Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rozdíl M52 vs M54
Ahoj lidi, chci se zeptat, je velký rozdíl ve výkonu v těchto motorizacích v E46. Jedná se o M52 (2.0i 110kw) a M54 (2.2i 125kw). Slyšel jsem, že M54 ztrácejí výkon oproti M52 a taky od někoho že je to docela rozdíl ve výkonu. Máte nějaké zkušenosti? Nevíte proč M52 110kw sedan je v serii lehčí než coupe v M54 125kw?
Díky
Díky
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
No jelikož M52 má mít 110kw/190nm a M54 125kw/210nm, tak by měla jet ta M54 lépe a to nehledně na eko normu, protože ten výkon museli v továrně naměřit už s eko blbincema... rozhodující bude tedy asi skutečný stav motorů (lambdy, katy, svíčky možná tam bude hrát rol i zajebaný sání, tlaky ve válcích)
Nevím co je na tom pravdy, ale četl jsem, že M54 má hliníkovej blok s tenkýma stěnama válců a tedy je dost náchylnej na provozní teploty.. a prý pokud stydenýmu motoru nakládáte tak ta rapidní změna teploty zdeformuje tu tenkou stěnu válců a tím pádem pístní kroužek netěšní tak jak by měl a do válců proníká olej a proto se o M54 říká, že žerou tolik olej. Prý se to dá částečně zaplácnout použiím hustějšího oleje.
Ale jak říkám, někde jsem to četl a pomyslel jsem si, že to dává docela smysl...
Nevím co je na tom pravdy, ale četl jsem, že M54 má hliníkovej blok s tenkýma stěnama válců a tedy je dost náchylnej na provozní teploty.. a prý pokud stydenýmu motoru nakládáte tak ta rapidní změna teploty zdeformuje tu tenkou stěnu válců a tím pádem pístní kroužek netěšní tak jak by měl a do válců proníká olej a proto se o M54 říká, že žerou tolik olej. Prý se to dá částečně zaplácnout použiím hustějšího oleje.
Ale jak říkám, někde jsem to četl a pomyslel jsem si, že to dává docela smysl...
