Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Stavba motoru M3 E46
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

Chce to hlavně klid a neposrat se z toho.
četl jsem spoustu věcí o zajíždění atd., nicméně 90% lidí co dělá nějakým způsobem auta se shodne, že prvních 1000 km tomu rozhodně nedávat kouř, nedržet motor ve vysokých otáčkách nechat ho plynule rozjet a nechtít po něm hned od první chvíle 100 %,
po tomto, tempo pomalu zvyšovat a přibližovat se plnému plynu

četl jsem spoustu věcí o zajíždění atd., nicméně 90% lidí co dělá nějakým způsobem auta se shodne, že prvních 1000 km tomu rozhodně nedávat kouř, nedržet motor ve vysokých otáčkách nechat ho plynule rozjet a nechtít po něm hned od první chvíle 100 %,
po tomto, tempo pomalu zvyšovat a přibližovat se plnému plynu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Protoze tocit do omezovace je nesmysl i se zajetym motorem - v pripade noveho motoru je to nesmysl kvuli teplote, ne zatezi. Videl si nekdy zajizdeni motoru ve fabrice? Je uplne jedno, jestli se jedna o tdi nebo o R6, motor se na stolici nastartuje, prozene se ve vysoke zatezi ve vsech otackach a po 20ti minutach je po vsem. Pak uz se jen vyneni olej a jde do auta. Pokud se proste motor dobre nezajede v prvni hodine, uz s nim nic neudelas i kdyby si se na hlavu stavel.. To je treba duvod, proc nektery postaveny motor ma po zajeti tlaky 15 baru a jiny jen 13. Ani jeden nebude spatny, kazdopadne ten prvni bude mit par koni navrch..Anton píše:A proč teda prvních 1000km netočit do omezovače, když si po hodině vše už dávno sedlo a vše je báječné?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Dobře zvolenej postup, nechal bych to tak... stejně na silnici tomu motoru nedáš takovou čočku, jako kdyby jsi s tím půl hodiny někde lítal na okruhu. Dáš dva kvalty do vyšších toček a pak zase jedeš pohodu (provoz, obce, atd). takže pružnost při zajíždění je fajn... ideální je se vyhnout dálnicím.
Já to měl tak že prvních 1000 jsem se snažil krotit (není dobré dávat ani plnej plyn) a od tisíce nahoru jsem jezdil už normálně a asi po cca 4tis km jsem byl na okruhu až (dneska tlaky OK a oleje nebere žádnej vůbec...)
Jinak po cca hodině co motor běží pak vypadá honování nějak takto (sundal jsem si párkrát hlavu
)

Jde tam vidět, že sednutí není ještě úplně top... ale je potřeba tomu dát trochu času než se břit kruhů dotvaruje dle tvaru válce.
Já to měl tak že prvních 1000 jsem se snažil krotit (není dobré dávat ani plnej plyn) a od tisíce nahoru jsem jezdil už normálně a asi po cca 4tis km jsem byl na okruhu až (dneska tlaky OK a oleje nebere žádnej vůbec...)
Jinak po cca hodině co motor běží pak vypadá honování nějak takto (sundal jsem si párkrát hlavu


Jde tam vidět, že sednutí není ještě úplně top... ale je potřeba tomu dát trochu času než se břit kruhů dotvaruje dle tvaru válce.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Tak tak ,obezřetnej přístup se vyplatí!HonzaM3 píše:Ja to stavel z techto duvodu
Vim jak se motor zajede
Vim ze se vzdy radne prohreje
Vim kdy vymenim olej
Vim jak s tim zachazim
Vim ze se mu budu snazit dat kvalitni benzin
Vim ze jsem nic neojebal
To ze to stalo ne malo je dan za M3
Taky jsem v minulosti sedlal m3 a choval jsem se pečlivě.
Tohle auto si to prostě zaslouží.Sice mě nepotkala go motoru ale provoz a servis něco stojí to víme

Prozradíš cca kolik tahle sranda stála?Třeba někdo uvažuje o něčěm podobným tak aby se vědělo kolik musí člověk obětovat, pokud to teda neni nějak extra tajný

Dily poridi dle kontaktu a toho co tam kdo da od 70-120tisic
Prace zalezi na tom kdo to bude delat ale treba 35-55????
Asi tak nejak bych videl rozpocty
Je to hrozne o tom co za dily kdo pouzije jsou pisty za 25 ale i za 50
Jen treba ojnicni srouby dela jen jeden vyrobce a stojej 7700 kc
Pokud ale nekdo ma ojnice na sroub M10 tak to stoji 1500, atd
H
Prace zalezi na tom kdo to bude delat ale treba 35-55????
Asi tak nejak bych videl rozpocty
Je to hrozne o tom co za dily kdo pouzije jsou pisty za 25 ale i za 50
Jen treba ojnicni srouby dela jen jeden vyrobce a stojej 7700 kc
Pokud ale nekdo ma ojnice na sroub M10 tak to stoji 1500, atd
H