kurevtor: áno, pre istotu som to dohľadal. Prvá verzia mala v RR 720W, a mala ten virtuálny surround, HD verzia má 1200W a má 15 dedikovaných kanálov, vďaka čomu aj full oddelený 5.1 surround. Inak čo sa porovnania s Rolls Roycom týka, je to samozrejme prehnané, ale musím uznať že som tiež v pohodlnejšom a krajšie spracovanom aute asi nesedel (a nie, Superb nie je vrchol automobilovej priečky na ktorú som dosiahol )...
Edit: ešte som pre istotu guglil aby som nekecal, verzie sa ešte líšia výkonovo či šlo o RR alebo RR Sport zdá sa, u Sportu bola prvá verzia podľa webu dokonca 550W, u 7HD sa hovorí aj o 1400W pri určitom stupni výbavy...
magyar: čumim jak péro.... takže u range skutečně můžeš mít trojnásobek výkonu logica z E65? Ty vole to nejde ne? Jak dlouho ten soundsystém vydrží hrát jen na baterku bez motoru? Při zavřených oknech musí ten výkon šíleně mlátit do hlavy
Tomasis: nic extra teda, na rok 2006... hnusná šedivá..
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
nebo klidne i tenhle ale proste uz ten model bez radicky.. ta mi prijde desne zbytecna a oldschool, ten vyjizdeci knoflik je skvelej. tenhle konktretni kousek majitele gulfu u nas u servisu sem zrovna s nim nedavno diskutoval, a ac je to diesel tak si ho pan kupoval novej a uplne ho miluje, servisne uplne vpohode a chvalil si to jako největší porno auto co ma.
ten novejsi uz není tak pohodlnej prej jako tenhle starsi... ale ten starsi je proste nadhernej kus auta... a se supercharged a lpg.... och och... chci to.
ne to jen pro ilustraci typu. ses posral ne, diesel. majitele ale znam osobne i to auto tak mam aspoň predstavu jak by to mělo vypadat. a i když je to chciplej diesel tak je to proste dobry. ale ja chci jedine supercharged, i majitel rikal ze to je porno vetsi. najit nekde na prodej tuhle supercharged verzi uz bez radicky je dost problém proto sem dal tuhle...
tak Ten starší Benzín se bez řadící páky nedělal protože má jinou převodovku jak ten nový to ze kolečko má ta nafta je to že už dostaly tam převodovky z nového Rangera
a Také chci toho nového a jedině v longu jinak to nemá cenu jeden v Rusku je na prodej v plné nebo asi to je plná a stojí 1.5 mega a je to long
nechápu, že ta čtvrtá generace RR vypadá tak obrovská....a přitom je to auto o 3cm kratší než krátká E65 ..papuče to má 22 palců a stejně ty kola vypadaj malý
to celkově všechny rangery vypadají a působí obrovsky prostě asi to je tím tvarem a tak mě my se líbil interier nového v starší z důvodu že interier v novém je boží ale hranatý vzhled staršího je takový víc agresivně majestátní
co vím tak starší long nebyl ale u nového je líp udělaný ten jejich TerenRespone a ze když ho zatlačíš tak funguje automaticky a ustaršího to možnost nebyla ale u nového se mě líbí že za příplatek byl Digitální sonar na hloubku brodivosti a dokonce se aj zvedla prodivost a tak sice nechápu kdo rangerem nový pojede do terénu a bude ho tam trápit ale co už lidi jsou zvláštní
kurevtor píše:Don: ty jo nevim jako milionářova rozmařilost je E66 + L406 celkem fajn kombinace... akorát moc nevim, kdy by člověk šáhl po E66.
asi pak už nikdy ale už jsem u nás měl čest vidět borce co má novou Skladu na denní ježdění a manželka má řadu E předposlední a doma v garáži mají rangera nového a sním jezdí bud na dovolenou a nebo na hory