Opet do toho zapojim vice teorie, nez praxe, takze me za to kdyztak neukamenujte
Pokud by se tam dostalo palivo a doslo i k zapaleni, kam se ztrati exploze ? Zustal viset ventil ? nebude to slyset jako strileni do vyfuku, nebo do sani ? Pokud ventily zaviraji spravne, tak kudy ? praskle tesneni by bylo hned poznat, budto nesmyslny tlak ve vode, nebo i voda v oleji ?
Krouzky ? pak musi byt pretlak na klice ? Co vicko oleje ? Je tam neco nestandardniho (pretlak ci silny podtlak) ?
Dira v pistu ?

Smes odchazi ke klice a horet fakt nebude. Check pres infra kameru dirou pro svicku ?
Pokud se tohle nic z toho nikde neprojevi, opravdu se to palivo zapali ? Utvori se spravne smes ? Kdyby byl spatne vstrik benzinu, melo by to porad jet na plyn, ale tezko rict co to udela po startu, jestli tam neni tolik nevyhorelyho benzinu, ze to pak nezapali ani plyn ?
Umis to nahodit ciste na plyn ? Ze by se tam necpal prvni ten benzin. Mam za to, ze to u nekterych systemu jde nejakym podrzenim toho prepinace nebo co, JaraX by asi poradil vic.
Porad nevime, jestli je ta svicka mokra, nebo sucha, kdyz ji vyndas.
Zkusil bych vyndat svicku a nechat to proste nejakou dobu dychat (neboi vyfoukat vzduchem prebytecne palivo a tim to urychlit) a pak zkusit nahodit ciste na plyn, pokud to tvuj system umoznuje.