Nikde jsem to tady nenasel, takze mam nasledujici dotaz: Mam E34 535i rok 91, altik 140A a regulator napeti tam je s hodnotou dobijeciho napeti 14,1V( co jsem nasel, ma byt pro altiky s dob.proudem 90 a 115A), ovsem podle katalogu ma byt 14,3V ( kterej je 4x tak drazsi ).
Chtel jsem jen vymenit uhliky za nove, ale takhle me napada zda to nebude delat bordel :/
Nekdo nejake rady? Koupit novej nebo muzu nechat tento?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Regulator napeti E34
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
takhle prioritně by mě zajímalo, co tě trápí, proč řešíš alternátor. Protože hodnota 114A není vůbec málo a napětí 14,1V ještě není špatná hodnota. Tím že vyměníš regulátor za výkonnější na alternátoru, který víc A neumí, tím více A nezískáš.
Nevím co tě přesně trápí, ale některé modely dostaly od výrobce výkonnější alternátory, než vůz s danou výbavou potřeboval. Prioritně je základ, aby při běžícím motoru a puštěních světlech, topení + další výbavy v autě, zbývalo dost A na dobití batérie za nějakou dobu
Asi tě spíš obecně zajímá zda máš alternátor v pořádku. Obecně platí napětí 13,8 až 14,4V je OK. Čim více napětí, tím rychleji dobíjíš baterií. Výměna uhlíků + oprava sběrného kroužku u starého alternátoru, ty určitě něco přidá. Většinou když odejde regulátor, tak směrem nahoru, tedy občas dovolí třeba 17V
Další informace se dočteš zde:
http://www.autoprofil.cz/cz/menu/11/akt ... l-serialu/
http://kds.vsb.cz/mhd/poruchy-ele.htm
Nebo jsi dodělal nezávislé topení, popřípadě silnou audiosestavu a trápí tě málo Ah (že se ty rychle vybije baterie)?
Nevím co tě přesně trápí, ale některé modely dostaly od výrobce výkonnější alternátory, než vůz s danou výbavou potřeboval. Prioritně je základ, aby při běžícím motoru a puštěních světlech, topení + další výbavy v autě, zbývalo dost A na dobití batérie za nějakou dobu
Asi tě spíš obecně zajímá zda máš alternátor v pořádku. Obecně platí napětí 13,8 až 14,4V je OK. Čim více napětí, tím rychleji dobíjíš baterií. Výměna uhlíků + oprava sběrného kroužku u starého alternátoru, ty určitě něco přidá. Většinou když odejde regulátor, tak směrem nahoru, tedy občas dovolí třeba 17V
Další informace se dočteš zde:
http://www.autoprofil.cz/cz/menu/11/akt ... l-serialu/
http://kds.vsb.cz/mhd/poruchy-ele.htm
Nebo jsi dodělal nezávislé topení, popřípadě silnou audiosestavu a trápí tě málo Ah (že se ty rychle vybije baterie)?