Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 e53 - obcas nestartuje
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
no, jako poznám no 
trochu jsem si tady početl a díky přispěvovateli starML
který v jiném vlákně píše že pumpa v nádrži má dávat cca0,5baru a středotlak 4bary jsem to porozdělával a vyzkoušel.
Nízkotlak dává asi jako když čůrá roční dítě, středotlak jako když já chčiju
Nedavno jsem měnil nízkotlak, ten starej sem rozebral na prvočinitele a byly úplně total uhlíky.
Nyní dělá totéž středotlak, buď dává 4bary nebo vůbec neběží.
Dnes sem dotáh jiný čerpadlo, zítra to přehodím a starej středotlak vykuchám. Výsledek sem napíšu.

trochu jsem si tady početl a díky přispěvovateli starML

který v jiném vlákně píše že pumpa v nádrži má dávat cca0,5baru a středotlak 4bary jsem to porozdělával a vyzkoušel.
Nízkotlak dává asi jako když čůrá roční dítě, středotlak jako když já chčiju

Nedavno jsem měnil nízkotlak, ten starej sem rozebral na prvočinitele a byly úplně total uhlíky.
Nyní dělá totéž středotlak, buď dává 4bary nebo vůbec neběží.
Dnes sem dotáh jiný čerpadlo, zítra to přehodím a starej středotlak vykuchám. Výsledek sem napíšu.
jak jsem napsal, motor náhle chcípnul, coby laik tuším že nejde nafta do railu. Měl jsem podobnou závadu před pár měsíci a na vině bylo první čerpadlo v nádrži. Nyní jsem to tipnul na středotlak, v průběhu pokusů a zkoumání se středotlak rozchodil a motor normálně startuje a běží jako obvykle. Po rozpojení hadice nahoře v motoru za filtrem je tlak takový že nelze rukou udržet. Přesto jsem středotlak vyndal a dal nový. Ten starý jsem vykuchal - chtěl jsem vidět ty ojetý uhlíky, no na odpis ještě nebyly, zde tedy závada nebyla, proč se tedy čerpadlo netočilo jsem nezjistil.
Nyní je vše OK ale mám bobky s tím jezdit.
Pokud má někdo nápad proč se středotlak přestane točit - sem s ním.
Děkuju.
Nyní je vše OK ale mám bobky s tím jezdit.
Pokud má někdo nápad proč se středotlak přestane točit - sem s ním.
Děkuju.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Ten nápad nemám už jsem to jednou viděl, vyměnil ho a má dodnes klid tedy od podávacího čerpadla za 1/2 roku mu odešel rail (jak a proč nebudu popisovat, kdyby to náhodou tady četl). Taky jsem to měl napíchnuté diagnostikou a v pohodě tlačilo, ale chyba říkala přímo ztrátu tlaku na podávacím, snad až třetí den když to zase nemohl nastartovat jsem dojel, čerpadlo tlačilo ale 0,8 - 1,2. To co nazýváš nízkotlak je přečerpávací čerpadlo mezi nádržemi - přesně jak uaz, ale tankování z jedné strany 

to není o e53 ale naftě, u benzína je jedno čerpadlo, stojí 3000kč a absolutně se nesere, já nechapu jak mužete mít ty vydechly 3.0d co stejně žerou 9wylson píše:odešel railneděs mě, už mám za sebou vstřiky, automat, zadní nápravu atd, atd, no chtěl jsem E53 mám E53
to přečerpávací čerpadlo v nádrži ale neslouží jen k vyrovnávání hladin, aspoň u mě, když vyndám přívodní hadici ze středotlaku tlačí čerpadlo co je utopený v naftě i sem!