Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Logicky... každému to vydrží jinak.
1. pokaždé jiné auto - jiná váha, jiná hybnost nápravy, jiná neodpružená hmota
2. někdo lítá kolem chalupy po relativně solidních cestách, někdo lítá zase jenom po tankodromu - reálně nelze srovnat.
3. výrobní vady - znám KW co vydrželi 100, bilstein B8 cca 30 a koni asi 2tis km.
Nikdy nevíš, a koupil co by mi vyhovovalo tuhostně a chováním. Pokud preferujš životnost - origo BMW
1. pokaždé jiné auto - jiná váha, jiná hybnost nápravy, jiná neodpružená hmota
2. někdo lítá kolem chalupy po relativně solidních cestách, někdo lítá zase jenom po tankodromu - reálně nelze srovnat.
3. výrobní vady - znám KW co vydrželi 100, bilstein B8 cca 30 a koni asi 2tis km.
Nikdy nevíš, a koupil co by mi vyhovovalo tuhostně a chováním. Pokud preferujš životnost - origo BMW

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř 30.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
jak píšu, užívám si nižšího a tužšího podvozku, takže o OEM (dopředu) nelze uvažovat (dozadu m-paketové lze)
pokud bych dal teda dopředu něco se životností 80tis (tj s mým nájezdem 2 roky) a měnil co dva roky jen ty dva přední, tak budu spokojen.... jde mi o to, abych nemusel měnit všechny čtyři tlumiče každý rok nebo ještě častěji
pokud bych dal teda dopředu něco se životností 80tis (tj s mým nájezdem 2 roky) a měnil co dva roky jen ty dva přední, tak budu spokojen.... jde mi o to, abych nemusel měnit všechny čtyři tlumiče každý rok nebo ještě častěji
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
V tom případě můžeš koupit cokoliv, protože při dobré konstelaci hvězd to vydrží , ale taky se může zadařit že ne ...
To je asi jako v létě předpovídat, jaká bude letos zima...
To je asi jako v létě předpovídat, jaká bude letos zima...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Mě originály M-Sport na E36 vpředu vydržely asi 100k km, zadní KoniSport podobně.
Nyní mám KoniSport pro Z3M vpředu i vzadu, mají najeto teprve 20k km. Zatím drží.
Nyní mám KoniSport pro Z3M vpředu i vzadu, mají najeto teprve 20k km. Zatím drží.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Díky za odpověď na (prozatím) nevyřčenou otázku, zdali lze "mixovat" m-paketové tlumiče na jedné nápravě s Koni na druhé.... jak je vidno, lze...Francis píše:Mě originály M-Sport na E36 vpředu vydržely asi 100k km, zadní KoniSport podobně.
akorát já to asi udělám naopak: dopředu Koni (nebo B8) a dozadu m-paket
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
mixovat můžeš i pravej a levej jinej v tom případě
KONI a Mpaket mají jinou velikost útlumu a s tím i odskoku (už jen tím, že KONI jsou nastavitelné) - nějak to fungovat bude vždycky, ale primárně je nejlepší volit vždy komplety kvůli jejich charakteristice, než vymýšlet nějaký brutalcombo vycucaný z malíčku, co bude asi fungovat nejlépe 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Jo, sem si vědom, že najít otimální nastavení při kombinaci různých tlumičů na nápravách nebude jednoduché - nastavitelnost předních koni by tomu mohla pomoct... ale máš pravdu, že je to zbytečné přidělávání si složitostí...
No nic no, pružiny to budou H+R (jistota) a tlumiče (všechny 4, halt to risknu) buď ty Koni yellow nebo B8...
Ententyky dvašpaliky.... and the winner is....
.... ešče nikdo, radši sa ešče zkusím poradit se známým, co dělá v motorsportu...
Srce sa mi ale kloní k těm žluťáskům.... ještě jedna otázka pro ty, co Koni Sport už na autě měli/mají - JE U NICH POZOROVATELNÁ ZMĚNA ÚTLUMU V ZÁVISLOSTI NA VENKOVNÍ TEPLOTĚ?
Jak píšu, KW mě naprosto nemile překvapily, že v letních hicech jsou prakticky netlumivé, zatímco při teplotách okolo nuly jsou tuhé jaxfiň... u OEM jsem teda nic takového nepozoroval
No nic no, pružiny to budou H+R (jistota) a tlumiče (všechny 4, halt to risknu) buď ty Koni yellow nebo B8...
Ententyky dvašpaliky.... and the winner is....
.... ešče nikdo, radši sa ešče zkusím poradit se známým, co dělá v motorsportu...
Srce sa mi ale kloní k těm žluťáskům.... ještě jedna otázka pro ty, co Koni Sport už na autě měli/mají - JE U NICH POZOROVATELNÁ ZMĚNA ÚTLUMU V ZÁVISLOSTI NA VENKOVNÍ TEPLOTĚ?
Jak píšu, KW mě naprosto nemile překvapily, že v letních hicech jsou prakticky netlumivé, zatímco při teplotách okolo nuly jsou tuhé jaxfiň... u OEM jsem teda nic takového nepozoroval
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
koně aji pružiny, pardoň Koni aji pružiny už sou doma.... fčíl musím ešče s michalem doladit detaily co dokoupit (uložení pružin, prachovky, dorazy) a pudou na auto.... už sa těším.... ty KW sou definitivně po smrti, neska to zas bylo - při každých ostrých brzdách do zatáčky sa to vlní jak užovka....