Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zahřátí motoru na provozní teplotu 630 a 645
Ahoj, zvažuji koupi E63 a mám dotaz jak rychle se zahřívá motor na provozní teplotu. Jezdím z cca 80% do práce asi 3km. Chci manuál ať můžu alespoň trochu ovlivnit průběh ohřívání a byl jsem rozhodnutej pro 645 kvůli zvuku motoru, ale začínám mít strach co na to bude říkat motor v zimě když ho pravidelně neprohřeju.
Dá se říct jaká je životnost motorů u 630 a 645? Hledám okolo ceny 300-330tis Kč , ale mají nájezd 200-300tis km.
Dá se říct jaká je životnost motorů u 630 a 645? Hledám okolo ceny 300-330tis Kč , ale mají nájezd 200-300tis km.
Na provozní teplotu se ohřeje tak do 7km,když funguje termostat tak jak má,olej je na tom samozřejmě hůř,myslím ale že na ty 3km bude trpět kterékoliv auto s jakýmkoliv motore.Jako koncern s R4 nebo R3 bych trápil,ale koupit si na toto courání V8 není myslím zrovna nej volba.Kup kolo a coupe nechávej v garáži.
Tím že budeš mít manuál tomu chceš jako pomoci jak,že to budeš za studena držet v omezovači?
Tím že budeš mít manuál tomu chceš jako pomoci jak,že to budeš za studena držet v omezovači?

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Kompromis jsem ti právě napsal,kolo a e63 v garáži spíše tak na zábavu a aspoň o fous delší cesty.Nevím jestli děláš fyzicky namáhavou práci nebo jestli sedíš celý den za stolem ale ty 3km jsou fakt hodně málo pro auto a tak akorát pro tvoje ranní protažení 
Ale tak zase je to auto že,to má sloužit nám a ne my jemu,ikdyž vyjímky se jistě najdou,třeba já
630i se možná prohřeje rychleji,méně materiálu,myslím že i méně vody/oleje,ale ten olej bude více méně pořád na stejno.

Ale tak zase je to auto že,to má sloužit nám a ne my jemu,ikdyž vyjímky se jistě najdou,třeba já

630i se možná prohřeje rychleji,méně materiálu,myslím že i méně vody/oleje,ale ten olej bude více méně pořád na stejno.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
taky nema ukazatel teploty motoru takze se to odhaduje podle pole omezovace otacek ... tam ale nejen zalezi na teplote vody ale i teplote oleje takze ...
ja jezdim denne 35 tam a 35 zpet pricemz jakmile klesne teplota k 0 a míň tak se auto neprohřeje ani na těch 35km a to se nebavím o automatické převodovce ketrá se mi na 70 st vyleze jen když pocukavam ve meste a nebo je fakt teplo 20st ... a nebo pokud jedu na manual razeni ani ne tim ze bych ho drzel na vyssi otacky ale prevodovka asi zmeni vnitrni tlaky oleje atd a proste se vice zahriva ... na teplotu 100st na oleji automatu jsem se dostal jednou kdyz jsem se 15km honil se superbikem ...
a e63 v 3.0 to je myslim skoda jeliikoz nemas ani zvuk a proste tech par koni je uplne jinak nakrmenych a jinak tahaji ... je tam obrovsky rozdil.
na 3km me kdysi zlobila aj 525i e34 jelikoz se neprohrala tak po tydnuhur chytala a nechtelo se ji ... je to malo aj na babetu! A nebo pokud bych mermomoci chtel tak to doma udrzovat naa teplote (cerpadlo a topeni) alej co za tech 8h v praci na parkovisti ...
ja jezdim denne 35 tam a 35 zpet pricemz jakmile klesne teplota k 0 a míň tak se auto neprohřeje ani na těch 35km a to se nebavím o automatické převodovce ketrá se mi na 70 st vyleze jen když pocukavam ve meste a nebo je fakt teplo 20st ... a nebo pokud jedu na manual razeni ani ne tim ze bych ho drzel na vyssi otacky ale prevodovka asi zmeni vnitrni tlaky oleje atd a proste se vice zahriva ... na teplotu 100st na oleji automatu jsem se dostal jednou kdyz jsem se 15km honil se superbikem ...
a e63 v 3.0 to je myslim skoda jeliikoz nemas ani zvuk a proste tech par koni je uplne jinak nakrmenych a jinak tahaji ... je tam obrovsky rozdil.
na 3km me kdysi zlobila aj 525i e34 jelikoz se neprohrala tak po tydnuhur chytala a nechtelo se ji ... je to malo aj na babetu! A nebo pokud bych mermomoci chtel tak to doma udrzovat naa teplote (cerpadlo a topeni) alej co za tech 8h v praci na parkovisti ...
Ještě jsem s jinou než 630i nejel. Měl jsem v autobazaru pouze nastartovanou 645 a zvuk na volnoběh byl luxusní, bohužel byla tak zarovnaná ostatními auty že jsem se neprojel. Akorát čím déle hledám a odjíždím inzeráty, tak zjišťují že bude nadlidský úkol sehnat auto v dobrém stavu. Například dnes jsem jel úplně na hov.. skoro 600km.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
630i na lítačku (M54B30) stačí a paráda. Znám to z E60 potažmo 3er. Pochopitelně V8 pak bomba.
Řeknu ti narovinu 3km jízda se dostaneš tak na konec modrýho pole. To je fakt lepší se projet MHD, koupit druhý plonkový auto na taky couvání, NEBO zainvestovat do topení webasta a je to pořešený i na zimní roz-mrazy.
Řeknu ti narovinu 3km jízda se dostaneš tak na konec modrýho pole. To je fakt lepší se projet MHD, koupit druhý plonkový auto na taky couvání, NEBO zainvestovat do topení webasta a je to pořešený i na zimní roz-mrazy.
