Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

645 vs. 650 Co koupit ?

Vše o o E24, E63/E64, F06, F12/F13, G32
Odpovědět
Zpráva
Autor
Exit
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 01.02.2015 01:00

#1 Příspěvek od Exit »

Zdravím všechny , již delší dobu zvažuji čím si udělat radost a do čeho jít , a tihle dva adepti jsou jasná volba, jen bych chtěl poradit s drobnostmi.
Rozhodně nebudu řešit co víc žere :D u osmiválce může spotřebu řešit asi jen úplný blbec, chci auto na svezení ne na spotřebu to bych si koupil 1.5 Dci :D . Co jsem se informoval vím že větší investice mě čekají co se týče pneumatik proto že to nemá rezervu a musí se kupovat RFT dojezdovky ale kdo chce opičku musí mít na banány ne ? ;) 6tky prý celkově trpěli na zatýkání do světel ale co jsem se dočetl tak silikon nebo nějaká podobná hračka to v pohodě napraví. Auto bych chtěl v klasickým Automatu , vypadá to sice vzhledově na pohled hrozně levně ale SMG určo nechci.
A teď k věci co se týče motoru atd, je mezi 645 a 650 nějaký velký rozdíl co se týče technických problému ? Vím že je to kus od kusu já jsem si osobně vyhlídnul 645 Ci PROTOŽE JE KOMPLET V M-Paketu a to tomu autu dává úplně jiný rozměr ale jestli to mám oželet a jít raději do 650 ( jestli je spolehlivější - a po případně v čem?) a nebo jestli se můžu *spolehnout* na 645 a nemusím se tak ničeho moc bát ( mám na myslí třeba závady motoru atd. co se týče provozních nákladů tak s tím samozřejmě počítám) na auto mám +/- 350-450 tisíc a vyhlídnuté kousky mají +-/ 80-120 tis najetých Km. Co jsem se třeba díval na Recenze má mojeauto.cz tak jsem celkem příjemně překvapený, s hodnocením toho auta a můj známý vlastnil 645tku a byl velmi spokojený. Ale raději bych se chtěl ještě zeptat někoho kdo se vyzná nebo má nějaké zkušenosti ať už pozitivní nebo negativní, tak budu velmi rád za každý názor.
Exit
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 01.02.2015 01:00

#2 Příspěvek od Exit »

Dal bych přednost přímo něčemu takovému.
Omlouvám se případně za velké foto.
Přílohy
bmw1.jpg
bmw1.jpg (105.95 KiB) Zobrazeno 11245 x
bmw2.jpg
bmw2.jpg (111.79 KiB) Zobrazeno 11245 x
bmw3.jpg
bmw3.jpg (102.44 KiB) Zobrazeno 11245 x
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od TT »

...M-packet vypadá lépe než standard... zatékání do světel bych asi ani neřešil u tohoto auta je to asi to poslední co by mě trápilo, spíš bych si nechal před koupí udělat komplet diagnostiku s prověřením zda byl servis udělaný tak jak je deklarováno v servisce.... preventivně bych hned po koupi udělal komplet servis, začal bych svíčkami, olejem, brzdovkou, filtry, zkontroloval řemeny, zkontroloval funkčnost automatu, zjistil, zda vše elektrické pracuje jak má vč. dobíjení atd....


...jsem z 6er. docela zklamaný a z automatu úplně zklamaný... když srovnán s odstupem času s ex-bmw co jsem kdy vlastnil tak jsem na to auto nasranej ze všech stran, nenaplňuje mě ani z poloviny jako třeba e39 M5,.... nové technologie optika vedená v autě různé systémy (např. CCC, Keyless system, a další vč. údržby, která u e63, e60 je nutností dle servisních manuálů, když nebudeš dodržovat tak se Ti ta technika v autě časem vymstí !!!!). Další zádrhel jsou náhradní díly-ty auta jsou staré i 10 let a hlavně elektrické díly jsou dle mého přemrštěné drahé a na vrakáčích si nevidí do huby co si za díly říci, neříkám, že se nedá nějaký ten díl občas sehnat, ale ve srovnání s 10 let starou e39 kde jsem sehnal vše za hubičku, tak na e63 je to problém, dnes bych se set sakra rozhodoval zda bych si e63 v automatu potažmo motor 4,8 vůbec kupoval a nevzal opětovně M5 E39 i za vyšší cenu než e63. TT
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
Uživatelský avatar
Tomasis Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1377
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Tomasis Člen Klubu »

Svezl jsem se v obouch verzích a 650 je jednoznačně uplně jinde. Teď je krásná 650 individual v manuálu ke koupi na Proseku a štve mě že už jsem vybral jinde :( Jinak problémy motoru 4,5 jsou známé (sekce 7er) u 5 litrů jsem toho tolik nepozoroval. Možná u novějších už to trochu vychytali, ale ty první 04 :?
Exit
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 01.02.2015 01:00

#5 Příspěvek od Exit »

Děkuji za odpovědi pánové , no . . . sebrali jste mi vítr z plachet ale něco takového jsem si myslel , zkrátka hledám v tomto stylu něco v rámci možností , myslím že tohle co jsem si představoval by byla zbytečně moc velká pokladnička vůči . . . jak bych to řekl :D pocitově-užitné hodnotě :) každopádně jakou bych mohl zvolit alternativu ? počítejme něco v cenové relaci 350-450 tisíc +/- 50-100tis když už by to fakt stálo za to , co se týče audi nebo mercedesu tam je to zabitý , Bmw je jasná volba , přemýšlel jsem třeba 750i/Li , ještě si proklikám a pročtu co by mi tam vyhovovalo , dávám přednost větším autům/ limuzínám s kapkou sportovního ducha , mimochodem jsem se teď na tu 650tku z proseku koukal a vypadá fakt pěkně. Takže říkáte že 6tka má smysl jen v 650 a manuál jo ? Uvažoval jsem aji o Mkových 5,6 řadách třeba z německa ( u nás ta nabídka stojí za prd) akorát mam strach že tam by mě to přivedlo i při sebevětších investicích někam k velkýmu stromu na provaz :D
Takže prozatím je 645tka pasé jak se zdá :)
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od M4we »

Co tak čtu, tak mi přijde, že vlastně ani nevíš, co chceš. Přemýšlíš o tom jak utratit 400 tisíc za nějaké auto od kterého ani nevíš, co chceš (neber to zle). 6er má se 7er společného možná tak to, že čísla modelového označení jsou blízko sebe. Pokud jsi přemýšlel nad E63, tak do ní jdi 650 i 645 budou vynikající auta, oba motory trpí na problémy s chladícím okruhem (více v 7er i 5er sekci, jak už je tu výše uvedeno). V těch sekcích je i spousta dalších užitečných informací. Na SK foru je toho taky moc o problémech n62 třeba tu: http://www.bmwklub.sk/bmw7/e65-vyteceny ... 35181.html
Jinak automatu bych se nebál, jeho kontrola je(jako každá jiná věc) důležitý faktor při koupi. Osobně jsem s automatem absolutně spokojený k v8 si nic jiného ani neumím v bmw představit. Ale asi to bude s manuálem zajímavé svezení.
S E63 nemám zkušenosti, ale to auto se mi vždy hrozně líbilo. Ale pokud píšeš, že dáváš přednost větším autům/limuzínám, tak od auta asi chceš nějaký komfort a prostor a pak se tedy divím, že o 6er vůbec přemýšlíš. Každé bmw má něco do sebe. ale osobně si neumím představit nějak závodit s E65, to auto je moc velké a těžké. Neumím si to představit.
Jinak vlastní zkušenost s V8 - S E60 s DD na 19" se dá jet docela slušná pila, ale auto na okruhy to není :D Ta váha je tam znát. Na zimních 17" jsou hranice o dost blíže realitě. Umí to slušně ujet a stabilita je o 60% horší.
Motor žere trochu oleje. Jako každe bmw Mám najeto asi 195k a motor bere tak necelý 1l na 10km. Měnil jsem vakuovou pumpu a čidlo tlaku oleje, nicméně olej stále někde uniká, tak budu řešit nějaký větší servis ohledně gufer apod. V současnosti se chystám nechat přetěsnit komplet motor + vyřešit zmiňovanou trubku chlazení. S motorem ani automatem ale nepozoruju žádné problémy. Jinak 45i jede dostatečně. V 50i jsem nejel ale věřím, že to bude neskutečný. V 6er to bude ještě jiný rozměr. Beztak při normálním provozu člověk využívá minimum výkonu. Osobně se mi otáčkoměr při normálním provozu málokdy dotkne hranice 2500/min. Užívám si ten klídek a pohodičku s V8 8)
E60 545i Blacksapphire
dhbikes
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

#7 Příspěvek od dhbikes »

Jak bylo řečeno, s motory 4.4 jsou problémy uvedené v sekci 7er. Měl jsem možnost vyzkoušet manuální 650i a vím jistě že bych ji nechtěl v automatu. Pocitově jede auto jako M3 E46 akorát nabízí více prostoru a pohodlí. Jasně, v porovnání se sedany je cestování na zadních sedadlech spíše jako nouzovka. Mile mne překvalila velikost zavazadlového prostoru u 6er. Takže pokud chceš odvézt rodinu vč. babičky, dědečka... 7er dobré, ale pokud budeš většinu času jezdit ve dvou, nabídne ti 6er nesrovnatelně více zábavy s pohodlím ažaž. Co se týče fotky s "M-Paketem", co vím tak se na 6er nedělal žádný vnější M-Paket takže typuji že na fotce jen nějaká překopávka 6er na M6. Jestli se jedná o modrou individuál 650i z proseku, znám jí a mít volné peníze....:)
fuxxo
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 22.02.2009 01:00
Bydliště: Tnv
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od fuxxo »

tak co sa tyka 645 vs 650, neviem porovnat, 645 som nejazdil, ale vlastnim od leta 2014 650i, a to auto je naozaj cisty teror :-)
co sa tyka prevodovky, najskor by som aj ja volil manual keby bol, uz len kvoli starostiam, mam hdm automat a uz sa zacinam chytat za hlavu, vymena oleja a filtra 400€ a este nikde nic.. na druhej strane sa s tym jazdi dost dobre, a oproti 5kvaltu od GM (330d E46) je to uplne ina liga vo vsetkom. takze ked mas moznost 650 + manual, chod do toho..
jedna vec z ktorej som trocha sklamany, je pohodlie.. lebo to auto je strasne tvrde na to ze je to seria, oproti E65 ovela ovela tvrdsie (skusal som 745i s DD), a je tvrdsie aj oproti E60..
ale napriklad v lete som s tym bol v ciernej hore, a po 13 hodinach za volantom s jednou prestavkou som vystupil celkom oddychnuty, takze komfort cestovania paradny, ked ides po dialnici, resp. lepsich cestach.. problemy su s priecnymi nerovnostami a tymi nasimi zaplatanymi cestami.

ohladom servisu, myslim si ze 45 a 50 su vpodstate rovnake motory, o-ring som vyriesil predcasne aj ked nebol chybny este by vydrzal par km (cca 500€ s robotou), a olej to zere, takze to sa chystam este len riesit..

kazdopadne so 650i mas novsi vylepseny motor, novsie auto (su aj tam nejake zmeny, aj ked mas 650 predface vs 645), o cca 40 koni viac, a co viem, tak 50i ma este mensiu spotrebu jak 45, ja som s tym vedel jazdit za 10-11 litrov kombinovane..

tu striebornu som pozeral aj ja, velmi sa mi pacia tie m-kove narazniky, a v buducnosti by som do nich isiel.. to auto vyzera o level lepsie s nimi..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

mě by zajímalo kdo šíří ty kecy o 4,4 a 4,8i,
645i a 650i sou identické motory a trpí uplně na ty stejné problémy, 650i na ně trpí méně protože sou to novější roky výroby, ale krom sání a pár blbostí to auto má 90procent dílů stejných, je uplně jedno jeslti koupíš 645i nebo 650i, jde spíš o stav konkrétního auta a jeho výbavu. 650i líp jede a má malinečko menší spotřebu, většinou je zase dražší.
manual do šestky nepatří, to auto je moc těžkopádné na to aby sis v tom užil manual, bud bych volil automat a nebo SMG,
ale první se tím projeť, ta seštka je přece jen tvrdé auto, pokud chceš cestovat (byť ve dvou) tak bych šel do sedmy, stojí míň.

co psal TT taky není moc pravda, závady optiky a elektroniky je velmi vyjímečná věc, maximálně odejde modul CCC, ale to se stává spíš u pětek do kterých často zatíká. co je na šestce nákladné je její vyjímečnost, veškeré karosářské díly apod stojí prostě spoustu penez a sou špatně sehnatelné, není to tuctová pětka nebo sedma. na druhou stranu se po šestce každej otočí.
doporučuju si projet 545i(550i), 645i(650i) a 745i(750i) a sám uvidíš co ti sedne nejlíp. u všech těch aut doporučuju aby měli dynamic drive.
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

#10 Příspěvek od stellaM3 »

JaraX píše:mě by zajímalo kdo šíří ty kecy o 4,4 a 4,8i,
645i a 650i sou identické motory a trpí uplně na ty stejné problémy, 650i na ně trpí méně protože sou to novější roky výroby, ale krom sání a pár blbostí to auto má 90procent dílů stejných, je uplně jedno jeslti koupíš 645i nebo 650i, jde spíš o stav konkrétního auta a jeho výbavu. 650i líp jede a má malinečko menší spotřebu, většinou je zase dražší.
manual do šestky nepatří, to auto je moc těžkopádné na to aby sis v tom užil manual, bud bych volil automat a nebo SMG,
ale první se tím projeť, ta seštka je přece jen tvrdé auto, pokud chceš cestovat (byť ve dvou) tak bych šel do sedmy, stojí míň.

co psal TT taky není moc pravda, závady optiky a elektroniky je velmi vyjímečná věc, maximálně odejde modul CCC, ale to se stává spíš u pětek do kterých často zatíká. co je na šestce nákladné je její vyjímečnost, veškeré karosářské díly apod stojí prostě spoustu penez a sou špatně sehnatelné, není to tuctová pětka nebo sedma. na druhou stranu se po šestce každej otočí.
doporučuju si projet 545i(550i), 645i(650i) a 745i(750i) a sám uvidíš co ti sedne nejlíp. u všech těch aut doporučuju aby měli dynamic drive.
Něco o motoru:50i
: Jeden z nejproblematičtějších motorů BMW posledních let. Slabým místem je hlavně chlazení, kterému neprospívá už samotná koncepce vidlicového motoru s dvěma turbodmychadly „zazděnými“ žáruvzdornými plechy mezi řadami válců. Je takřka nemožné je odvětrat a uchladit tak, aby na nejvíce tepelně exponovaných místech nedocházelo ke spékání oleje.

V kombinaci s kolabujícím okruhem vodního dochlazování turbín dochází nejdříve k zapečení oleje v holendrech turbodmychadel, v pokročilých případech zakarbonování „vršku“ motoru to odnáší i vačky a variátory časování ventilů. K tomu přičtěme natahující se rozvodové řetězy a při vypnutém motoru protékající vstřikovače, které benzínem odmastily válce některých exemplářů tak dokonale, že ty po několika stech „suchých“ startů zcela přišly o kompresi.

Pozdější N63B44TU (330 kW), nabízené od roku 2012 jsou spolehlivější, překombinovaná konstrukce však nedovoluje hledět do budoucna s moc velkým optimismem.
Není to Můj názor vytazeno z jednoho článku
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

až na to že tendle motor se nikdy do E63/e64 ani nedával, pleteš páté přes deváte, 650i e63/e64 je atmosferická V8 n62b48tu
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#12 Příspěvek od inspi1981 »

To píšeš o motoru z F-série, tady se řeší Ečková šestka
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

#13 Příspěvek od stellaM3 »

JaraX píše:až na to že tendle motor se nikdy do E63/e64 ani nedával, pleteš páté přes deváte, 650i e63/e64 je atmosferická V8 n62b48tu
ok sorry už jsem si to pak taky uvědomil.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

v poho, nobodys perfect :)
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od ManyP »

Tak ted z praxe ...
Nejsem taková knihovna dat jako Jarax atd a ti kluci tomu opravdu rozumí (s Jaraxem jsem řešil svoji šestou 645ci a prvně mi ji aj servisoval než jsem sehnal výborný servis na úrovni u nás čistě po záštitou BMW ... Znám se se šéfem servisu renocar Brno cca 60lety dedusko co tam dělá vice jak 25 let a sam dělal servis doma v garáží a ted to převzali dva kluci a dle jeho přesvědčení jsou lepší jak BMW renocar jelikož i BMW prochází moderní dobountakze vezmoiu kde jaké vynucené jelito za par maček a víc zůstane manažerům na prémie)

Ked ale k 645ci
Mám ji 3 roky na denní ježdění. To DENNI je myšleno denní takže déšť slunce sníh závěje led +30 -20 takže denně. Nájezdům denně 80km za praci a zbytek dle příležitosti.
Auto je to supr. Výkonu nadmíru spis moc ... At si říká kdo co chce ale sportovních pocitu ti da víc 525 e34 (to sem mel před šestkou 10let a ted ji ma tcahn a když si chci užít jízdu vezmu si e34). 645 jede renální příliš je tam hnědé 250 kdekoli si zamanes a při normál ježdění jezdí mezi 1200-2000 ot. Automat je supr na každodenní ježdění a hlavně na roznorode počasí. Na Děcko to jede jako fdabie 1,2 pokud to Nečas na kickdown a ti paydem to může řídit kdokoli počínaje ženskou ci řeckém (18letym). Automat je zcela jiná liga než nějaká e60 s 2,5tkou prostě sametové řazení bez trhání.
Mám bussines packet a pohodlí suopr. E60 je proti ni berton (porovnavam s kolegouvou 525i bez sport paketu) a o e36 v m-indiviual nemluvě. Minulé měsíc jsem jel s šestkou Španělsko a zpět a super! 4000 km dle pravidel silničního provozu +10% nahoru na rychlosti a spotřeba suprovych 8,4litru. Ne neuklap sem se. Normál ježdění dle regulí denní za práci je spotřeba na 8,7 a když jezdí s svizne je spotřeba 10. Šestka není jen na hojení a závodění ale na radost z toho ji mít z pocitu gt a hlavně pro denní radost a ne se plahocit tuctovkoiu denně do prace a když vysvitne sluníčko 3x do roka vytáhnout krásou a žít jen pro par okamžiku.
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od ManyP »

Ještě dopisu zbytek slohovky ale zas za chvíli az bude čas .... Sorry za překlepy mrdka android si to někdy napíše dle svého slovníku :-) holt prý vymozenost
Odpovědět