(já nevím, jen překládám
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Diesel-technik...nebo nekdo jiny?
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
On netvrdí, že BSR jsou podvodníci, tvrdí, že je podvodník ten, kdo "nahrává" jejich soft od auta jen přes diagnostickou zásuvku.
(já nevím, jen překládám
)
(já nevím, jen překládám
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
motorpower
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon 13.08.2012 00:00
Z tohoto je vidět, jak se v tomto málokdo orientuje.
Kamarád u nich byl, standardní vybavení na vysoké úrovni v rukou proškolených diletantů. Což to je i ve značkových servisech.
Způsob aplikace je víc než prapodivný. Navíc na auto, které ani neviděli.
Dost často úpravy odmítám, vzhledem ke stavu vozidla. A rozhodně stav vozu je rozhodující faktor, zda budu upravovat a na jakou hodnotu.
Pokud někdo máte tuto úpravu, přijeďte na brzdu.
ABC znáte určitě všichni, před 10 lety dělali úpravy za 80tis a tvářili se/ podobně jako BSR/ , že tomu rozumí. Dnes už všichni víme o co šlo.
Podobnost čistě náhodná...
Kamarád u nich byl, standardní vybavení na vysoké úrovni v rukou proškolených diletantů. Což to je i ve značkových servisech.
Způsob aplikace je víc než prapodivný. Navíc na auto, které ani neviděli.
Dost často úpravy odmítám, vzhledem ke stavu vozidla. A rozhodně stav vozu je rozhodující faktor, zda budu upravovat a na jakou hodnotu.
Pokud někdo máte tuto úpravu, přijeďte na brzdu.
ABC znáte určitě všichni, před 10 lety dělali úpravy za 80tis a tvářili se/ podobně jako BSR/ , že tomu rozumí. Dnes už všichni víme o co šlo.
Podobnost čistě náhodná...
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
No něco tak nahrát jde a něco nejde... k některým prasečinkám jdou některé čipy ukecat i přes diagnostickou zásuvku, ale všechny zábrany padají až při troše fyzického násilí 
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
blackwhit
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 3255
jarda píše:No něco tak nahrát jde a něco nejde... k některým prasečinkám jdou některé čipy ukecat i přes diagnostickou zásuvku, ale všechny zábrany padají až při troše fyzického násilí
myslel jsem tím, že standardně BSR soft se takhle nahrává. Je mi jasný, že další způsob, jak dělat úpravy, je fyzické násili..
-
FreeMaroStyle
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Odkud jsi?? Klidně bych do toho šel, pokud bys nabídl zkoušku tvého software na 30minut k vyzkoušení a pak nahrání originálního software.motorpower píše:Z tohoto je vidět, jak se v tomto málokdo orientuje.
Kamarád u nich byl, standardní vybavení na vysoké úrovni v rukou proškolených diletantů. Což to je i ve značkových servisech.
Způsob aplikace je víc než prapodivný. Navíc na auto, které ani neviděli.
Dost často úpravy odmítám, vzhledem ke stavu vozidla. A rozhodně stav vozu je rozhodující faktor, zda budu upravovat a na jakou hodnotu.
Pokud někdo máte tuto úpravu, přijeďte na brzdu.
ABC znáte určitě všichni, před 10 lety dělali úpravy za 80tis a tvářili se/ podobně jako BSR/ , že tomu rozumí. Dnes už všichni víme o co šlo.
Podobnost čistě náhodná...
S tím že bych to samé udělal i u BSR a u tebe změřil.
Je jasné, že když BSR má systém nastavený tak, že prodej v CZ zprostředkovávají "distributoři" jako například Volvo, různé autoservisy, tak o tom nebudou vědět asi tolik co přímo ve fabrice a v pobočkách BSR přímo. Že to budou jen proškolení prodejci a tím to končí.
A se stavem vozidla se snad musí počítat vždy... že když budeš chtít upravovat software ve 450 000km (což u nás má snad každé starší auto, jen na tachometru nemívají více než 150 000km
Což je pro ně OK, protože nikdo normální většinou za úpravu software 24oookč nedá, pouze ti co si koupí novější auta a taková částka za zvýšení výkonu pro ně problém není.
-
motorpower
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon 13.08.2012 00:00
Moje hypotézy jsou jedna věc a skutečnost druhá, rád se jim i omluvím, ale zatím jsem od nich měřil jedno auto a zavánělo originálem. Test jsem slíbil a to platí, úprava ode mě buď parametry mít bude, nebo nebude. Pokud bude, tak to i funguje. Přehrátí sw, není tak jednoduché, abych s nějakými pokusy trávil odpoledne. Ale nestalo se, že by někdo byl nespokojen.
To i z důvodu, že hodně uživatelů využívá vůz/ kvůli spoření a neznalosti/ mimo funkční rozsah otáček. Po rozboru grafu s brzdy se dá tomuto předejít.
To i z důvodu, že hodně uživatelů využívá vůz/ kvůli spoření a neznalosti/ mimo funkční rozsah otáček. Po rozboru grafu s brzdy se dá tomuto předejít.
-
FreeMaroStyle
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Víš jak to je, kdo chce výkon asi už nad tím uvažoval při koupi a koupil si 120d ale takových kdo chtěl jezdit na spotřebu s malým výkonem, ale teď by chtěl vyšší výkon jako my dva moc není 
Já ti radím najdi bouračku 120d, kup IC, trysky a turbo, vyměň to a přehraj software ze 120d a pak až popřípadě řeš chip ať to za něco stojí
Já ti radím najdi bouračku 120d, kup IC, trysky a turbo, vyměň to a přehraj software ze 120d a pak až popřípadě řeš chip ať to za něco stojí
-
blackwhit
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 3255
nejsem závodník, ale chci čas od času bezpečně předjet a k tomu mi, myslím, bohatě stačí i přemapování řídící jednotky. Taky sem se původně teda koukal po 120d, ale protože jsem měl zkušenost s chipovanou 118d a byla dobrá nabídka na 118d, šel jsem do toho s tím, že chip pořídím. Ještě mě zaujala firma diesel power, kterou všichni chválí, je to s brzdou a cena je rozumná (oproti BSR)
-
FreeMaroStyle
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
-
blackwhit
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 3255
FreeMaroStyle píše:Ano, když jsem měl VW Golf IV, tak jsem byl rozhodnut pro DieselPower, nakonec jsem to nestihl a chtěl jsem BMW, ale to už váhám, protože přeci jen upravují převážně VAG, semtam nějaké BMW, ale víš jak to je. Každopádně zkus to pořešit co nejdřív a napsat hodnocení a zkušenosti!
že bych zrovna já šel na pokus, jo?
Mám upravenou 120d a po zkušenostech, který jsem s tím absolvoval bych do žádnýho instantního softu nešel. Ani BSR, ani nic jinýho.
Při brždění se ukázalo, že váha vzduchu nedává správný hodnoty a nešlo to doladit. Pokračovalo se až po výměně váhy. Auto strávilo na brzdě víc jak 10h a bylo provedeno asi 12 měření. Výsledek je 427Nm, 196k, nad 400Nm to je v rozmezí zhruba 1650-3200ot.
Při brždění se ukázalo, že váha vzduchu nedává správný hodnoty a nešlo to doladit. Pokračovalo se až po výměně váhy. Auto strávilo na brzdě víc jak 10h a bylo provedeno asi 12 měření. Výsledek je 427Nm, 196k, nad 400Nm to je v rozmezí zhruba 1650-3200ot.
Tak ještě proběhly dvě úpravy.
1. odstavení EGR. Zásadně se vylepšilo ovládání motoru v nízkých otáčkách a při částečném zatížení. reakce jsou rychlejší, odezva na pohyb plynu jednoznačná.
2. Přemapování, "zkrácení" plynu pro rychlejší nástup.
Teď to považuju za komplexně vyladěný, už se to svým chováním, ochotou spolupracovat v nízkých otáčkách a reakcích na plyn spíš blíží beznínu než seriový naftě.
1. odstavení EGR. Zásadně se vylepšilo ovládání motoru v nízkých otáčkách a při částečném zatížení. reakce jsou rychlejší, odezva na pohyb plynu jednoznačná.
2. Přemapování, "zkrácení" plynu pro rychlejší nástup.
Teď to považuju za komplexně vyladěný, už se to svým chováním, ochotou spolupracovat v nízkých otáčkách a reakcích na plyn spíš blíží beznínu než seriový naftě.
