Otázka: neexistuje něco takového by umělo umrtvenou N53B30 MY2011 EU5 dowgradovat na trochu méně umrtvenou EU4 ?Snowman000 píše:Podla vsetkeho idu E46-ky s riadiacou jednotkou MS43 flashnut na EU3 a dokonca aj na EU2 (software number 7564476) (oblubene pre tych co davaju zvody bez katov)... http://forum.e46fanatics.com/showthread ... hlight=eu2Neskusal to tu uz niekto?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53: Downgrade EUR5 -> EUR4 ??
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Chlopi, prosím o názor povolanějších (matiz, fx atd). Zcela nedávno se e vlákně o BMW na pokecu AF.cz objevila totok:
Že byl N53 i s EU4 jsme se tady už bavili
Pokud by tu konverzi měl někdo zvládnout, tak tento člověk
Ale můj osobní amatérský odhad je, že to buď nepujde, a nebo to bude strašná pakárna. Jako nápověda může sloužit mentuliho článek o nárustu elektrifikace mezi M50 a N53. Srovnávat E46 s E90 v tomto moc nepujde.
Btw. díval ses, co ten HW stojí?
jsou tam svody 1-3 válec, svody 4-6 válec a středový díl. Cena těchto tří dílů dohromady má 5 nul

Ale můj osobní amatérský odhad je, že to buď nepujde, a nebo to bude strašná pakárna. Jako nápověda může sloužit mentuliho článek o nárustu elektrifikace mezi M50 a N53. Srovnávat E46 s E90 v tomto moc nepujde.
Btw. díval ses, co ten HW stojí?

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Proč by bylo nutné měnit katy a jiný hardware? Pokud je stejný počet lambdasond, mohl by zůstat výfuck tak jak je.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition