
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 spotreba
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
By mě zajímalo, která 2.5 to byla? M50B25TU (325i) a nebo M52B25 (323i)?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
řekl bych že 325 je lepší jak 323...
jinak já mám 2.5 bezvanos...zaleží co je pro tebe dobrá spotřeba. Mě přijde vpohodě. Zrovna včera jsem třeba jel oktávkou 1,6 a spotřeba vyšla skoro stejně a přitom to vůbec, ale vůbec nejede...prostě pod 6 válcu už nikdy nejdu...
Ale v budoucnu taky plánuji hodit 2,8 místo 2,5..
jinak já mám 2.5 bezvanos...zaleží co je pro tebe dobrá spotřeba. Mě přijde vpohodě. Zrovna včera jsem třeba jel oktávkou 1,6 a spotřeba vyšla skoro stejně a přitom to vůbec, ale vůbec nejede...prostě pod 6 válcu už nikdy nejdu...
Ale v budoucnu taky plánuji hodit 2,8 místo 2,5..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
M50 má charakteristický projev ... A myslím že velmi hezký projev . Od 3500 ot zatahuje
U M52 je už to není tak markantní
Jednou jsme jeli ve 3 na sraz M50 325i r93 , M52 323i r95 ,M52 328i r98
Bratr M50 spotřeba 7.6 ,
Johny M M52 spotřeba 7,8 ale je potřeba říct že si cestu i trochu užíval
Já M52 328i Tour spotřeba 7.3
jeli jsme za spolu takže je to porovnatelný .
2.8 asi nej volba spotřeba / výkon a dnes už i trochu víc ceněné
U M52 je už to není tak markantní
Jednou jsme jeli ve 3 na sraz M50 325i r93 , M52 323i r95 ,M52 328i r98
Bratr M50 spotřeba 7.6 ,
Johny M M52 spotřeba 7,8 ale je potřeba říct že si cestu i trochu užíval

Já M52 328i Tour spotřeba 7.3
jeli jsme za spolu takže je to porovnatelný .
2.8 asi nej volba spotřeba / výkon a dnes už i trochu víc ceněné

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Při jízdě "na klobouka" rychlostně spolu s nedělními výletníky není problém kolem 7,5 ltr/100km se dostat. Vlastní zkušenost s 323ti a 328ti.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tak pro všechny
E36 328i
Cesta domu a nazpátek a to z Mladé Boleslavy až na východ SR celkově 1400km mi to sežralo přesně 60 litru na 700km ( cesta domů) ale pozor průměrná rychlost 92 km/h a na dálnici min jak 150 nebilo, málokdy méně takže tak průměr 8-9 litru spíš 9, na klobouka se dá dostat pod 8 ale tak jezdit? radši ani nevyjíždět
E36 320i
Stejná cesta, jízda spíš předpisově a spotřeba 7,5 - 8l
Jen pro porovnáni Škoda octavia 1.6 75kw 2008 r.v
To samý jízda lehce nad limit průměr 6.2l dle ukazatele i tankováni slušné
E36 328i
Cesta domu a nazpátek a to z Mladé Boleslavy až na východ SR celkově 1400km mi to sežralo přesně 60 litru na 700km ( cesta domů) ale pozor průměrná rychlost 92 km/h a na dálnici min jak 150 nebilo, málokdy méně takže tak průměr 8-9 litru spíš 9, na klobouka se dá dostat pod 8 ale tak jezdit? radši ani nevyjíždět

E36 320i
Stejná cesta, jízda spíš předpisově a spotřeba 7,5 - 8l
Jen pro porovnáni Škoda octavia 1.6 75kw 2008 r.v
To samý jízda lehce nad limit průměr 6.2l dle ukazatele i tankováni slušné

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
328ti s sáním z M50 (víc koní víc žere) se sekvenčním LPG mám běžný dlouhodobý průměr 10 ltr/100 km LPG. Je v tom město s využíváním dynamiky auta, dálnice 150-160 tacho, mimo dálnice 120-140 tacho.
Výše zmíněných 7,5 bylo několikrát na benzín na ověření, zda je motor a vše kolem OK.
Výše zmíněných 7,5 bylo několikrát na benzín na ověření, zda je motor a vše kolem OK.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Aha tak to bude tim že já jezdim rychlostně daleko před nedělními výletníky.Francis píše:Při jízdě "na klobouka" rychlostně spolu s nedělními výletníky není problém kolem 7,5 ltr/100km se dostat. Vlastní zkušenost s 323ti a 328ti.
Jinak při takovejch jízdách jak píšeš na klobouka a rychlosně spolu s výletníky to pak podle mě postrádá smysl si pořizovat auto s takovým objemem.
Vlastní zkušenost že i 7er dokáže v 728i jezdit dálky za 7,5litru ale je to 100-110km/h po dálnici a je to párkrát do roka v tom autě to vypadá že jedu 40 
Průměr kolem 9,4-9,6litru benzínu o 200kg težším autě něž je 3er.
defakto 328i jezdí podle toho jakou nohou kolem 9-10litru průměr. Je to podle mě jeden z nej motoru M52. Spolu s 323i.
Dá se jezdi za více ale to už je papíry a samé předjíždění a vytáčení motoru nebo velice klidně na pohodu o něco méně ale těch 9-10litru je prostě dobré vědět.
Zase kdo jezdí málo nemusí řešit spotřebu zda žere auto 9,1l nebo 9,6l průměrně je už uplně jedno. Stačí jedna oprava na autě a spotřeba nehraje roli.
A kdo jezdí hodně bude mít LPG. Nebo si udělá přestavbu. Pak jezdí za polovinu a vubec nebude koukat na spotřebu akorát natankuje plnou za 900-1000kč a pak jezdí cca 550-600km. Tak jsem jezdil s 5er 525i 141kw vanos M50 sedm let. Skvělé auto a motor byl držák nedám na něj dopustit
Takže dneska vybírat e36 jdu do 2,8i protože je to novější motor jak M50 a vzácnější i při prodeji. Pojistka kolem 3tis ročně je v pohodě.
Hlavně vybrat dobré auto v pěkném stavu, at pak ty opravy nejsou dražší než cena veškeré spotřeby za další 3 roky provozu

Průměr kolem 9,4-9,6litru benzínu o 200kg težším autě něž je 3er.
defakto 328i jezdí podle toho jakou nohou kolem 9-10litru průměr. Je to podle mě jeden z nej motoru M52. Spolu s 323i.
Dá se jezdi za více ale to už je papíry a samé předjíždění a vytáčení motoru nebo velice klidně na pohodu o něco méně ale těch 9-10litru je prostě dobré vědět.
Zase kdo jezdí málo nemusí řešit spotřebu zda žere auto 9,1l nebo 9,6l průměrně je už uplně jedno. Stačí jedna oprava na autě a spotřeba nehraje roli.
A kdo jezdí hodně bude mít LPG. Nebo si udělá přestavbu. Pak jezdí za polovinu a vubec nebude koukat na spotřebu akorát natankuje plnou za 900-1000kč a pak jezdí cca 550-600km. Tak jsem jezdil s 5er 525i 141kw vanos M50 sedm let. Skvělé auto a motor byl držák nedám na něj dopustit

Takže dneska vybírat e36 jdu do 2,8i protože je to novější motor jak M50 a vzácnější i při prodeji. Pojistka kolem 3tis ročně je v pohodě.
Hlavně vybrat dobré auto v pěkném stavu, at pak ty opravy nejsou dražší než cena veškeré spotřeby za další 3 roky provozu

Chyba lávky...Ondra23 píše: Jinak při takovejch jízdách jak píšeš na klobouka a rychlosně spolu s výletníky to pak podle mě postrádá smysl si pořizovat auto s takovým objemem.

A když mám náladu, zablbnu si (když jedu sám)...
528i (M52B28) tour, AUTOMAT !, hmotnost 1790kg pohotovostní, při jízdě striktně podle pravidel spotřeba 9l/100km (plný kufr a 2,5 pasažérů)... Normální průměr (přískoky 10 km do práce) 10-11l/100km
(S 318 TDS jsem jezdil za 11 litrů nafty a na dálnici do kopce (Loděnice D5) jsem musel vypnout klimu, aby se to nezastavilo...)
PS: nejúspornější mám plynulou jízdu při cca 100km/hod.
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Jurasis: hele máme stejnou váhu +- 30kg mám 728i automat taky M52B28.
A to nemám bez výbavy auto ale spíše lepší střední výbava.
Takže e38 7er není těžká pokud je tam jen R6. Musím to auto převážit se mi nechce věřit techničáku kde píšou 1760kg.
Akorát velice dlouhé kvalty co se týče automatu. super na nízkou spotřebu na delší jízdu ale horší na zrychlení cca 9s 0-100km.
Oproti 525i R6 manuál je to klidnější auto pro rodinku, zato užasné pohodlí

A to nemám bez výbavy auto ale spíše lepší střední výbava.
Takže e38 7er není těžká pokud je tam jen R6. Musím to auto převážit se mi nechce věřit techničáku kde píšou 1760kg.


Akorát velice dlouhé kvalty co se týče automatu. super na nízkou spotřebu na delší jízdu ale horší na zrychlení cca 9s 0-100km.
Oproti 525i R6 manuál je to klidnější auto pro rodinku, zato užasné pohodlí

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon 09.08.2010 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem koupil 328i. Celkem se mi zamlouvá ta pružnost a možnost provést tam nějaké drobné úpravy. Nádrž jsem měl za 8,5l když jsem v klidu jezdil delší trasy ale třeba i 11l když jsem jezdil víceméně po městě jak dement. Nicméně neměnil bych. Zvažuju i LPG.
K dotazu, jestli za 70kKč hezké coupe, tak asi jo, ale abys byl technicky skoro top, nachystej ještě 20 tisíc na úvodní servis.
K dotazu, jestli za 70kKč hezké coupe, tak asi jo, ale abys byl technicky skoro top, nachystej ještě 20 tisíc na úvodní servis.
no jo ale kolik přijde 325i-328i v e46 ? dneska se pohybují taky kolem 70-110k. Není lepší si připlatit za novější model ? Často se najde rovnou v LPG tak koupit e46 s LPG alespon 325i nebo 328i.
330i jsou drahé většinou chtějí za ně ranec. Nebo má nějaké závady pokud je levnější.
Ceny se dost přibližují takže je to na člověku zda chce starší e36 nebo novější i bezpečnější e46. Sedan má celkem pěkné ceny. U kupéčka je to o něco více.
330i jsou drahé většinou chtějí za ně ranec. Nebo má nějaké závady pokud je levnější.
Ceny se dost přibližují takže je to na člověku zda chce starší e36 nebo novější i bezpečnější e46. Sedan má celkem pěkné ceny. U kupéčka je to o něco více.