnosti kazdeho zucastneneho. Neni tedy moc na miste s tim tady strasit
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
Přesně jak píše Víťa... Do pomoci se letos zapojil úplně každý Za což jsem do teď neskutečně vděčný. Myslím, že by ani příště nikdo z nás nenechal žádného člena výpravy někde trčet...
Přemýšlím, jak popsat zážitek s nefunkčním alternátorem před setměním, aby to nevyznělo jako chvástání se improvizačním kouzlením nebo naopak jako stesk opuštěné posádky uprostřed divočiny
Jo tato akce Tak u te jsme ani nebyli, takze jsme nemohli ujet. Ale jsem presvedceny, ze kdyby jste volali o pomoc, tak by jsme za vama prijeli. Prece jenom nejsme TopGear, ktery ma zaseou stab, takze muze na oko nechat vojaka v poli.
Jak pise blackjack, pro priste vime, jak delit skupinky. Minimalne po dvou ... jak na horach
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
Taky bych se rád přidal,jen mě tady děsíte tim,že to není pro každý auto atd... Se svou 5er si sem tam škrtám katíkama a pár šrámů má i vana automatu Ale jel bych rád
tak jsem to předčasně řešil v práci a vypadá to zatím dobře..tak snad vezmu svoji m3 trochu vyvětrat jo a asi pojedeme 2+2 ( podmínak holek je koupání u moře )