Za mě jednoznačně Nerunflat pneu. Za ušetřené peníze na jedné sadě gum můžeš koupit plnohodnotnou 17" dojezdovku a hodit do kufru. Mě na runflatech vadí hlavně to, že na 17" je pak auto stejně tvrdé jako 19" s obyčejnou pneu (vyzkoušeno na E60)
Hlasoval jsem pro použití runflat pneu - protože:
- E60/530i 2007 jsem na letních RFT koupil a ty RFT "dojel".
- další zimní jsem si koupil RFT, protože se mi v zimě nechce opravovat na místě, ale do vhodného místa opravy nebo výměny se někam "doplazit" je výhodnější
- další letní jsem si koupil Non RFT + sadu na opravu => pěna + kompresorek.
Důvod:
Jako člen AMK ČR si můžu zavolat asistenční službu, která zapůjčení náhradního kola nebo odvoz vozidla zabezpečí za mnohem výhodnější cenu, než celoročně tahat v kufru plnohodnotnou nebo dojezdovou náhradu. Z důvodu častého výskytu v Německu se vyplatí podobné pojištění od ADAC.
no mě jde právě o to že mám sportovní podvozek, 19'' kola a chci právě zkusit jak se to auto bude chovat bez runflat pneu... nikdy sem nepíchl a to už sem měl hodně aut, jenže náhoda je blbec
m4Zlika sem koupil na 19" RFT + m-adaptive chassis = už "normal" režimu kostitřas, ve sport a sport+ ještě více.... což je sice nepříjemné, ale dá se snést.... horší ovšem bylo, že díky RFT bylo ostřejší ježdění na horších cestách prakzicky nemožné , každá nerovnost = ztráta trakce.... po přechodu na non.RTF 19" šlupky (225/35 vepředu, 255/30 vzadu) se to zlepšilo o řád či dva....
takže jezdím non-RTF i na služebním 3er (18", taky staggered i v zimě)
+ AsistencePlus by Allianz
+ dojezdová sada v kufru
+ Slimákův sprej resp. dva v kufru
pavproch máš recht... já mám v 6stce (kupodivu) prázdnej kufr a nějaký kolo se tam určitě vejde... České silnice jsou strašný a mě nebaví na silnici mezi vesnicema jezdit 40km/h. mám Elantru na 17 kolech a gumách 215/40/17 a můžu lítat jak chci a nic necítím, samozřejmě pokud to není díra až do jádra země. takže zvolím nedojezdovky a vybavím si kufr ,,co kdyby náhodou,,
Zdar,
no mě by spíš zajímala podstatnější věc, lze nahradit u X5 F15 z r.v.2014 40d normálníma pneumatikama, aniž by mi tam začalo něco svítit, hlásit atd. Někde jsem slyšel, že právě díky měkčím bočnicím to pak často hlásí podhuštění, někdy svítí jindy ne, prý to může dojebat xdrive, že ta elektronika si může myslet, že to prokluzuje, jak je to měkčí a stále nějak dorovnávat. Takže mam obavy z tohohle. Je tu někdo, kdo se vyzná a může tohle vyloučit, že jeto kravina a nějaký blábol v jednom článku??? Jinak bych asi dal radši non RFT, dojíždím teď zimní a budu muset měnit. Díky a jsem zvědavej, co se dozvím.
Nevím jak to má tvá F15, jestli snímá tlak senzory ve ventilcích, nebo jestli to počítá podle ABS, ale já mám F06 s čidly a tam je to úplně v pohodě. Letní mám nonRFT 20" a zimní 18" RFT. Vždy jen resetuji při přehození kol po dohuštění a vše šlape jako hodinky a nikdy jsem si nevšimnul, že by zasahovalo ASC bez důvodu, nebo že by se hlásilo podhuštěné kolo
G32 640i Xdrive - Glaciersilber Metallic EX F06 640i Xdrive - Spacegrau Metallic EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic EX E46 316ti Compact - Japanrot EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic EX E36 316i Compact - Hellrot
Xdrive bude trpět, pokud by si měl na předku gumy s jiným obvodem než vzadu. Takže třeba kombinaci rozměrů, kterou BMW nepovoluje, nebo výrazně víc sjeté gumy na jedné nápravě než na druhé, a nebo teoreticky RFT na jedné nápravě a nonRFT na druhé. Pokud ale budeš mít vepředu stejné gumy jak vzadu (kombinaci rozměrů, kterou BMW povoluje), tak xdrive nebude mít problém. O falešných hláškách kontroly tlaku kvůli nonRFT gumám jsem taky nikdy neslyšel
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau