Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Konec manuálu u M
- 
				JakubBednar
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2
 - Registrován: pát 25.03.2016 01:00
 
- LiborM
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1350
 - Registrován: stř 27.01.2010 01:00
 - Bydliště: Brno-venkov
 - Klubové ID: 2314
 - Kontaktovat uživatele:
 
Asi budu dál klidně spát.....jsou i jiné auta než bmw,ale k věci.
Osobně preferuji manuál ,ale měl jsem možnost několikrát vyzkoušet M5 F10 a asi si to z manuálem ani nedokážu představit. U tak velkých a silných aut už je automat spíš nutnost. Něco trochu jiného je M2 M3 M4, to jsou auta na blbnutí a tam je manuál výhodou, u M5 ne. Mám ještě porovnání s Porsche Turbo 9ff 600koní s manuálem a tam jsem měl plný ruce s řízením,ale asi je to to podle zvyku. Další srovnání mám s e31 850i (kamarád měl v jednu dobu dvě,jednu automat a druhou 6q) a prostě ten automat se na to auto víc hodil a to to auto s manuálem je v o dost lepší stavu, prostě na tu hmotnost auta se to víc hodí.
			
			
									
						
							Osobně preferuji manuál ,ale měl jsem možnost několikrát vyzkoušet M5 F10 a asi si to z manuálem ani nedokážu představit. U tak velkých a silných aut už je automat spíš nutnost. Něco trochu jiného je M2 M3 M4, to jsou auta na blbnutí a tam je manuál výhodou, u M5 ne. Mám ještě porovnání s Porsche Turbo 9ff 600koní s manuálem a tam jsem měl plný ruce s řízením,ale asi je to to podle zvyku. Další srovnání mám s e31 850i (kamarád měl v jednu dobu dvě,jednu automat a druhou 6q) a prostě ten automat se na to auto víc hodil a to to auto s manuálem je v o dost lepší stavu, prostě na tu hmotnost auta se to víc hodí.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
			
						Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
