
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Multimetr - jak na to? Prosim o radu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tento multifunkční přístroj nelze použít pro změření klidového odběru auta, protože je určen do 10 ampér DC maximálně. Jenže okamžitě po zapojení teče proud vyšší než 20A, záleží na typu auta. Proud sice postupně klesá, ale pod 10A se dostane později, než se z tohoto měřáku zakouří. Tento přístroj není určen pro dlouhodobější měření proudu, poohlédni se po přístroji, který snese alepoň 20A.
Teoreticky by to šlo i s tím prvním, paralelně s ním vodič a po půl hodině ho odpojit a nechat to jet jenom přes měřák
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Paralelnímu vodiči-odporu se říká bočník.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
ANO, tohle už je lepší. Vidím tam sice 15 sec MAX 20A, ale je to FUSED. To znamená, že někde uvnitř je klasická tavná pojistka, která ten měřák ochrání před odchodem do "elektronického nebe". S tímto bych se o to pokusil i já. Před pokusem zavřít všechny dveře, nechat otevřené okno spolujezdce, vyndat žárovku osvětlení schránky spolujezdce, odkud se budou vytahovat pojistky a vyblokovat i osvětlení kufru - nejlépe vyndat žárovku. Na začátku to bude brát dost velký proud. Pokud to bude ukazovat číslice, tak je to dobré a postupně to bude klesat. Pokud to bude ukazovat jen "E" více než 15 sekund, tak bych pokus přerušil. Pokud ten displej zhasne, tak ta pojistka to nepřežila. Ale nesmíte tam dávat silnější.
To Vlasta: S tím "drátěným bočníkem" to myslíš dobře, ale v tomto případě bych to nekoplikoval.

To Vlasta: S tím "drátěným bočníkem" to myslíš dobře, ale v tomto případě bych to nekoplikoval.

Co si budeme povídat, nejlepší by byl klešťák, ale ten zase nebude měřit mA, které by tam měly na konci být
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Měřák zapojit do série jako ampérmetr mezi (-) pól baterie a (-) kabel baterie, je to nejjednodušší:
1. (+) na baterce nech připojený, tak jak je.
2. např. červený drát jako (+) ampérmetru připevni na (-) pól baterky.
3. černý drát jako (-) ampérmetru připevni na kostru vozu nebo mínusový kabel baterky.
A hlavně si přečti toto vlákno http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0 , je tam spoustu moudrostí, schémat a zkušeností.
1. (+) na baterce nech připojený, tak jak je.
2. např. červený drát jako (+) ampérmetru připevni na (-) pól baterky.
3. černý drát jako (-) ampérmetru připevni na kostru vozu nebo mínusový kabel baterky.
A hlavně si přečti toto vlákno http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0 , je tam spoustu moudrostí, schémat a zkušeností.
