Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 N42 problem s výfukovou vačkou

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#1 Příspěvek od all »

Ahoj všem.
kamarád má problém s e46 rv 2002 motor 4vál N42

respektive má pořád nějaké problémy :-D

nechal si měnit valvetronic motor v nějakém servisu, auto cca měsíc jezdilo dobře.

při normální jízdě mu pak auto začlo ject divně - nemá výkon, divný zvuk motoru, neroznoměrný atd.

při diagnostice mi to vyhodilo tyto chyby:

1. 2782 CDKPH2 - Camshaft sensor outlet

Lage der Phasenflanken oder Einbaulage ausserhalb Toleranz Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up
Error code: 02 27 82 44 05 00 00 01 28 44 21 12 79 44 93 FF FF FF FF FF FF FF FF FF


2. 27BB CDKANWS - Camshaft control outlet-VANOS

Anschlagadaption außerhalb gültigem Bereich Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up
Error code: 02 27 BB 42 05 00 00 01 28 44 21 12 79 28 97 FF FF FF FF FF FF FF FF FF


nechal jsem ho vyměnit čidlo výstupní (vejfukové vačky)
je to úplně stejné...
pak sem ho nechal přehodit ventily vanosu sací vačky za vejfukovou a je to stejný...


Poradí někdo?
Paperplane
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 13.06.2011 00:00
Bydliště: Sedlčany / Brandýs nad Labem

#2 Příspěvek od Paperplane »

Ahoj, koukám, že Ti za rok nikdo neporadil. To je docela průšvih. Mám stejný problém na stejném motoru. Kolísání otáček, chcípání motoru(mám navíc automat.převodovku). Pokaždé když šlápnu na plyn, tak se auto chvíli cuká a probouzí. Prostě hrůza.

Jediné co v neautorizovaném servisu BMW dokázali (po tom co vyměnili snad půlku auta za desetitisíce), je to, že odpojili valvetronic a já jezdím přes škrtící klapku. A chod motoru je příkladný.

Omezený výkon a vyšší spotřeba paliva mě ale spokojeného nenechá. Jednou se to někomu podařilo asi nějak nastavit a fungovalo to s cca 5000km.

Rád bych to opravil...
Jak jsi to nakonec vyřešil?
Věděl by někdo?

Píšu do SZ i na fórum.

E46 2002 318i 2.0 N42 Automat 105kW (anebo spíš momentálně 87kW)
Odpovědět