Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E53 N62 velký únik oleje

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#1 Příspěvek od Crazy23 »

Čaute, auto od poslední opravy (viz E53 N62 probém) najelo cca 5km a to jsem to byl jen projet po poskládání motoráku apod...S úsměvem tedy po vyřešeném problému parkuju auto do garáže a když vylezu ven, tak před garáží brutální louže oleje.. cca 2l... A to tam auto stálo cca 3 minuty na volnoběh..Druhej den jsem sundal dekl pod motorem a zkoumal jsem co se stalo, ve spodní levý přední části motoru ranec poblito, tak jsem to umyl a utřel, nastartoval a sledoval, ale nebyl jsem přes dif schopnej vidět odkud to jde...

Dnes jsem hledal na netu a na youtube je jedno video za druhým asi určitě s mým problémem

https://www.youtube.com/watch?v=AdQUr34voGk

Takže o víkendu půjdeme s Luciferem na věc..

Zajímá mě, jestli někdo víte, co bude potřeba vše odstrojit a co dolu nemusí..Na YT je videí ranec, ale všechno je jen E65/66 a možná E60..
Ale ty nemají vpředu dif, takže to mi moc nepomůže, že..

Když sundáme nápravnici a vše na ní, tak nevíme co s motorem, protože ten sedí na ní.. je tak?

Předem díky za rady
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#2 Příspěvek od Meda »

Hele tak to uprimnou soustrast, ja to delal na motoru venku, v aute ani nevim, jestli to pujde.. Kazdopadne musis sundat samozrejme altik a pak jeho drzak, pod kterym je prave tohle tesneni, jeste je tam termostat a vystup do olejoveho chladice. Problem je ve vyndani toho drzaku, aby se ti to povedlo, musis sundat diferak, coz na aute bude asi dost opruz. V kazdym pripade ho musis povolit a alespon kousek odsunout od motoru aby se ten drzak dal povolit/vyndat. A rovnou si v nem vymen olej, nebo aspon dolej, ja mel po 193t km v difu jen cca 2-3dcl oleje :)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

na aute bych se na to vysral a rovnou to vynal a udelal všechno. tohle je o nicem. to zacne zase chcat zachvili nekde jinde
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#4 Příspěvek od Crazy23 »

Sranda to nebude, s tim počítáme, holt se nedá nic dělat.. Motor ven je taky možnost..a možná to bude i rychlejší, než se s tim trápit jakou dobu na autě..
Jen mě zajímají zkušenosti, jestli se to třeba nedá udělat v pohodě na autě.. My se jen tak něčeho nezaleknem 8) :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

motor si zajistíš zvrchu motorovým držákem a pak mužeš vesele sundat nápravnici, ale je to práce o ničem když ti pak začne chcát ventidekl nebo ti odejdou gufera atd,
motor ven a pořádně přetěsnit, a udělej si rovnou i rozvody na ty X5 jaksi trpí, víc jak sedmy se stejnyma motorama, nevím čím to, ale já už jsem letos v zimě dojezdil a X5 se špatnyma rozvadama tu mam ted 3
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#6 Příspěvek od Meda »

Me ty rozvody taky prekvapily, kupoval jsem ji se 193t km po druhem majiteli a uz to chrastilo, takze to neni ojedinely jev? M62 tu mam potkanou na prvnich rozvodech pri 415t, to uz je trochu lepsi vydrz :)
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#7 Příspěvek od Crazy23 »

Luciferovi na M62TU taky rupla lišta při nějakejch 240tkm myslim..takže ta s 415tkm podle mě musí mít jedny rozvody za sebou
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

no zlata N62
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#9 Příspěvek od Crazy23 »

Tak nějak teď nevim, do je horší :lol:
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#10 Příspěvek od Meda »

Kdepak, na tech 415t to byly puvodni podle roku vyroby vyrazenych na listach, ale byly to dalnicni kilometry, takze asi rychle najete..

Mimochodem taky ted resim na N62 problem, nove rozvody, pretesneny motor, trubka, no vse co se dalo kdyz uz byl motor venku a ted mi zlobi pri zahrivani, houpou otacky, kdyz pridam, strili to, ale jakmile se to ohreje, tak OK, semtam je tam nejaky misfire pri pridani plynu, diagnostika pak pise samozrejme spatne zapalovani na ruznych valcich a nejakou neuveritelne dlouze popsanou chybu na lambde, nepodarilo se mi o ni ani nic zjistit, ale podle INPY vypadaji lambdy obe stejne a asi by neodesly obe najednou..
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#11 Příspěvek od Lucifer »

Jsou nějaký další potencionalni místa takhle brutálního úniku oleje?
krestak
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: čtv 06.12.2012 01:00
Bydliště: Mělník

#12 Příspěvek od krestak »

U mně se dost chcal kolem o kroužku na olejovim filtru 8)
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#13 Příspěvek od Crazy23 »

Tak mam hotovo...Co jsem všechno musel vyndat, to by jste nevěřili :lol:
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#14 Příspěvek od Sweden »

Takze nakonec unik oleje pod alternatorem?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#15 Příspěvek od Crazy23 »

Yes. Až budu mít chvilku, tak to sepíšu..každopádně týden zavřenej v garáži..rychta
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

to je pruser X5tek, všecko tam trvá šilenej čas, u E65 toto těsnění dáváme za 3 hod
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#17 Příspěvek od Crazy23 »

Přesně tak...kdyby to nemělo přední dif, tak nemam ještě ten den co dělat :roll: hrozný
Horajz
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: ned 24.01.2016 01:00
Bydliště: okolí Rychnov n. Kn.

#18 Příspěvek od Horajz »

Pánové, najde se tu někdo kdo by mohl pomoct nebo udělat podobnou opravu, mám nejspiše podobný problém s únikem, jen ještě nevím kde přesně a nemám moc prostor to zjistit.
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#19 Příspěvek od Crazy23 »

Ono i když pod to vlezeš, tak není vidět odkud to bleje
Horajz
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: ned 24.01.2016 01:00
Bydliště: okolí Rychnov n. Kn.

#20 Příspěvek od Horajz »

A dá se to nějak poznat? Včera jsem byl na rampě a moc jsem neviděl, to je pravda.
Odpovědět