Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Škrtící klapka.
zanesení DPF je hlavně používáním auta na krátké vzdálenosti. Měl jsem vadnou škrtící klapku a regenerace probíhala. Sice je to větší problém dosáhnout podmínek regenerace s vadnou škrtící klapkou, ale jde to. Nespuštění regenerace mají v tvém případě hlavně vadné žhaviče. DPF vyčisti a třeba ještě nějaký ten km najedeš. Hodně štěstí.
Tak jsem tu zase s další hloupou otázkou... Klapka se vyměnila za novou, žhavičky taky. Pak se přes diagnostiku smazali chyby a vynutila se regenerace, ta se spustila asi až po dotankování (při odjezdu ze servisu jsem měl rezervu). Dojel jsem do servisu, znova diagnostiky a ta už neukázala žádnou chybu. Auto táhlo v celém spektru otáček a všechno se zdálo být ok, ale těsně před příjezdem domů auto zase nahlásilo ucpané DPF a auto od 3tis otáček natáhne. tak jsem jel znovu na diagnostiku a znovu vynutit regeneraci, ale ta se už nespustila. Diagnostika naposledy psala, že v DPF jsou 4g... Podotýkám, že ta diagnostika není úplně přímo na bmw, ale je to od Bosche, která měří i emise. Napadá někoho, by to mohlo být za problém? Tenhle týden bych měl jít na bmw diagnostiku, kdy se mnou ten kluk pojede a za jízdy zkontroluje čidla. Přede díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Filtr muze byt silne znecisten a v tu chvili se regenerace z bezpecnostnich duvodu uz nespusti. Stava se to kdyz je to delsi dobu v neporadku. Obavam se ze toto uz neni na nechani auta v servisu na hodku ci dve, nebo na diagnostiku na parkovisti, ale chce to cileny zasah. A i tak je vysledek nejisty, filtr muze byt po smrti. Muze, ale nemusi.
přesně tak. DPF ven a chemicky vyčistit, ne Krtkem a podobnýma sráčovinama jak někdo dělá. V tomhle případě by stejně regenerace nebyla nic platná. V případě, že je zanesen natolik, že maximální přípustné hodnoty jsou dosaženy více než z půlky, je regenerace neúčinná a je potřeba mechanicky a chemicky vyčistit.
Tak dneska jsem byl na diagnostice. Diagnostika píše, že ve filtru jejen 20g a regenace není vyžadována, přesto se vynucena regenerace nespustí a auto v 3tis přestane táhnout. NechNechal jsem to tam, měl by přijet nějakej chlap, co jim dělá diagnostiku bmw za jízdy a ten by měl říct. Napadá někoho něco? Btw... Při parkování jsem si odrel dveře, už jsem z auta v prdeprdeli...