Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koupě e60 na co si dát pozor, časté problémy?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No vždycky jsem nad xdrive mával rukou a po zkušenostech z těchto dnu porad posmrkany kdy na me stále blika prokluz bych se mu už tak nebránil. (Pneu 225)
A k ty spotřebě. Já mam na budíku 10,5 pravda ze jsou to jen projížďky po Praze a mimo mu pěkné nalozim, ale stejně jsem čekal trochu nižší (535d 210kw)
A k ty spotřebě. Já mam na budíku 10,5 pravda ze jsou to jen projížďky po Praze a mimo mu pěkné nalozim, ale stejně jsem čekal trochu nižší (535d 210kw)
Já mám spotřebu kolem 9,5, jezdím rychle po dálnicíh, ve městě pomaleji. Ale je fakt, že tu spotřebu tolik neřeším.
Měl bych pár dotazů:
Jde nějak nastavit, aby se mi po vypnutí motoru zrcátka automaticky zklápěla, a abych nemusel mačkat tlačítko?
Jde nějak hýbnout s nastavením detekce vzdálenosti parkovacích senzorů? Aby se mi zvuková signalizace sjela do jednoho tónu ne při 35, ale třeba při 20 cm?
V servisním menu, když vidím výměnu oleje 25000 km, to znamená za 25 tis km že bych měl měnit olej? Hýbe se to nějak, aby se to s počtem ujetých kilometrů změnšovalo až k nule?
Je tento údaj závislý na výměně oleje - nebo je to jen věc, kterou nastaví technik v počítači?
Jak dofouknu pneumatiky? Zajel jsem k pumpě a na ventil od penumatiky mi ten násadec u kompresoru vůbec nepasuje přes ten závit na ventilu? tlak mám se řídit tím, co je napsáno na vnitřním rámu dvěři?
Jak opravit dešťový senzor? když zapnu automat stěračů, tak se setře jen jednou přední okno a pak nic. Bez ohledu na nastavení citlivosti (akorát když pohnu s kruhovým voličem citlivosti - tak zase jedno setření).
Měl bych pár dotazů:
Jde nějak nastavit, aby se mi po vypnutí motoru zrcátka automaticky zklápěla, a abych nemusel mačkat tlačítko?
Jde nějak hýbnout s nastavením detekce vzdálenosti parkovacích senzorů? Aby se mi zvuková signalizace sjela do jednoho tónu ne při 35, ale třeba při 20 cm?
V servisním menu, když vidím výměnu oleje 25000 km, to znamená za 25 tis km že bych měl měnit olej? Hýbe se to nějak, aby se to s počtem ujetých kilometrů změnšovalo až k nule?
Je tento údaj závislý na výměně oleje - nebo je to jen věc, kterou nastaví technik v počítači?
Jak dofouknu pneumatiky? Zajel jsem k pumpě a na ventil od penumatiky mi ten násadec u kompresoru vůbec nepasuje přes ten závit na ventilu? tlak mám se řídit tím, co je napsáno na vnitřním rámu dvěři?
Jak opravit dešťový senzor? když zapnu automat stěračů, tak se setře jen jednou přední okno a pak nic. Bez ohledu na nastavení citlivosti (akorát když pohnu s kruhovým voličem citlivosti - tak zase jedno setření).
arbitboy: K tomu oleji - nejlíp asi uděláš, když se vykašleš na počítač ukazující long-life interval a budeš měnit klasicky po 15 tis. km. To je to nejlepší, čím můžeš motoru prospět, a motor ti za to bude blahořečit. Jestli víš, kdy proběhla poslední výměna, udělal bych to jednoduše po 15 tis. km od ní a neohlížel se na to, že v ten okamžik ještě počítač ukazuje možnost dalších 10 nebo 15 tis. km najet.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
asitakle:
a) ta firma je moje
b) se soukromou Z4 jezdím taky v průměru za 12
c) 3er je zřejmě úplně poslendí auto střední třídy, které se dalo pořídit jako nové s benzínovým třílitrem, žádné další si už díky Bruseli nepořídím, takže sa k němu nechovám jak prase, protože mi musí vydržet až konce EUSSR a začátku nového - normálního - věku...
a) ta firma je moje
b) se soukromou Z4 jezdím taky v průměru za 12
c) 3er je zřejmě úplně poslendí auto střední třídy, které se dalo pořídit jako nové s benzínovým třílitrem, žádné další si už díky Bruseli nepořídím, takže sa k němu nechovám jak prase, protože mi musí vydržet až konce EUSSR a začátku nového - normálního - věku...
zdravím všechny příznivce BMW
vybírám E60 530d předface sedan a přesto, že jsem si pečlivě prošel fórum, chtěl bych se Vás zkušenějších zeptat na nějaký specifický věci... Nabídka je omezená a asi budu muset přistoupit k určitým kompromisům.
1) r.v. 2003 se mi nějak nezdají, jsou v něčem jiné než zbylé 2004-2007? 2003 už je pro mě celkem starý, ale když se objeví pěkná v nesociálu (což nečekám) tak jestli o ní přemýšlet či ne..?
2) mají všechny E60 sedany sklopné zadní sedačky? Jak to poznám na fotkách a je to sklápění zamykatelné (v Audi to mám zamykatelné a chtěl bych to tak)
3) 160 kw jsem tak nějak pochopil, že je celkem držák, je jasné, že záleží na stavu, ale jsou nějaké fundamentální problémy i se silnější verzí třílitru? Nemusim se jí nějak vyhýbat, nebo ano?
4) vzhledem k nabídce na trhu asi budu muset sáhnout po autě s nájezdem kolem 200 tisíc. Chtěl bych se zeptat - s jakými servisními zásahy mam počítat po koupi? Rozvody "se nemění" takže na co se zaměřit?
5) jaké rozměry kol má E60 530d standardně ve velkém TP? Auto dostane full risk pojistku takže tohle musim mít tentokrát v pořádku (
) a nemám v plánu řešit nějaký zápisy takže bych potřeboval vědět: letní 19, zimní 18, šířka 235 až 245 -> bude to v souladu s velkým TP?
6) nevím jak poznat lepší verzi sound systému... kdybych náhodou koupil tu horší, dá se s tím žít? Kolik W výkonu a kolik repráků minimálně E60 mají a jsou zde někde na fóru rozepsané možné verze sound systémů?
7) mají všechny E60 zatmavovací zrcátka? Jak případně poznám, že dané auto nemá?
je možné mít E60 na vzduchu, tzn. mít nastavitelnou světlou výšku?
9) o kolik cm je M-packet verze nižší než normál? Docela se toho bojím, nechci nízké auto, vždycky to pak vodrbávám o obrubníky.. :-/
PS: nezajímá mě E60: bez kůže, samozřejmě bez automatu, bez navi professional a chci střešní okno a 4x výhřev. Je něco co byste Vy rozhodně doporučili bez čeho nejde žít?
Servotronic např??
Díky moc za všechny rady a komentáře, kdybyste měli v Praze nějaký srázek, kam bych si mohl přijet poslechnout jak má 530d zdravě znít a jezdit tak bych byl moc vděčnej....

vybírám E60 530d předface sedan a přesto, že jsem si pečlivě prošel fórum, chtěl bych se Vás zkušenějších zeptat na nějaký specifický věci... Nabídka je omezená a asi budu muset přistoupit k určitým kompromisům.
1) r.v. 2003 se mi nějak nezdají, jsou v něčem jiné než zbylé 2004-2007? 2003 už je pro mě celkem starý, ale když se objeví pěkná v nesociálu (což nečekám) tak jestli o ní přemýšlet či ne..?
2) mají všechny E60 sedany sklopné zadní sedačky? Jak to poznám na fotkách a je to sklápění zamykatelné (v Audi to mám zamykatelné a chtěl bych to tak)
3) 160 kw jsem tak nějak pochopil, že je celkem držák, je jasné, že záleží na stavu, ale jsou nějaké fundamentální problémy i se silnější verzí třílitru? Nemusim se jí nějak vyhýbat, nebo ano?
4) vzhledem k nabídce na trhu asi budu muset sáhnout po autě s nájezdem kolem 200 tisíc. Chtěl bych se zeptat - s jakými servisními zásahy mam počítat po koupi? Rozvody "se nemění" takže na co se zaměřit?
5) jaké rozměry kol má E60 530d standardně ve velkém TP? Auto dostane full risk pojistku takže tohle musim mít tentokrát v pořádku (

6) nevím jak poznat lepší verzi sound systému... kdybych náhodou koupil tu horší, dá se s tím žít? Kolik W výkonu a kolik repráků minimálně E60 mají a jsou zde někde na fóru rozepsané možné verze sound systémů?
7) mají všechny E60 zatmavovací zrcátka? Jak případně poznám, že dané auto nemá?

9) o kolik cm je M-packet verze nižší než normál? Docela se toho bojím, nechci nízké auto, vždycky to pak vodrbávám o obrubníky.. :-/
PS: nezajímá mě E60: bez kůže, samozřejmě bez automatu, bez navi professional a chci střešní okno a 4x výhřev. Je něco co byste Vy rozhodně doporučili bez čeho nejde žít?

Díky moc za všechny rady a komentáře, kdybyste měli v Praze nějaký srázek, kam bych si mohl přijet poslechnout jak má 530d zdravě znít a jezdit tak bych byl moc vděčnej....
2) nemaji. Poznas to podle fotky zadnich sedadel: delsi loketni operaka a viditelny "valec" mezi sedakem a operadlem, nebo podle fotky kufru: dve "tahla" na horni hrane kufru pomoci kterych se sklapuji 1/3 a 2/3.
6) je standard, hifi, hifi professional (logic 7) a individual (dirac, to ma az FL). Individual poznas podle stribrnych okraju repraku ve dverich, ty ostatni nevim.
7) ne, vnitrni i vnejsi jsou za priplatek.
8 ) ne
6) je standard, hifi, hifi professional (logic 7) a individual (dirac, to ma az FL). Individual poznas podle stribrnych okraju repraku ve dverich, ty ostatni nevim.
7) ne, vnitrni i vnejsi jsou za priplatek.
8 ) ne
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
5) Kol je tam v TP fůra rozměrů, dost záleží na ET, protože se docela mění. Za všechny vypíchnu R18:
předek - 245/40/18 na 8Jx18
zadek - 275/35/18 na 9Jx18
9) Taky by mě docela zajímalo, nejlíp když to někdo s M-podvozkem změří metrem od středu pokličky kola -> k horním lemu.
Jinak ale říká se -25mm
Ještě existuje sport podvozek. To taky nevím kolik "měří" ?
předek - 245/40/18 na 8Jx18
zadek - 275/35/18 na 9Jx18
9) Taky by mě docela zajímalo, nejlíp když to někdo s M-podvozkem změří metrem od středu pokličky kola -> k horním lemu.
Jinak ale říká se -25mm
Ještě existuje sport podvozek. To taky nevím kolik "měří" ?
no nebyl to vtip, nevěděl jsem, že je to opravdu dřevo.. vypadá to podle mě celkem lacině v porovnání s ostatními auty, ale nerad bych tady hanil vaše domácí mazlíčky
ta světlá verze se mi líbí, ale viděl jsem tmavší variantu a to spíš vypadá jako plast... ono také zaléží jaký je zbytek interiéru, bohužel je to občas celkem cirkus
tak či tak díky za info, při nejhorším tedy interiér můžu upravit k obrazu svému


tak či tak díky za info, při nejhorším tedy interiér můžu upravit k obrazu svému

Ja bych se chtel jen pozastavit u najezdu kilometru u aut z let 04-05.
Mam pocit, ze najezd 200.000km na desetiletym BMW 5er nekomu pripada jako snad neakceptovatelny...
Nevsimli jste si, ze 200.000km maj jak desetilety, tak petilety BMW ? Neni to trochu divny ?
Kurevtor: Pokud sezenes desetiletyho 530d s POCTIVYMI 200.000km, budes na sebe moct byt hrdy !
Ja
Mam pocit, ze najezd 200.000km na desetiletym BMW 5er nekomu pripada jako snad neakceptovatelny...
Nevsimli jste si, ze 200.000km maj jak desetilety, tak petilety BMW ? Neni to trochu divny ?
Kurevtor: Pokud sezenes desetiletyho 530d s POCTIVYMI 200.000km, budes na sebe moct byt hrdy !
Ja
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: čtv 14.11.2013 01:00
Ja poridil 2003 530d z Nemecka. Najeto 280000km, cena 200tisic ale mam jistotu super stavu, interier jako novy a po kvalitnim servisu.
5er si nekoupi děda na jezdeni ani v nemecku. Takze 180000km bych vazne neveril....
Vlozim fotky jak vypadá auto po 11letech z DE a porovnejte to jen podle foto se stavem napr sedacek a laku u ceskych bmw
5er si nekoupi děda na jezdeni ani v nemecku. Takze 180000km bych vazne neveril....

Vlozim fotky jak vypadá auto po 11letech z DE a porovnejte to jen podle foto se stavem napr sedacek a laku u ceskych bmw
- Přílohy
-
- IMG_20140112_021350.jpg (195.8 KiB) Zobrazeno 2798 x
-
- received_m_mid_1385495981636_0b7dd7ecf74eebad57_2.jpeg (135.49 KiB) Zobrazeno 2798 x
-
- received_m_mid_1385495981636_0b7dd7ecf74eebad57_3.jpeg (130.87 KiB) Zobrazeno 2798 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Prumerne maji 530d najeto 200tis uz po 3 letech, pak nekde 7 let stoji a nasledne se prodavaji v cr
viz: http://suchen.mobile.de/auto/bmw-530-di ... ence=DAILY

viz: http://suchen.mobile.de/auto/bmw-530-di ... ence=DAILY
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: čtv 14.11.2013 01:00
to nikdo nerekl..jen clovek kterej je prvni majitel,.....a najede s ni 150tis km tak ji nebude prodavat do bazaru za 150tis.....
ale bude mit cenu dvojnasobnou, ne li vyssi. Uz vidim napr sveho otce kterej dal za 2006ku 530d pred par lety 1300000,- , najeto ma aktualne 110000km ze by ji dnes prodaval za 200...
ale bude mit cenu dvojnasobnou, ne li vyssi. Uz vidim napr sveho otce kterej dal za 2006ku 530d pred par lety 1300000,- , najeto ma aktualne 110000km ze by ji dnes prodaval za 200...