Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
trhani vnitrni strany pneu
Pratele, vim ze to sem moc nepatri, protoze nejde o BMW, ted vlastnim A6, ale jelikoz uz si nevim rady, tak to zkousim vsude. Prosim vas o jakykoli nazor.
Asi pred dvema mesici jsem resil problem, kdy jsem zjistil ze mam na prednim kole na strane ridice potrhanou pneu z vnitrni strany. Normalne v cele siri krasne rovnomerne sjeta a posledni tri centimetry na vnitrni strane na platno a vytrhane kusy. Jel jse tedy na geosku a zjistili jsme na tomhle kole odklon pres 2°(ma byt nejakych 1°30'). Porad jsme nemohl prijit na to cim to je, ale nakonec jsem si vsiml ze na hornich ramenech jsou v silentblocich male prasklinky. Vymenil jsem vsechny horni ramena, na obou stranach, vyrazil jsem znovu na geometrii a obe kola presne stejne 1°30'. Zaradoval jsem se a koupil nove pneu. Ubehl mesic a pul a historie se opakuje. Nesetkal jste se s tim nekdo uz? Prikladam i fotku jak vypadala guma predtim a jak vypada guma ted. Je to naprosto stejne a ja uz nevim cim to muze byt, kdyz je geometrie spravne a guma je nafoukana na 2.8 presne jak ma byt a dela to jen a jen na jednou kole... (rafkem to taky neni, ten jsem prehodil z predu dozadu)
moc dekuju za jakykoli napad..
Asi pred dvema mesici jsem resil problem, kdy jsem zjistil ze mam na prednim kole na strane ridice potrhanou pneu z vnitrni strany. Normalne v cele siri krasne rovnomerne sjeta a posledni tri centimetry na vnitrni strane na platno a vytrhane kusy. Jel jse tedy na geosku a zjistili jsme na tomhle kole odklon pres 2°(ma byt nejakych 1°30'). Porad jsme nemohl prijit na to cim to je, ale nakonec jsem si vsiml ze na hornich ramenech jsou v silentblocich male prasklinky. Vymenil jsem vsechny horni ramena, na obou stranach, vyrazil jsem znovu na geometrii a obe kola presne stejne 1°30'. Zaradoval jsem se a koupil nove pneu. Ubehl mesic a pul a historie se opakuje. Nesetkal jste se s tim nekdo uz? Prikladam i fotku jak vypadala guma predtim a jak vypada guma ted. Je to naprosto stejne a ja uz nevim cim to muze byt, kdyz je geometrie spravne a guma je nafoukana na 2.8 presne jak ma byt a dela to jen a jen na jednou kole... (rafkem to taky neni, ten jsem prehodil z predu dozadu)
moc dekuju za jakykoli napad..
- Přílohy
-
- prvni pneu podruhe
- obrázek 2.JPG (147.98 KiB) Zobrazeno 3002 x
-
- prvni pneu
- obrázek 1.JPG (147.46 KiB) Zobrazeno 3002 x
-
- druha pneu
- obrázek (1).JPG (150.46 KiB) Zobrazeno 3002 x
nekoupil jsem uplne nove pneu, abych pak mohl koupit nove vsechny ctyri a nekupoval to po dvou. Ta "nova" pneu je ta posledni fotka.. :/ jasne, delalo se vsechno a vsechno bylo ok. Spodni ramena jsme taky prosli, lozisko je taky v poradku a vule v rizeni trosku je kdyz si klepnu do kola na zvedaku, ale to je tak nepatrny ze to tim byt nemuze. Takovou vuli ma kazdy ne uplne novy auto..a hlavne je to porad na jedne strane, na druhe vubec nic..
Zkuste to ještě projít na montážní jámě. Na zvedáku ty vůle dost často nejsou poznat.
Ta guma vypadá dost stará a zteřelá, jestli se už nerozpadá
Ty sjeté vnitřky mě připadají na rozbíhavost, a jestli jste sbíhavost řešili, tak mě napadá možnost, že se to kolo kvůli nějaké vůli nebo silentbloku pohybuje do rozbíhavosti..
Ta guma vypadá dost stará a zteřelá, jestli se už nerozpadá

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


tak dneska jsem s tim byl na technicky.. takze, cepy vsechny v poradku, silentbloky vsechny v poradku, merili jsme odklony, taky v poradku, sbihavost taky v poradku, tlumice v poradku, merili jsme i rejd, to je taky v poradku, uz jsem nevedel co vic tak jsme jeste merili rozvor, to je taky v poradku..takze jsme vlastne prisli na to ze je vsechno v poradku.. takze jsem jel gumu znovu prezout, budu jezdit hold chvili "jako clovek" a uvidime..pneuservisak mi rikal ze se obcas guma takhle vytrha ale nejakou pricinu to ma (treba otaceni se na spicatem sterku, coz ja delam skoro denne, ale proc by to bylo jen na jedne gume?) takze az tuhle sjedu tak koupim uplne novy a budu to pozorovat..jinak fakt uz nevim :/
já bych to připisoval kombinaci toho, že je ta guma zteřelá a že to sjíždí kraje ... pokud teda ten sjetý kraj na té gumě nebyl už před tím, co jsi ju obul na auto
čistě teoreticky teda to celé může být gumou..

čistě teoreticky teda to celé může být gumou..
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


ta guma vypadá jak kdyby měla 20let stáří. Já jsem měnil na staré e34 ještě puvodní gumy co měli 10let a vypadali daleko lépe jak tato

Asi bych to hned měnil obě dvě. ještě mě napadlo není jedna mnohem více sjetá ? že by tam byl rozdíl a taky větší namáhání ?
Rozhodně bych je ale hned vyměnil. Stímto bych se bál jezdit.


Asi bych to hned měnil obě dvě. ještě mě napadlo není jedna mnohem více sjetá ? že by tam byl rozdíl a taky větší namáhání ?
Rozhodně bych je ale hned vyměnil. Stímto bych se bál jezdit.
Neni to auto nějak drasticky snížený? Když je kolo v rejdu, neškrtá/nedře o něco v podběhu? Přední diferenciál je v pořádku? - nevykazuje snahu např. rozdílných otáček kol? Bylo to v minulosti nějak bouraný?
Taky bych docela tipoval na ty stoletý gumy, ale to co píšu bych možná zkontroloval, pokud už jsi to neudělal...
Taky bych docela tipoval na ty stoletý gumy, ale to co píšu bych možná zkontroloval, pokud už jsi to neudělal...
ja s tim samozrejme nejezdim, prvne kdyz jsem to zjistil tak jsem koupil dve "nove" a vymenil ji. Pak se to stalo znovu tak jsem ji vymenil za tu druhou co jsem koupil, takze ted uz mam treti. Koupil jsem starsi abych pak mohl koupit vsechny ctyri nove. Jinak ta prvni byla DOT 2011 a ta druha je 2012, takze zadny staresiny a moc se mi nechce verit ze bych mel smulu na dve spatne skladovany pneu. Snizeny to auto je, je to na vzduchu, takze se snizuje Vagem, ale takovych aut par znam a nedela to ani jedno a nikde to nedre, to uz jsem zkoumal..takze tim to neni
Bourany to nebylo a rozvodovka v predu..to me se priznam nenapadlo, ale nejak si to nedokazu mechanicky moc dobre predstavit, jak by se to stalo aby na jedno kolo slo vic vykonu nez na druhy..a hlavne nevim jak to zmerit :/ no nicmene jsem si rekl ze zkusim jezdit jako clovek a uvidime jestli to neni kombinaci spuchrelych gum a bezduvodne agresivni jizdou
)


- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Mám služební audi A6 allroad a sem tam taky vytrhnu kousek gumy. Problém je v rychlém otáčení se při plném rejdu a ostrých šutrech. To že to dělá jedna strana je z důvodu, že se otáčíš na stále stejném místě. Dělá to jen u 4x4 kdy zadek tlačí "hrne" vnější přední kola.
Já sice kupuji každou letní / zimní sezonu nové pneu, ale když jsem koupil druhou sadu kol včetně pneu tak ty staré gumy byly náchylnější na vytrhnutí kousku gumy.
Takže začni jezdit slušněji a kup si dobré gumy a budeš mít klid
Já sice kupuji každou letní / zimní sezonu nové pneu, ale když jsem koupil druhou sadu kol včetně pneu tak ty staré gumy byly náchylnější na vytrhnutí kousku gumy.
Takže začni jezdit slušněji a kup si dobré gumy a budeš mít klid




