Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Regulator napeti E34

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hagen
Registrovaný
Příspěvky: 129
Registrován: stř 26.01.2011 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3367

#1 Příspěvek od Hagen »

Nikde jsem to tady nenasel, takze mam nasledujici dotaz: Mam E34 535i rok 91, altik 140A a regulator napeti tam je s hodnotou dobijeciho napeti 14,1V( co jsem nasel, ma byt pro altiky s dob.proudem 90 a 115A), ovsem podle katalogu ma byt 14,3V ( kterej je 4x tak drazsi ).
Chtel jsem jen vymenit uhliky za nove, ale takhle me napada zda to nebude delat bordel :/
Nekdo nejake rady? Koupit novej nebo muzu nechat tento?
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#2 Příspěvek od ARMAN »

ja to nevim kdyby tu nidko nevěděl tak se zeptej shoguna jak jsem na něj daval odkaz je to kapacita na tyhle vychytavky
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#3 Příspěvek od Jamall »

Co konkrétně tě trápí? Malí dobíjecí proud?

Nebo se bojíš, že se vzájemně ovlivní nový uhlík a regulátor?
Hagen
Registrovaný
Příspěvky: 129
Registrován: stř 26.01.2011 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3367

#4 Příspěvek od Hagen »

Jine parametry regulatoru napeti, co jsem tak pochopil, max. napeti ktere altik vyda, bude 14,1 V misto 14,3 V. A taky tezko rict jestli neni ten regulator stavenej na jen 115A altik
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#5 Příspěvek od Jamall »

takhle prioritně by mě zajímalo, co tě trápí, proč řešíš alternátor. Protože hodnota 114A není vůbec málo a napětí 14,1V ještě není špatná hodnota. Tím že vyměníš regulátor za výkonnější na alternátoru, který víc A neumí, tím více A nezískáš.

Nevím co tě přesně trápí, ale některé modely dostaly od výrobce výkonnější alternátory, než vůz s danou výbavou potřeboval. Prioritně je základ, aby při běžícím motoru a puštěních světlech, topení + další výbavy v autě, zbývalo dost A na dobití batérie za nějakou dobu

Asi tě spíš obecně zajímá zda máš alternátor v pořádku. Obecně platí napětí 13,8 až 14,4V je OK. Čim více napětí, tím rychleji dobíjíš baterií. Výměna uhlíků + oprava sběrného kroužku u starého alternátoru, ty určitě něco přidá. Většinou když odejde regulátor, tak směrem nahoru, tedy občas dovolí třeba 17V

Další informace se dočteš zde:
http://www.autoprofil.cz/cz/menu/11/akt ... l-serialu/

http://kds.vsb.cz/mhd/poruchy-ele.htm

Nebo jsi dodělal nezávislé topení, popřípadě silnou audiosestavu a trápí tě málo Ah (že se ty rychle vybije baterie)?
Odpovědět