Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
prodano
je to 3 roky co jsem ho kupoval za 190 a nikde lepší nabídka nebyla, nasypal jsem do něj mrtě peněz protože jsem nesnesl pohled na nějakej ukrutnej sportovni filtr, nebo volant victor apodobně, tak jsem vše takto pochybně změněné dal do původního stavu a nikdo ho nechce? vživotě bych neprodával, ale někdy přijde situace kdy člověk chce změnu... zkuste mi napsat za kolik bych ho měl dát aby ho někdo chtěl? 

také bych řekl, že hodně lidí odradí ten zásah do kastle v podobě dost vytažených blatníků, plus další odlišnosti od originálu - výfuk, křídlo, mračítka, lišty v barvě...
přijde mi že za tuto cenu to fanda bmw, který chce pěknou m3 nekoupí,
auto máš spíš pěkné udělané pro nějakého tuningáře, co by rád pověstnou m3 a nebo ten kterému se líbí styl, mračítka, křídla, mnoho výfuků, co nejšiřší kola atd....
jinak pokud je stavem udržovaná,motoricky a podvozkově v dobré kondici tak si určitě kupce najde
přijde mi že za tuto cenu to fanda bmw, který chce pěknou m3 nekoupí,
auto máš spíš pěkné udělané pro nějakého tuningáře, co by rád pověstnou m3 a nebo ten kterému se líbí styl, mračítka, křídla, mnoho výfuků, co nejšiřší kola atd....
jinak pokud je stavem udržovaná,motoricky a podvozkově v dobré kondici tak si určitě kupce najde
bohuzel kdyz jsem to kupoval byl jsem zaslepenej jak na to budu lovit holky a nedoslo mi ze bych ho nekdy chtel prodavat az budu chtit rodinne vozitko a M3 me omrzi.diky za nakopnuti s tim VIN, fakt super zjisteni pro me jak je vozidlo hezky omlazeno, je to dovoz ze zahranici, ale podle VINka je to 94
jinak vyfuk jsem k tomu dostal origo, jenze bez potrubi, to bych musel nechat udelat a pak by byla na jedne strane dira :-/ no nic tak bude stat hezky v garazi a cekat, diky za nazory.

Ty Mka jsou všechny vylítaný a většina je jich i bouraných... Každej to kupuje za tim účelem se vyřádit, pak to párkrát oťuká a prodá 
V dnešní době najít nějakou leštěnku je fakt problém...
Moje kupé je sice taky pila, ale chybí tomu ty koně co má emkovica
Jinak pěkný video z driftů Dacane, tenkrát to muselo dostávat slušně na prdel

V dnešní době najít nějakou leštěnku je fakt problém...
Moje kupé je sice taky pila, ale chybí tomu ty koně co má emkovica

Jinak pěkný video z driftů Dacane, tenkrát to muselo dostávat slušně na prdel
pokud by ses toho nemohl dlouho zbavit, doporucuji prodat na dily...jen motor s prevodovkou atd se da velice slusne prodat a je o nej i dost zajem do prestaveb atd. Kdyz pak rozprodas i ostatni dily a interier dostanes se na podobnou castku si myslim.
Hodne stesti ti preju uprime. Ja za svych "blbych" let taky koupil boreninu,narval do ni jednou tolik aby to bylo top a stejne to kazdej poznal..tim si myslim proslo hodne mladejch kluku nez dostalo rozum.
Hodne stesti ti preju uprime. Ja za svych "blbych" let taky koupil boreninu,narval do ni jednou tolik aby to bylo top a stejne to kazdej poznal..tim si myslim proslo hodne mladejch kluku nez dostalo rozum.
moc mě tahle informace nepotěšila, škoda jen že jsem ji nevěděl dřív, auto bych nekoupil, ale každej se někdy spálí. Jinak dobrej tah dacane napsat sem tohle, aby bylo auto pro ostatní neprodejné a pak mi nabídnout po sms že ho koupíš ale za směšnou cenu, málem jsem na tu psychologickou hru nalítl a prodal Ti ho
jebu na to auto si nechám, stolice se zřejmě povedla, protože geometrie je naprosto v cajku a všechny upravy na drift jsou v puvodním stavu. Když jsem auto dovezl, motor šel jak pumpa na stračky a žral 30 litrů, následovalo vyhození filtru alá kužel přidělanej na trubce od digestoře (kužel nabíral pěkně teplej vzduch za saharou parádní věcička) přeprogramování jednotky do serie, nákup nové váhy vzduchu, svíček, lambda sond, katalizátorů, rezonátorů a výfuků remus, výměna vadného snímače a ejhle motor má čistý průběh, necáká z vejfuků benzín, žere 11 litrů a výkonově jsem nepociťoval změnu oproti předchozím údajným 320 koním. Dále pak proběhla výměna diffu, spojky, brzd, světel, volantu victor za origo novým potažením kůží, řadičky sparco za origo, namontování klimatizace s novým chladičem a dál si teďka nevzpomenu bylo toho mrtě. Každopádně po téhle informaci auto si nechávám, třeba ho jednou ocení někdo i přes tuhle jeho minulost a nebo jak tu padlo ho rozprodám na díly, ale to je až krajní možnost protože to auto je teď bez investic, jen vyměnit volej (ne najetejma km ale stářím) a jezdit. Jo ještě od dokonalosti trochu házej přední kotouče protože tam jsou TRW a prostě jsou to mrdky a po 3tis jsou zkroucený, ale jezdit se s tim dá bez problému. Dík za názory, považuju to za uzavřené, napíšu sem až se rozhodnu ho rozprodat na díly
mějte se PS: od plešouna jsem to nekupoval, kupoval jsme to v Trutnově od Špačka kterej ho sem dovezl odněkud


- Risa525
- Registrovaný
- Příspěvky: 1951
- Registrován: ned 07.11.2004 01:00
- Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
máš recht!!!taková investice se nevyplatí pouštět dál (jak už kluci psali)....sundej mračítka...kup nějaké pěkné origo kola-nejlépe M3 E36 dej do stříbrné a bude to krasavicegeorgeTU píše:moc mě tahle informace nepotěšila, škoda jen že jsem ji nevěděl dřív, auto bych nekoupil, ale každej se někdy spálí. Jinak dobrej tah dacane napsat sem tohle, aby bylo auto pro ostatní neprodejné a pak mi nabídnout po sms že ho koupíš ale za směšnou cenu, málem jsem na tu psychologickou hru nalítl a prodal Ti hojebu na to auto si nechám, stolice se zřejmě povedla, protože geometrie je naprosto v cajku a všechny upravy na drift jsou v puvodním stavu. Když jsem auto dovezl, motor šel jak pumpa na stračky a žral 30 litrů, následovalo vyhození filtru alá kužel přidělanej na trubce od digestoře (kužel nabíral pěkně teplej vzduch za saharou parádní věcička) přeprogramování jednotky do serie, nákup nové váhy vzduchu, svíček, lambda sond, katalizátorů, rezonátorů a výfuků remus, výměna vadného snímače a ejhle motor má čistý průběh, necáká z vejfuků benzín, žere 11 litrů a výkonově jsem nepociťoval změnu oproti předchozím údajným 320 koním. Dále pak proběhla výměna diffu, spojky, brzd, světel, volantu victor za origo novým potažením kůží, řadičky sparco za origo, namontování klimatizace s novým chladičem a dál si teďka nevzpomenu bylo toho mrtě. Každopádně po téhle informaci auto si nechávám, třeba ho jednou ocení někdo i přes tuhle jeho minulost a nebo jak tu padlo ho rozprodám na díly, ale to je až krajní možnost protože to auto je teď bez investic, jen vyměnit volej (ne najetejma km ale stářím) a jezdit. Jo ještě od dokonalosti trochu házej přední kotouče protože tam jsou TRW a prostě jsou to mrdky a po 3tis jsou zkroucený, ale jezdit se s tim dá bez problému. Dík za názory, považuju to za uzavřené, napíšu sem až se rozhodnu ho rozprodat na díly
mějte se PS: od plešouna jsem to nekupoval, kupoval jsme to v Trutnově od Špačka kterej ho sem dovezl odněkud
