Ahoj,
potřebuji na diffu vyměnit gufero (na obrázku číslo 5). Vyndal jsem diff z auta a nejde mi povolit matka na hnací přírubě (na obrázku číslo 4).
Mohl byste mi někdo poradit, jak to povolit? Jde to lépe na autě? Jak mám nejlépe zablokovat diff, aby se neprotáčel. Nemáte na to někdo nějaký fígl?
Díky
Martin
http://mfans2.com/parts/catalog/E34-Sed ... sket_ring/
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna gufera diff M5 e34
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Možná bych to povolil ještě na autě ...
vzal bych dva delší šrouby, strčil je do unašeče, mezi ně vrazil nějakej profil (tak aby jsi si neblokoval matku na povolení ), kterej by se zarazil až o zem a pak už to povolíš.
Hlavně pozor při dotahování! Nesmí dojít k deformaci vymezovacího členu č.8. Tím se nastavuje vymezení vůle v soukolí a pokud to přetáhneš, tak to celé můžeš rozhodit. Pro jistotu bych zkontroloval zubovou vůli, když už bude diferenciál venku.
vzal bych dva delší šrouby, strčil je do unašeče, mezi ně vrazil nějakej profil (tak aby jsi si neblokoval matku na povolení ), kterej by se zarazil až o zem a pak už to povolíš.
Hlavně pozor při dotahování! Nesmí dojít k deformaci vymezovacího členu č.8. Tím se nastavuje vymezení vůle v soukolí a pokud to přetáhneš, tak to celé můžeš rozhodit. Pro jistotu bych zkontroloval zubovou vůli, když už bude diferenciál venku.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Postupem, který popisuje MattyX se to dá provést i na diffu vymontovaném z auta. Jen je lepší profil/trubku nevzpírat, ale provrtat a za tyto dvě díry přišroubovat k přírubě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Díky za rady. Už jsem to povolil. Půjčil jsem si pořádnou vzduchovou pistoli a šlo to jak po másle. I bez "zaseknutí" diffu.
Dotáhnu to tak, jak to bylo. Označil jsem si to.
Jak se kontroluje zubová vůle a co to vůbec je. Jsem v tomhle začátečník.
Pojezdim ještě tuhle sezonu a pak půjde diff na celkovej remont. Levej unašeč má už vůli (asi bude v tahu ložisko).
Dotáhnu to tak, jak to bylo. Označil jsem si to.
Jak se kontroluje zubová vůle a co to vůbec je. Jsem v tomhle začátečník.
Pojezdim ještě tuhle sezonu a pak půjde diff na celkovej remont. Levej unašeč má už vůli (asi bude v tahu ložisko).
Ten unašeč se normálně chytne do svěráku a povolí, nemusíš nic vymýšlet. Člen 8 slouží k vymezení vůle ložisek a je deformační. Vůle soukolí (hruška-talíř) se vymezuje podložkou pod ložiskem. Právě proto je tam ten člen, že ta vzdálenost obou ložisek je různá o tu nestejně tlustou podložku.
“Ability is what you're capable of doing.”