Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
B100 bionafta v modelech F20, E90-F30, F10-F11, F01,F12,F25
mě zaujalo toto
Nizozemští vědci: emise dieselů škodí mozku Více zde:
http://www.autorevue.cz/nizozemsti-vedc ... n=copylink
Nizozemští vědci: emise dieselů škodí mozku Více zde:
http://www.autorevue.cz/nizozemsti-vedc ... n=copylink
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Ten článek je strašný plk
Těm lidem jistě neotevřeli mozky, aby ověřili, že po 30 minutách je měli plné sazí z vdechování 


E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
na to nemusíme čuchat naftu, ale stačí samotná denegerace lidí. Koukni se kolem sebe, kolik je mezi náma dementů, hovad, mentálních lidí atd. Zavedl bych Spartu a jejich selekci...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Jinak dle servisáků, co se přimíchává jen asi těch 5% biosraček do nafty, tak jediné pozitivum je v tom, že ta nafta o trochu lépe maže, tj. déle vydrží vstřikovací čerpadlo. zbytek jen špatně. v biosračce bývají nečistoty, nikdy se nespálí jako klasická nafta, zůstávají úsady a kdo má friťák, tak se podívejte u staršího friťáku na takový ten hezký mastny jakoby lak všude kolem, který nejde umýt a to se tady jen ten olej ohřívá a odpařuje, nikoliv spaluje! to samé to děla s palivovým systémem, prostě ničí ho, ničí vstřikovače, vytváří spoustu bordelu, který ničí motor, ventily a taky výfukové potrubí! u starých motorů atd. tam to zas tolik nevadilo, byly tam velké vůle a nějaké zanesení nehrozilo. u moderních motorů, kde stačí pšíknout do sání a motor se psychicky zhroutí z nestandarndního složení nasávaného vzduchu je to sebevražda a úspora nic!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha / Pelhřimovsko /// E30 325iC /// E60 550i
- Kontaktovat uživatele:
Dostal jsem tip na toto téma od jednoho člena BMW KLUBU jezdící Mercedesem.
Provozuji už cca 50 000km W124 na Bionaftu, tedy B100 od KM-PRONA. Rozebírat jestli mi to rozbije motor nemá smysl neboť W124 sežere všechno. Čili to tankuji s čistě ekonomických důvodů.
O B100 koluje spousta mýtů a fám a taky dost hospodských keců. Spousta lidí netuší že na trhu je Bionafta druhé generace, která je skutečně srovnatelná s naftou. Dle mého (a doufám že se do mě zase někdo opře) výrobci aut nedoporučují BIO z důvodu nízké doby skladovatelnosti. Tj. Nejezdím - vykvete mi to v nádrži a nejedu. Tomu se dá předejít aditivováním. Používám dvojnásobek dávky VIF. Neměl jsem tedy problém ani v zimě, konkrétně do -20 to s VIF všechno funguje.
Další oblíbeným mýtusem je - "natankoval jsem BIO a zničilo mi to auto voe".
- auto nezničilo BIO ale nečistoty z JZDácké nafty, já mám třeba veskrze negativní zkušenosti z Shell (vysočina) kde se Vám o prémiové naftě může jen zdát. (i W124 se zakuckala, RAV4 mrtvá) Bionafta je silné rozpouštědlo, takže při přechodu na ní je výměna palivových filtrů samozřejmostí. Slýchávám hodně chvály na VERVU (ověřeno to nemám) nicméně o čisté naftě bez biosložky se Vám v ČR může tak akorát zdát. V každé je min 7-10% BIO. Jak to maj ošéfované výrobci kteří tvrdí že jejich nafta je bez biosložky nevím.
Kdo šetří a tankuje je B30, tj. směsnou naftu, tak asi ví že v ní je min 30% B100 a zbytek motorová nafta, a kdo tankuje u ONA tak by měl vědět že se jedná naftu ze starších zásob, čili ne úplně čerstvou. Rozdíl mezi B30 a B100 už není tak velký.
Osobně pozoruji u B100 horší chod za studena (kompenzováno aditivy), výkon je sporný, B100 by měla mít vyšší cetanové číslo. (nemám změřeno a podloženo) spotřeba je v normálním režimu STEJNÁ NEBO VELMI PODOBNÁ. Rozdíl nastává při jízdě na plný plyn, kdy mi W124 zkonzumuje o cca 1-1,5l více než na kvalitní naftu (ne B30).
Pokud se budeme bavit dále o naftě prémiové tak tam pozoruji tišší a měkčí chod motoru, otázkou je kde prémiovou naftu natankovat. Mám zkušenosti s OMV v Rakousku, jde skutečně šla spotřeba o 1l dolů (může být i lepším stavem silnic apd.) OMV v některých místech nabízí tuším i naftu arktickou a dokonce snad už i syntetickou (nemám podloženo)
Takže mi z toho vyplývá to že nikdo nemá reálné zkušenosti s B100 v nových motorech bez zbytečných keců, znám člověka co má najeto na B100 200 tis v tuším MB C 220CDI. Hlavním problémem je žíravost B100 na gumových těsnění a DEGRADACE MOTOROVÉHO OLEJE. Je třeba zkrátit výměny. (měním po 10 tis)
Mýtus - to by si normální člověk do auta nenalil. Na B100 jezdí spousta podniků a autodopravců, kamionů, stavebních strojů a autobusů. Úspora 5kč/l se vyplatí.

Provozuji už cca 50 000km W124 na Bionaftu, tedy B100 od KM-PRONA. Rozebírat jestli mi to rozbije motor nemá smysl neboť W124 sežere všechno. Čili to tankuji s čistě ekonomických důvodů.
O B100 koluje spousta mýtů a fám a taky dost hospodských keců. Spousta lidí netuší že na trhu je Bionafta druhé generace, která je skutečně srovnatelná s naftou. Dle mého (a doufám že se do mě zase někdo opře) výrobci aut nedoporučují BIO z důvodu nízké doby skladovatelnosti. Tj. Nejezdím - vykvete mi to v nádrži a nejedu. Tomu se dá předejít aditivováním. Používám dvojnásobek dávky VIF. Neměl jsem tedy problém ani v zimě, konkrétně do -20 to s VIF všechno funguje.
Další oblíbeným mýtusem je - "natankoval jsem BIO a zničilo mi to auto voe".
- auto nezničilo BIO ale nečistoty z JZDácké nafty, já mám třeba veskrze negativní zkušenosti z Shell (vysočina) kde se Vám o prémiové naftě může jen zdát. (i W124 se zakuckala, RAV4 mrtvá) Bionafta je silné rozpouštědlo, takže při přechodu na ní je výměna palivových filtrů samozřejmostí. Slýchávám hodně chvály na VERVU (ověřeno to nemám) nicméně o čisté naftě bez biosložky se Vám v ČR může tak akorát zdát. V každé je min 7-10% BIO. Jak to maj ošéfované výrobci kteří tvrdí že jejich nafta je bez biosložky nevím.
Kdo šetří a tankuje je B30, tj. směsnou naftu, tak asi ví že v ní je min 30% B100 a zbytek motorová nafta, a kdo tankuje u ONA tak by měl vědět že se jedná naftu ze starších zásob, čili ne úplně čerstvou. Rozdíl mezi B30 a B100 už není tak velký.
Osobně pozoruji u B100 horší chod za studena (kompenzováno aditivy), výkon je sporný, B100 by měla mít vyšší cetanové číslo. (nemám změřeno a podloženo) spotřeba je v normálním režimu STEJNÁ NEBO VELMI PODOBNÁ. Rozdíl nastává při jízdě na plný plyn, kdy mi W124 zkonzumuje o cca 1-1,5l více než na kvalitní naftu (ne B30).
Pokud se budeme bavit dále o naftě prémiové tak tam pozoruji tišší a měkčí chod motoru, otázkou je kde prémiovou naftu natankovat. Mám zkušenosti s OMV v Rakousku, jde skutečně šla spotřeba o 1l dolů (může být i lepším stavem silnic apd.) OMV v některých místech nabízí tuším i naftu arktickou a dokonce snad už i syntetickou (nemám podloženo)
Takže mi z toho vyplývá to že nikdo nemá reálné zkušenosti s B100 v nových motorech bez zbytečných keců, znám člověka co má najeto na B100 200 tis v tuším MB C 220CDI. Hlavním problémem je žíravost B100 na gumových těsnění a DEGRADACE MOTOROVÉHO OLEJE. Je třeba zkrátit výměny. (měním po 10 tis)
Mýtus - to by si normální člověk do auta nenalil. Na B100 jezdí spousta podniků a autodopravců, kamionů, stavebních strojů a autobusů. Úspora 5kč/l se vyplatí.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Podíl BIO v naftě/benzínu je určen pro výrobce/prodejce v dlouhodobém průměru, tzn. pokud v prodaném množství je 1/2 čistá minerální nafta tak druhá 1/2 má podíl BIO 14-20%.SEMRY píše:... nicméně o čisté naftě bez biosložky se Vám v ČR může tak akorát zdát. V každé je min 7-10% BIO. Jak to maj ošéfované výrobci kteří tvrdí že jejich nafta je bez biosložky nevím ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition