Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Paty gumy uz mam davno za sebou, ale takova skleroza mi jeste nepostihla. Vcelku mam jasno jaxe to udela, ale zajimalo by mi jaxi to delal ty, resp. ten tvuj expert. A ze mam svyho mazlika rad, tak bych to chtel vedet driv nez mi na to hrabne.
Ja bych se s tim nezabyval, kdybys nenapsal 21-08-2015 11:22:51
Tedy jsou dve moznosti, bud kecas, nebo si tu vytahujes ksandy. Proste pro vlastni ego bys mel rict jak to vlastne je.
Ja bych se s tim nezabyval, kdybys nenapsal 21-08-2015 11:22:51
Uz to je divny, ze se ti nic nerozsvitilo, protoze na brzdach jsou cidla, ktery se musi menit pri vymene desticek (pokud signalizuji sjeti) a to nestavi, jeste se musi stav resetovat v ECU. To se ted muze posrat, ze jezdim s deskama, ktery jsou podle nej out, podle mne jeste par kilaku najezdi.pavproch píše:moc to prožíváte, já už dvakrát měnil desky m4Zlikovi vzadu bez jakékoli kalibrace a ...
a) nic se nikde nerozsvítilo
b) ruční brzda spolehlivě ručněbrzduje
Tedy jsou dve moznosti, bud kecas, nebo si tu vytahujes ksandy. Proste pro vlastni ego bys mel rict jak to vlastne je.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Chjono, mícháš jappka s hruškama....
Takže znova: protože sem v obou případech měnil vzadu desky, které byly sjeté jen minimálně, nemusel sem (teda můj mechanik) opravdu nic roztahovat či kalibrovat...
Po výměně prostě jen vyresetuju (BC nebo diag) interval brzdového obložení... bez kalibrace a bez žádné rozsvícené kuntrolky...
Kapišto?
BTW, když měním desky, měním automaticky i čidlo za nové (to se v lepší společnosti dělá automaticky a nemusí sa o tym mluviť/psát)....
Takže znova: protože sem v obou případech měnil vzadu desky, které byly sjeté jen minimálně, nemusel sem (teda můj mechanik) opravdu nic roztahovat či kalibrovat...
Po výměně prostě jen vyresetuju (BC nebo diag) interval brzdového obložení... bez kalibrace a bez žádné rozsvícené kuntrolky...
Kapišto?
BTW, když měním desky, měním automaticky i čidlo za nové (to se v lepší společnosti dělá automaticky a nemusí sa o tym mluviť/psát)....
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
ZZZ: pavproch včera ráno asi snídal vtipnou kaši, páté gumy nemají co dělat s počtem sad obutí autech ale s desítkami odžitých let. Polopaticky: píše, že mu je něco přes čtyřicet 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Papr je komik, na to nema cenu reagovat. V kazde vete rika neco jinyho.
2013 koupil ojetinu, hned u ni vymenil desky
Pak preventivne vymenil tyhle skoro novy desky u kamarada mechanika, asi v roce 2014
a hned na to vymenil novy desky za minule skoro novy s novyma kotoucema.
Tedy nejdriv menil desky dvakrat a ted uz dokonce trikrat.
Jeste ze je ma z autorizaku kalibrovany.
Ne nechtel jsem bejt jedovatej. Ja resim vaznou vec a po me ji budou resit dalsi. Kecy ala papr zaplacavaj uzitecny forum, kde se pak v pravidlech doctes nez neco placnes tak hledej jestli to tu uz neni napsany.
Jak ma country hledat v 15 strankach plnejch h****
Ale pohoda, udelam to po "nemecku" a dam vedet jak to dopadlo.
2013 koupil ojetinu, hned u ni vymenil desky
Pak preventivne vymenil tyhle skoro novy desky u kamarada mechanika, asi v roce 2014
a hned na to vymenil novy desky za minule skoro novy s novyma kotoucema.
Tedy nejdriv menil desky dvakrat a ted uz dokonce trikrat.
Jeste ze je ma z autorizaku kalibrovany.
Ne nechtel jsem bejt jedovatej. Ja resim vaznou vec a po me ji budou resit dalsi. Kecy ala papr zaplacavaj uzitecny forum, kde se pak v pravidlech doctes nez neco placnes tak hledej jestli to tu uz neni napsany.
Jak ma country hledat v 15 strankach plnejch h****
Ale pohoda, udelam to po "nemecku" a dam vedet jak to dopadlo.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
neumíš nebo nechceš číst?
2013 koupil sem auto, které hlásilo 500km do výměny desek, taxem je hned nechal vyměnit (pouze desky a čidlo) v autorizáku (tj BEZ kotoučů, čili jen jako provizorku)
2014 sem ty brzdy udělal pořádně, tak jak se má: NOVÉ desky, kotouče a čidlo (vše obvyčejný OEM materiál)
2015 sem zjistil, že po posílení výkonu motoru (zkrácení diffu) sériové brzdy nestíhají, taxem je vyměnil (NOVÉ kotouče slotted/dimpled+ desky+ čidlo stejného rozměru, protože sem nechtěl přijít o e-brake a nechtěl sem přidávat neodpruženou hmotnost)
kurwa, co je na tom divnýho a nesrozumitelnýho?
2013 koupil sem auto, které hlásilo 500km do výměny desek, taxem je hned nechal vyměnit (pouze desky a čidlo) v autorizáku (tj BEZ kotoučů, čili jen jako provizorku)
2014 sem ty brzdy udělal pořádně, tak jak se má: NOVÉ desky, kotouče a čidlo (vše obvyčejný OEM materiál)
2015 sem zjistil, že po posílení výkonu motoru (zkrácení diffu) sériové brzdy nestíhají, taxem je vyměnil (NOVÉ kotouče slotted/dimpled+ desky+ čidlo stejného rozměru, protože sem nechtěl přijít o e-brake a nechtěl sem přidávat neodpruženou hmotnost)
kurwa, co je na tom divnýho a nesrozumitelnýho?
Tady je veselo
ZZZZ: taky nechápu proč pavproch dával 2x za sebou nové OEM desky (jednou s kotoučama a jednou bez), ale jsou to jeho peníze, tak je mě to buřt. Pak dával "performace" desky, aby to líp brzdilo. Co je na tom špatného?? I kdyby auto nijak neupravoval, tak je to chválihodná činnost.
Btw. zkrácení difu udělá na výkonu hodně. Zkus jestli nevěříš

ZZZZ: taky nechápu proč pavproch dával 2x za sebou nové OEM desky (jednou s kotoučama a jednou bez), ale jsou to jeho peníze, tak je mě to buřt. Pak dával "performace" desky, aby to líp brzdilo. Co je na tom špatného?? I kdyby auto nijak neupravoval, tak je to chválihodná činnost.
Btw. zkrácení difu udělá na výkonu hodně. Zkus jestli nevěříš

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
@víťa: to víš, že sem si následně kopal (virtuálně) do zadku, že sem měl tu výměnu udělat hned v 2013 pořádně....
jo, možná to přeháním, ale já prostě jednou jeté desky (třeba i jen trochu) podruhé nenamontuju...
a fčíl zzzz navzdory zase trocha toho balastu, co sa nedá číst...
jo, možná to přeháním, ale já prostě jednou jeté desky (třeba i jen trochu) podruhé nenamontuju...
a fčíl zzzz navzdory zase trocha toho balastu, co sa nedá číst...

pavproch fčíl na AF.cz píše:krásná hoďka a půl tady okolo komína (bílá, ebeka, soláň) po mojemu (bo sa jí nescelo)....
na bílé sem potkal jednu bílou e89 (myslím s T značkou) .... ocuto to asi nebyl nikdo, co?
Nic proti tuningu, taky jsem si koupil na mits akrapa za nehorazny peniz jen aby to bublalo a ja mel radost. Nic proti super brzdam, i narust vykonu na kolech kolem 30 utahanych koniku bych nepovazoval za souvztazny a urcite bych se vyhnul terminu narust motoroveho vykonu
Nakonec kdyby se do me papr neoprel v MEM tematu o deskach ze to moc prozivam, nechal bych mu JEHO vlakno bez povsimnuti. Ja mam ted aktualne problem (nespechajici) jak odsunu pistky elektricke rucni brzdy od kotoucu pro vymenu desek a z toho to vsechno vzniklo.
Co se tyce toho difu, ano, da to v momentu vic sily, ale u zetka s sestihrnkem je to prinejmensim diskutabilni. Ja bych doporucil procist nemecke forum zroadster.com, tam je toho na tema tuningu od profiku i amateru napsano hodne a jako zakladni kamen je tam od profiku napsanan pravda ze nema cenu predelavat velmi dobre auto. Kdyz mas malo vykonu, kup si vykonnejsi.
Tim koncim veskere reakce na papr, ja jsem tu na foru opravdu shanel informaci, kterou jsem bohuzel nenasel. Nastesti jsou relevantni informace jeste jinde.
Nakonec kdyby se do me papr neoprel v MEM tematu o deskach ze to moc prozivam, nechal bych mu JEHO vlakno bez povsimnuti. Ja mam ted aktualne problem (nespechajici) jak odsunu pistky elektricke rucni brzdy od kotoucu pro vymenu desek a z toho to vsechno vzniklo.
Co se tyce toho difu, ano, da to v momentu vic sily, ale u zetka s sestihrnkem je to prinejmensim diskutabilni. Ja bych doporucil procist nemecke forum zroadster.com, tam je toho na tema tuningu od profiku i amateru napsano hodne a jako zakladni kamen je tam od profiku napsanan pravda ze nema cenu predelavat velmi dobre auto. Kdyz mas malo vykonu, kup si vykonnejsi.
Tim koncim veskere reakce na papr, ja jsem tu na foru opravdu shanel informaci, kterou jsem bohuzel nenasel. Nastesti jsou relevantni informace jeste jinde.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Neska sem m4Zlikovi i sobě udělal radost... v množném čísle...
V posezonním výprodeji sem neodoloal 40-50% slevám a už mám doma v garáži fungláče Michelin PSS v 19" (255/30 a 225/35 non-RFT).... a takypár exteriérových i interiérových dyzajnových blbinců.... aspoň si bude s čím hrát, až mu skončí jezdecká sezona
(čti budu se moct zašít do garáže a nebudu jí tímpádem vydýchávat vzduch ve společné místnosti)
V posezonním výprodeji sem neodoloal 40-50% slevám a už mám doma v garáži fungláče Michelin PSS v 19" (255/30 a 225/35 non-RFT).... a takypár exteriérových i interiérových dyzajnových blbinců.... aspoň si bude s čím hrát, až mu skončí jezdecká sezona

(čti budu se moct zašít do garáže a nebudu jí tímpádem vydýchávat vzduch ve společné místnosti)