Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vyměna olejoveho separatoru a auto nejede - pomoc

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
GubaXan
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: sob 02.03.2013 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od GubaXan »

Zdravim.
Prosim o rady co mam dělat, auto jsem nechal u znameho za Prahou a potřebuji s nim odjet.

Dnes jsem vyměnil olejovy separator a všechny 4 hadice - viz dily:
Položka 11617501566
Položka 11611432559
Položka 11617504535
Položka 11157532649
Položka 11617504536

Už jsem sundaval škrtici klapku a vše bylo ok, takže tam jsem neměl nic pokazit. Vše sedlo dobře a když otevřu vičko kam se dava olej do motoru, tak to konečně začalo přisavat. (u stareho to nedělalo)

Auto jsem dal dohromady a nastartoval. Hned se zvyšili otačky, něco malo přes 1000 akdyž přidam plyn jen trochu nebo na maximum, tak mi skačou a nezvednou se vice jak na 1500 otaček (viz video)

https://www.youtube.com/watch?v=B9N74Id ... e=youtu.be

Přeci tam neni co pokazit, vyměna 4 hadiček a separatoru…

Co to muže byt?

taky se mi rozsvitily chyby - EML a protiskluz O_o to proc?

Diky všem !

Kdyby se na to někdo mohl podivat, auto stoji v Nupakach (Čestlice u Prahy)
Přílohy
Evr0Vy_qUw8.jpg
Evr0Vy_qUw8.jpg (116.12 KiB) Zobrazeno 2413 x
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#2 Příspěvek od assassin_89 »

Ja bych jeste mrkl ma tu klapku sani. Stalo se mi neco podobneho ale na m52b28 i kdyz tam jsou klapky sani resene trosku jinak.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Joshuax »

A neni to prave spatne, ze to zacne delat podtlak pod tim vickem ? Zkontroloval jsi odtok zpet ? Vymenit hadici je fajn, ale pokud je dole spunt, tak to nema kam tect, je dobre to profouknout.
Jak byl na tom motor pred vymenou ? Byl v hadicich kondenzat ? Pripadne pod vickem ?

Ja ted delal tesneni pod vikem ventilu na M54 a byl jsem mile prekvapen, ze je vsechno krasne cisty a bez kondenzace.

Edit: Ted jsem koukal na to video. Tim dohromady myslis tento stav, nebo jsi to mel slozene komplet ? Protoze takhle to fungovat asi moc nebude, bez toho, aniz by motor vedel, kolik ze toho vzduchu jde dovnitr (MAF).
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Tohle bude spíš nezapojená škrticí klapka, bez váhy to jede "úplně v pohodě" ve smyslu toho, že to ignoruje i lambdy a a jede na přednastavenou mapu. Přidat plyn dokáže jen trochu, cca co zvládne zvednout volnoběžným ventilem a pak nic. M54 má plně elektronickou klapku, takže stačí blbě docvaknout konektor.
Odpovědět