Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 e53 - obcas nestartuje

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#21 Příspěvek od vlastnemec »

Co se týče klíčů je nejlepsi zajit bmw a prijde ti origo, mě neorigo čipy fungovaly cca půl roku.
wylson
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03.03.2014 01:00

#22 Příspěvek od wylson »

čau
x5 e53 3.0d nestartuje, zničeho nic chcípla, starter točí OK, dopravní čerpadlo v nádrži naftu tlačí OK.
Co to třeba taky může být? Na diagnostiku nemám momentálně přístup.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

to jako poznáš kolik ty čerpadla tlačí jo?
že funguje ještě neznamená že dá dostatečnej tlak
wylson
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03.03.2014 01:00

#24 Příspěvek od wylson »

no, jako poznám no :D
trochu jsem si tady početl a díky přispěvovateli starML :respect:
který v jiném vlákně píše že pumpa v nádrži má dávat cca0,5baru a středotlak 4bary jsem to porozdělával a vyzkoušel.
Nízkotlak dává asi jako když čůrá roční dítě, středotlak jako když já chčiju :D
Nedavno jsem měnil nízkotlak, ten starej sem rozebral na prvočinitele a byly úplně total uhlíky.
Nyní dělá totéž středotlak, buď dává 4bary nebo vůbec neběží.
Dnes sem dotáh jiný čerpadlo, zítra to přehodím a starej středotlak vykuchám. Výsledek sem napíšu.
wylson
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03.03.2014 01:00

#25 Příspěvek od wylson »

jak jsem napsal, motor náhle chcípnul, coby laik tuším že nejde nafta do railu. Měl jsem podobnou závadu před pár měsíci a na vině bylo první čerpadlo v nádrži. Nyní jsem to tipnul na středotlak, v průběhu pokusů a zkoumání se středotlak rozchodil a motor normálně startuje a běží jako obvykle. Po rozpojení hadice nahoře v motoru za filtrem je tlak takový že nelze rukou udržet. Přesto jsem středotlak vyndal a dal nový. Ten starý jsem vykuchal - chtěl jsem vidět ty ojetý uhlíky, no na odpis ještě nebyly, zde tedy závada nebyla, proč se tedy čerpadlo netočilo jsem nezjistil.
Nyní je vše OK ale mám bobky s tím jezdit.
Pokud má někdo nápad proč se středotlak přestane točit - sem s ním.
Děkuju.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#26 Příspěvek od vlastnemec »

Ten nápad nemám už jsem to jednou viděl, vyměnil ho a má dodnes klid tedy od podávacího čerpadla za 1/2 roku mu odešel rail (jak a proč nebudu popisovat, kdyby to náhodou tady četl). Taky jsem to měl napíchnuté diagnostikou a v pohodě tlačilo, ale chyba říkala přímo ztrátu tlaku na podávacím, snad až třetí den když to zase nemohl nastartovat jsem dojel, čerpadlo tlačilo ale 0,8 - 1,2. To co nazýváš nízkotlak je přečerpávací čerpadlo mezi nádržemi - přesně jak uaz, ale tankování z jedné strany :D
wylson
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03.03.2014 01:00

#27 Příspěvek od wylson »

odešel rail :cry: neděs mě, už mám za sebou vstřiky, automat, zadní nápravu atd, atd, no chtěl jsem E53 mám E53
to přečerpávací čerpadlo v nádrži ale neslouží jen k vyrovnávání hladin, aspoň u mě, když vyndám přívodní hadici ze středotlaku tlačí čerpadlo co je utopený v naftě i sem! :?:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

wylson píše:odešel rail :cry: neděs mě, už mám za sebou vstřiky, automat, zadní nápravu atd, atd, no chtěl jsem E53 mám E53
to přečerpávací čerpadlo v nádrži ale neslouží jen k vyrovnávání hladin, aspoň u mě, když vyndám přívodní hadici ze středotlaku tlačí čerpadlo co je utopený v naftě i sem! :?:
to není o e53 ale naftě, u benzína je jedno čerpadlo, stojí 3000kč a absolutně se nesere, já nechapu jak mužete mít ty vydechly 3.0d co stejně žerou 9
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#29 Příspěvek od Crazy23 »

Asi tak.. Koupil jsem E53 3.0d a po dvou mesících jsem provedl výměnu za E53 4.4i (235kW) udělal nový plyn a jezdim levněji než s tou ropou bláznivou...a jak že jo
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

kloubouk dolů, lidi co se poučí je málo, navíc spousta lidí nikdy s V8 ani nejela, tak sou všichni uneseni z nafty
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

#31 Příspěvek od Crazy23 »

Já měl vždy jasno v tom, že je nafta průser, ale neznal jsem pořádně lpg a nekradu, tak byla jasná volba nafta viď...pak mi lucifer ukázal plyn od matyáše v jeho E39 a měl jsem jasno :)) teď mi nafta nesmí do baráku 8)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

ale fajn že jsi dostal rozum :)
Odpovědět