Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

otáčkoměr m50

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#1 Příspěvek od sklenus »

ahojte chlapi, potreboval by som radu, neviete aká je charakteristika signálu z DME do budíkov, pre funkciu otáčkomeru, mám zástavbový motor m57 v aute a rád by som tam dorobil ten otáčkomer, inak mi všetko fára

viem, že to počíta čidlo na remenici ako obĺžnikový signál s 2 vynechanými zubami pre 1 otáčku, malo by to byť 0V a 5V, ale ide mi hlavne o spracovaný výstup z DME (pretože nie je v aute ) aby som to nejak mohol napojiť na pin do budíkov, je to vcelku potrebná vec

inak pre upresnenie, m57 je nafta ale použil som elektriku m50 s CC
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#2 Příspěvek od airbone »

sklenus píše:ahojte chlapi, potreboval by som radu, neviete aká je charakteristika signálu z DME do budíkov, pre funkciu otáčkomeru, mám zástavbový motor m57 v aute a rád by som tam dorobil ten otáčkomer, inak mi všetko fára

viem, že to počíta čidlo na remenici ako obĺžnikový signál s 2 vynechanými zubami pre 1 otáčku, malo by to byť 0V a 5V, ale ide mi hlavne o spracovaný výstup z DME (pretože nie je v aute ) aby som to nejak mohol napojiť na pin do budíkov, je to vcelku potrebná vec

inak pre upresnenie, m57 je nafta ale použil som elektriku m50 s CC
ide to cez CAN, takze tak jednoduche to nebude...
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#3 Příspěvek od sklenus »

mal som to lepsie popisat, ide o e34 s m50 elektrikou, tam by som CAN necakal teda,
v e34 je TxD a RxD zbernica ako komunikacna linka DME - budiky (IKE), to by mohlo byt jednoduchsie, ale aj tak neviem aku ma charakteristiku pre ten otackomer
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#4 Příspěvek od darklord »

To by mozno chcelo osciloskop a premerat si ten signal na nejakej e34, v celom rozsahu otacok. Pretoze ako som pisal uz na SK fore, podla mna to bude len pwm/impulzy v zavislosti na zapalovani.
Odpovědět