Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F20 S2NHA performance brzdy 340mm vs. 18" kola?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Chlopi, kontrolní otázka - přiznávám, že se mi nechce dávat m4Zlika na zvedák a sundat mu př. kolo 19" a nasadit místo něj 18"... sem leniv... na m4Zlikovi tyhle brzdy vepředu mám na 19" OZ a je ta místa vfpysk...
Je tu někdo, kdo jezdí 18" (ať už OEM nebo aftermarket) na brzdy z M235i (///M-performance sport brakes S2NHA kotouč 340/30mm, dvoupístové Alu třmeny v modré metle s logem ///M) ???
Zvažuju totiž tyhle výkonnější brzdy dát aji na 3er.... ke kterému mám zimní Styling 193 (18") a letní OZ ultraleggera, taky 18".
Je tu někdo, kdo jezdí 18" (ať už OEM nebo aftermarket) na brzdy z M235i (///M-performance sport brakes S2NHA kotouč 340/30mm, dvoupístové Alu třmeny v modré metle s logem ///M) ???
Zvažuju totiž tyhle výkonnější brzdy dát aji na 3er.... ke kterému mám zimní Styling 193 (18") a letní OZ ultraleggera, taky 18".
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: F20 S2NHA performance brzdy 340mm vs. 18" kola?
A jeden poznatek/(z)jev z praxe S2NHA:
Na obou autech mám prakticky stejné brzdy (vepředu na obou S2HNA - oem slotted/dimpled kotouče a třmeny/desky z M235i, vzadu na obou slotted kotouče Cquence a OEM třmeny/desky bmw) a obě auta brzdí jak šlak, enemže..... zatímco m4Zlik (1450 kg) brzdí skoro bezhlučně, brzdy 3er (1715kg) při brždění vydávají zvuky (nepískají, jen je slyšet, jak se ty desky hlasitě šuchají o drážky na kotoučích)..... zvláštní to jev....
Na obou autech mám prakticky stejné brzdy (vepředu na obou S2HNA - oem slotted/dimpled kotouče a třmeny/desky z M235i, vzadu na obou slotted kotouče Cquence a OEM třmeny/desky bmw) a obě auta brzdí jak šlak, enemže..... zatímco m4Zlik (1450 kg) brzdí skoro bezhlučně, brzdy 3er (1715kg) při brždění vydávají zvuky (nepískají, jen je slyšet, jak se ty desky hlasitě šuchají o drážky na kotoučích)..... zvláštní to jev....

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: F20 S2NHA performance brzdy 340mm vs. 18" kola?
a ještě jeden poznatek z praxe na těžkém (1715kg daily, tj i zimní provoz ve sračkách):
Zadní Cquence slotted/dimpled kotouče "zežraly" OEM desky za 11tis km....
Zajímavé je, že přední (OEM M235i, taky slotted/dimpled, taky OEM desky, dělla se všešchny brzdy najednou) ukazují stále 50000km
No nic no, du je objednat....
Zadní Cquence slotted/dimpled kotouče "zežraly" OEM desky za 11tis km....

Zajímavé je, že přední (OEM M235i, taky slotted/dimpled, taky OEM desky, dělla se všešchny brzdy najednou) ukazují stále 50000km

No nic no, du je objednat....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: F20 S2NHA performance brzdy 340mm vs. 18" kola?
Nezežraly, je tam ještě min 70% "masa" na deskách... asi se BC lehce zblbnul.... takže desky neměním, nuluju počítadlo, uvidíme co a jak...pavproch píše:Tak zadní Cquence slotted/dimpled kotouče "zežraly" OEM desky za 11tis km
Re: F20 S2NHA performance brzdy 340mm vs. 18" kola?
To neděláš dobře Jaromíre. Jak vynuluješ už líznuté čidlo, tak ti tam skočí nesmysl a nebude to počítat
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: F20 S2NHA performance brzdy 340mm vs. 18" kola?
Jj, má to pokračování... ale jiné než sem čekal i v nejhorších snech.
Počítadlo se přes OBD diag podařilo vynulovat pomocí nového čidla (naskočilo tam sice jen 15000km, ale co, no) a vše se zdálo růžové a skvělé... výpis chyb čistý.... než sem se rozjel.... v tu chvíli gong, signalizuje červené auto na zvedáku (k tomu chyba CC ID-71) a trvale svítí červeně signalizace brzd (jako když je třeba zatažená ruční brzda). Diag čte: "snímač opotřebení předních brzd" (na které se přitom VŮBEC nešahalo). Zároveň ale "service info" v menu palubního ukazatele hlásí pro přední brzdy 60000 km do servisu, ani jiný z údajů není "červený" nebo "prošvihlý".
A ta chyba nejde pomocí univerzální OBD diagnostiky smazat, teda smazat jde, ale při prvním startu tam naskočí zpět. Kura....
Můj mechanik spešl ODB diag BMW nemá, já ji sice kdysi do starého PC (které už mezitím skoro umřelo) nainstaloval ale nikdy se nenaučil ji rozumět a používat...
@matiz: proto sem Ti před chvílí volal o pomoc.... a nedovolal se....
Počítadlo se přes OBD diag podařilo vynulovat pomocí nového čidla (naskočilo tam sice jen 15000km, ale co, no) a vše se zdálo růžové a skvělé... výpis chyb čistý.... než sem se rozjel.... v tu chvíli gong, signalizuje červené auto na zvedáku (k tomu chyba CC ID-71) a trvale svítí červeně signalizace brzd (jako když je třeba zatažená ruční brzda). Diag čte: "snímač opotřebení předních brzd" (na které se přitom VŮBEC nešahalo). Zároveň ale "service info" v menu palubního ukazatele hlásí pro přední brzdy 60000 km do servisu, ani jiný z údajů není "červený" nebo "prošvihlý".
A ta chyba nejde pomocí univerzální OBD diagnostiky smazat, teda smazat jde, ale při prvním startu tam naskočí zpět. Kura....
Můj mechanik spešl ODB diag BMW nemá, já ji sice kdysi do starého PC (které už mezitím skoro umřelo) nainstaloval ale nikdy se nenaučil ji rozumět a používat...
@matiz: proto sem Ti před chvílí volal o pomoc.... a nedovolal se....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: F20 S2NHA performance brzdy 340mm vs. 18" kola?
Vřelé poděkování matizovi za pomoc - přijel sem, on se připojil, udělal klik, klik, vědel kam a na co šáhnout a klik, bylo to "opraveno"
Kuju.
Kuju.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: F20 S2NHA performance brzdy 340mm vs. 18" kola?
Tak. První životnostní údaj: brzdové desky OEM BMW (S2NHA) vydržely vepředu na těžkém 3er (1715 kilo kerb) přesně 18tis km. Neska sem je měnil, bo BC ukazoval mínus100 km do výměny a svítil červeně. Na deskách byly tak ešče 2-3 mm "masa".pavproch píše: na obou autech mám prakticky stejné brzdy (vepředu na obou S2HNA - oem slotted/dimpled kotouče a třmeny/desky z M235i
Životnost na lehkém m4Zlikovi ešče nevim.... (BC ešče nesvítí...
