Zdravim.
Prosim o rady co mam dělat, auto jsem nechal u znameho za Prahou a potřebuji s nim odjet.
Dnes jsem vyměnil olejovy separator a všechny 4 hadice - viz dily:
Položka 11617501566
Položka 11611432559
Položka 11617504535
Položka 11157532649
Položka 11617504536
Už jsem sundaval škrtici klapku a vše bylo ok, takže tam jsem neměl nic pokazit. Vše sedlo dobře a když otevřu vičko kam se dava olej do motoru, tak to konečně začalo přisavat. (u stareho to nedělalo)
Auto jsem dal dohromady a nastartoval. Hned se zvyšili otačky, něco malo přes 1000 akdyž přidam plyn jen trochu nebo na maximum, tak mi skačou a nezvednou se vice jak na 1500 otaček (viz video)
https://www.youtube.com/watch?v=B9N74Id ... e=youtu.be
Přeci tam neni co pokazit, vyměna 4 hadiček a separatoru…
Co to muže byt?
taky se mi rozsvitily chyby - EML a protiskluz O_o to proc?
Diky všem !
Kdyby se na to někdo mohl podivat, auto stoji v Nupakach (Čestlice u Prahy)
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vyměna olejoveho separatoru a auto nejede - pomoc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A neni to prave spatne, ze to zacne delat podtlak pod tim vickem ? Zkontroloval jsi odtok zpet ? Vymenit hadici je fajn, ale pokud je dole spunt, tak to nema kam tect, je dobre to profouknout.
Jak byl na tom motor pred vymenou ? Byl v hadicich kondenzat ? Pripadne pod vickem ?
Ja ted delal tesneni pod vikem ventilu na M54 a byl jsem mile prekvapen, ze je vsechno krasne cisty a bez kondenzace.
Edit: Ted jsem koukal na to video. Tim dohromady myslis tento stav, nebo jsi to mel slozene komplet ? Protoze takhle to fungovat asi moc nebude, bez toho, aniz by motor vedel, kolik ze toho vzduchu jde dovnitr (MAF).
Jak byl na tom motor pred vymenou ? Byl v hadicich kondenzat ? Pripadne pod vickem ?
Ja ted delal tesneni pod vikem ventilu na M54 a byl jsem mile prekvapen, ze je vsechno krasne cisty a bez kondenzace.
Edit: Ted jsem koukal na to video. Tim dohromady myslis tento stav, nebo jsi to mel slozene komplet ? Protoze takhle to fungovat asi moc nebude, bez toho, aniz by motor vedel, kolik ze toho vzduchu jde dovnitr (MAF).
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle bude spíš nezapojená škrticí klapka, bez váhy to jede "úplně v pohodě" ve smyslu toho, že to ignoruje i lambdy a a jede na přednastavenou mapu. Přidat plyn dokáže jen trochu, cca co zvládne zvednout volnoběžným ventilem a pak nic. M54 má plně elektronickou klapku, takže stačí blbě docvaknout konektor.