Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Modifikace našich Z4...
Zhruba před rokem se tady řešilo snižování vozu. Podle mne je moje Z4 nízká až dost,zejména s ohledem na naše silnice,množství retardérů atd. Mám i zkušenost s retardérem na výjezdu ze Slivence směr Radotín,který se mi už z dálky nezdál a i když jsem ho přejížděl krokem,drhnul jsem.
Proto mám otázku: jaká je výška od země k lemu blatníku u Z4 3,0i E85 kola 18". Vepředu mám 645 a vzadu 680.
Proto mám otázku: jaká je výška od země k lemu blatníku u Z4 3,0i E85 kola 18". Vepředu mám 645 a vzadu 680.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3940
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
takže ještě k výměně ozdobných panelů ve dveřích: jo musí se sundat celá výplň, to madlo je tam prošroubované zevnitř dokonce 4 torxama... za dvě hoďky ale bylo hotovo (oboje dvéře) a kupodivu sa ně podařilo z (8+2)x2 jednorázových čudlů, kerýma ta dveřní výplň drží ve dveřích zkurwit enem jeden.... uffff, je to tam... a ten Alu-Carbon fakt mému woku lahodí o tři třídy víc než tan Longitudaly brushed Alu 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
vypadá to jak batmobil.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3940
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Taxem to přeci jen neska zkusil bez demontáže celého nárazníku - sundal sem přívod vzduchu ke vzduchovému filtru a mezerou nezi kondenzerem a výztuží pod nárazníkem se snažil "gynekologicky" k tomu dostat.... dosáhnout tam lze, i cvakací zámky lze odaretovat, enbemže ta mřížka je na horní straně připevněná čtyřma (zřejmě) palstovýma šroubama a ty jsou skryté pod tou výztuží nárazníku, takže se k nim nedá dostat... čili to balim, mřížku budu měnit až budu mít zásadnější důvod sundavat celý nárazník...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nebuď lenoch, zvedni prdel z gauče, vezmi nářadí do rukou a šroubuj. Beztak jen ležíš u telky a cvakáš ovladačem 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob 25.10.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3664
Slícování je opravdu zdlouhavá záležitost. V garážových podmínkách jinak, než metodou pokus-omyl to asi ale nelze..
A bez nárazníku vypadá E89 docela zajímavě
http://www.jpeg.cz/obrazek/eQhN
A bez nárazníku vypadá E89 docela zajímavě

http://www.jpeg.cz/obrazek/eQhN
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon 19.05.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, uvažuji nad podobnou úpravou volantu. Ten origo je hroznýpavproch píše: moje woko třeba vůbec nebylo kompatidebilní s původním m4Zlikovo volantem...
až po úpravě DTomikem sa stal woku lahodícím

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3940
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
zadání DTomikovi znělo: udělat ze standard volantu volant m-paketový, podzadání bylo žádná alcantara, jen perforvaná kůže a černé nitě na švy.
O víc sem se nestaral.
ta sranda stála myslím jen 18set, ale byl sem asi měsíc bez volantu
Jo, jde pěkně do ruky, možná i líp (je míň omatlaný) než OEM m-paketový, co mám v 3er
O víc sem se nestaral.
ta sranda stála myslím jen 18set, ale byl sem asi měsíc bez volantu
Jo, jde pěkně do ruky, možná i líp (je míň omatlaný) než OEM m-paketový, co mám v 3er