Zdravim chlapi!
Chci presednout na neco vetsiho a rozhoduji se mezi ML nebo X5(2000-2004)
Prosim o radu zda x5 jsou hodne poruchove nebo ne. Cetl jsem nekde, ze 4.4 i je nejhorsi sestava.
Chci pouze benzin a potom LPG.
Diky za rady a vlastni zkusenosti
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 vs ML
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
K tomu se můžu docela dobře vyjádřit.
Chtěli jsme auto na tahání místo T4,ta má jen tažné jen na 2tuny. Výběr X5 kontra ML. Nakonec vyhrálo MB ML 320 automat ,které se předělalo na LPG. Doporučil mě to známej,který ho měl dlouho a byl maximálně spokojený. Auto máme 2,5roku ,za tu dobu máme najeto cca 120tkm(s vlekem v zádi),nevím kolik má auto celkem ,ale pod 350tkm to nebude,ikdyž na interiéru to poznat není. Za tu dobu jsem dělal 2x čepy na řízení(napřed po koupi a ted v létě)-cca 2x 2000kč, 1x spodní čepy cca 1500kč, XYkrát olej , 2x svíčky a jednou oprava kardanu,kdy se musel zrepasovat -cca 10tkč, 1x přední ložisko cca 1000kč. Nějaký brzdy,jinak nic,vůbec nic. Auto je super pracant, klidně do lesa na dřevo. Taháme za tím 2,5t hengr a vždycky se těším jak do toho sednu a budu řídit. Je neuvěřitelně pohodlný a příjemný na ježdění. Co bych ML vytkl jako mínus je u prvních verzí slabší brzdy,ale to jde vyřešit předěláním větších kotouču a brzdiču s naftáka nebo poface benzína,ale i ty malé nám slouží. Vzhledově není tak pěknej jako X5,ale X5 má podstatně složitější dražší více náročnou nápravu a spoustu jiných věcí. Pokud chceš pěknej vzhled repre auto kup si X5, pokud chceš pracanta ,kterej bude sloužit s malýma nákladama na provoz doporučuji ML.
Chtěli jsme auto na tahání místo T4,ta má jen tažné jen na 2tuny. Výběr X5 kontra ML. Nakonec vyhrálo MB ML 320 automat ,které se předělalo na LPG. Doporučil mě to známej,který ho měl dlouho a byl maximálně spokojený. Auto máme 2,5roku ,za tu dobu máme najeto cca 120tkm(s vlekem v zádi),nevím kolik má auto celkem ,ale pod 350tkm to nebude,ikdyž na interiéru to poznat není. Za tu dobu jsem dělal 2x čepy na řízení(napřed po koupi a ted v létě)-cca 2x 2000kč, 1x spodní čepy cca 1500kč, XYkrát olej , 2x svíčky a jednou oprava kardanu,kdy se musel zrepasovat -cca 10tkč, 1x přední ložisko cca 1000kč. Nějaký brzdy,jinak nic,vůbec nic. Auto je super pracant, klidně do lesa na dřevo. Taháme za tím 2,5t hengr a vždycky se těším jak do toho sednu a budu řídit. Je neuvěřitelně pohodlný a příjemný na ježdění. Co bych ML vytkl jako mínus je u prvních verzí slabší brzdy,ale to jde vyřešit předěláním větších kotouču a brzdiču s naftáka nebo poface benzína,ale i ty malé nám slouží. Vzhledově není tak pěknej jako X5,ale X5 má podstatně složitější dražší více náročnou nápravu a spoustu jiných věcí. Pokud chceš pěknej vzhled repre auto kup si X5, pokud chceš pracanta ,kterej bude sloužit s malýma nákladama na provoz doporučuji ML.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q