Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#221 Příspěvek od pavproch »

zistím v pondělí, pokud si zpomenu
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#222 Příspěvek od ZZZZ »

pavproch píše:zistím v pondělí, pokud si zpomenu
Oki, zjisti, pondelku mas pred sebou jeste spoustu
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#223 Příspěvek od pavproch »

žeby zítra?

zkusím si zpomenout... hele, počkej, až budeš dojíždět pátý gumy, taky začněš trpět tou skleněnou nebo porcelánovou nemocí,či jaxa menuje... :twisted:
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#224 Příspěvek od ZZZZ »

Paty gumy uz mam davno za sebou, ale takova skleroza mi jeste nepostihla. Vcelku mam jasno jaxe to udela, ale zajimalo by mi jaxi to delal ty, resp. ten tvuj expert. A ze mam svyho mazlika rad, tak bych to chtel vedet driv nez mi na to hrabne.
Ja bych se s tim nezabyval, kdybys nenapsal 21-08-2015 11:22:51
pavproch píše:moc to prožíváte, já už dvakrát měnil desky m4Zlikovi vzadu bez jakékoli kalibrace a ...

a) nic se nikde nerozsvítilo
b) ruční brzda spolehlivě ručněbrzduje
Uz to je divny, ze se ti nic nerozsvitilo, protoze na brzdach jsou cidla, ktery se musi menit pri vymene desticek (pokud signalizuji sjeti) a to nestavi, jeste se musi stav resetovat v ECU. To se ted muze posrat, ze jezdim s deskama, ktery jsou podle nej out, podle mne jeste par kilaku najezdi.
Tedy jsou dve moznosti, bud kecas, nebo si tu vytahujes ksandy. Proste pro vlastni ego bys mel rict jak to vlastne je.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#225 Příspěvek od pavproch »

Chjono, mícháš jappka s hruškama....

Takže znova: protože sem v obou případech měnil vzadu desky, které byly sjeté jen minimálně, nemusel sem (teda můj mechanik) opravdu nic roztahovat či kalibrovat...

Po výměně prostě jen vyresetuju (BC nebo diag) interval brzdového obložení... bez kalibrace a bez žádné rozsvícené kuntrolky...

Kapišto?

BTW, když měním desky, měním automaticky i čidlo za nové (to se v lepší společnosti dělá automaticky a nemusí sa o tym mluviť/psát)....
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#226 Příspěvek od pavproch »

ešče dodatek: dyž sem m4Zlika přivez z Reichu (na tachu bylo 35000 km), taxe mi hned poté rozsvítila kontrolka zadních desek, ale to sem m4Zlika dal do autorizáku, kde vyměnili desky, zřejmě i kaliborvali a roztahovali... já ale nepsal o téhle situaci....
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#227 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

ZZZ: pavproch včera ráno asi snídal vtipnou kaši, páté gumy nemají co dělat s počtem sad obutí autech ale s desítkami odžitých let. Polopaticky: píše, že mu je něco přes čtyřicet :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#228 Příspěvek od ZZZZ »

Papr je komik, na to nema cenu reagovat. V kazde vete rika neco jinyho.
2013 koupil ojetinu, hned u ni vymenil desky
Pak preventivne vymenil tyhle skoro novy desky u kamarada mechanika, asi v roce 2014
a hned na to vymenil novy desky za minule skoro novy s novyma kotoucema.

Tedy nejdriv menil desky dvakrat a ted uz dokonce trikrat.
Jeste ze je ma z autorizaku kalibrovany.

Ne nechtel jsem bejt jedovatej. Ja resim vaznou vec a po me ji budou resit dalsi. Kecy ala papr zaplacavaj uzitecny forum, kde se pak v pravidlech doctes nez neco placnes tak hledej jestli to tu uz neni napsany.
Jak ma country hledat v 15 strankach plnejch h****

Ale pohoda, udelam to po "nemecku" a dam vedet jak to dopadlo.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#229 Příspěvek od pavproch »

neumíš nebo nechceš číst?

2013 koupil sem auto, které hlásilo 500km do výměny desek, taxem je hned nechal vyměnit (pouze desky a čidlo) v autorizáku (tj BEZ kotoučů, čili jen jako provizorku)

2014 sem ty brzdy udělal pořádně, tak jak se má: NOVÉ desky, kotouče a čidlo (vše obvyčejný OEM materiál)

2015 sem zjistil, že po posílení výkonu motoru (zkrácení diffu) sériové brzdy nestíhají, taxem je vyměnil (NOVÉ kotouče slotted/dimpled+ desky+ čidlo stejného rozměru, protože sem nechtěl přijít o e-brake a nechtěl sem přidávat neodpruženou hmotnost)

kurwa, co je na tom divnýho a nesrozumitelnýho?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#230 Příspěvek od pavproch »

btw, nikdo tě nenutí číst si MOJE vlákno, dyž tě to tak irituje :twisted:
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#231 Příspěvek od ZZZZ »

Ted uz rozumim vsemu. Brutalne jsi vydunil vykon motoru nejakou upravou difu a proto jsi musel furt menit brzdy.

Uz aby to horko slo do haje, me to taky nedela dobre.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#232 Příspěvek od pavproch »

furt sa do mně budeš navážet, no dyž ti to dělá dobře.... :twisted:

jo, brutálně... diff zkrácený o17% znamená (zjednodušeně) o 17% víc výkonu na kolech, kapišto?
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#233 Příspěvek od ZZZZ »

:onfire:
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#234 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Tady je veselo :lol:

ZZZZ: taky nechápu proč pavproch dával 2x za sebou nové OEM desky (jednou s kotoučama a jednou bez), ale jsou to jeho peníze, tak je mě to buřt. Pak dával "performace" desky, aby to líp brzdilo. Co je na tom špatného?? I kdyby auto nijak neupravoval, tak je to chválihodná činnost.
Btw. zkrácení difu udělá na výkonu hodně. Zkus jestli nevěříš :wink:
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#235 Příspěvek od pavproch »

@víťa: to víš, že sem si následně kopal (virtuálně) do zadku, že sem měl tu výměnu udělat hned v 2013 pořádně....

jo, možná to přeháním, ale já prostě jednou jeté desky (třeba i jen trochu) podruhé nenamontuju...

a fčíl zzzz navzdory zase trocha toho balastu, co sa nedá číst... :twisted:

pavproch fčíl na AF.cz píše:krásná hoďka a půl tady okolo komína (bílá, ebeka, soláň) po mojemu (bo sa jí nescelo).... :x

na bílé sem potkal jednu bílou e89 (myslím s T značkou) .... ocuto to asi nebyl nikdo, co?
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#236 Příspěvek od ZZZZ »

Nic proti tuningu, taky jsem si koupil na mits akrapa za nehorazny peniz jen aby to bublalo a ja mel radost. Nic proti super brzdam, i narust vykonu na kolech kolem 30 utahanych koniku bych nepovazoval za souvztazny a urcite bych se vyhnul terminu narust motoroveho vykonu
Nakonec kdyby se do me papr neoprel v MEM tematu o deskach ze to moc prozivam, nechal bych mu JEHO vlakno bez povsimnuti. Ja mam ted aktualne problem (nespechajici) jak odsunu pistky elektricke rucni brzdy od kotoucu pro vymenu desek a z toho to vsechno vzniklo.
Co se tyce toho difu, ano, da to v momentu vic sily, ale u zetka s sestihrnkem je to prinejmensim diskutabilni. Ja bych doporucil procist nemecke forum zroadster.com, tam je toho na tema tuningu od profiku i amateru napsano hodne a jako zakladni kamen je tam od profiku napsanan pravda ze nema cenu predelavat velmi dobre auto. Kdyz mas malo vykonu, kup si vykonnejsi.

Tim koncim veskere reakce na papr, ja jsem tu na foru opravdu shanel informaci, kterou jsem bohuzel nenasel. Nastesti jsou relevantni informace jeste jinde.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#237 Příspěvek od pavproch »

Neska sem m4Zlikovi i sobě udělal radost... v množném čísle...

V posezonním výprodeji sem neodoloal 40-50% slevám a už mám doma v garáži fungláče Michelin PSS v 19" (255/30 a 225/35 non-RFT).... a takypár exteriérových i interiérových dyzajnových blbinců.... aspoň si bude s čím hrát, až mu skončí jezdecká sezona :D

(čti budu se moct zašít do garáže a nebudu jí tímpádem vydýchávat vzduch ve společné místnosti)
Tom_e89
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 25.10.2014 00:00
Bydliště: Praha

#238 Příspěvek od Tom_e89 »

Přesně takové pneu sháním, kde konkrétně si prosímtě našel peněžence lahodící slevy? :D
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#239 Příspěvek od pavproch »

můj mechanik má ve velkoobchodě množstevní slevy a navíc mi je dal za jeho nákupku (ale prý takovéhle neziskové kšefty pro veřejnost dělat nebude, ani se mu nedivím)
Tom_e89
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 25.10.2014 00:00
Bydliště: Praha

#240 Příspěvek od Tom_e89 »

Tak to ti upřímně gratuluji. Známosti se vždy hodí a nedivím se mu.
Odpovědět