Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

prodano

Pouze vozidla BMW!
Zpráva
Autor
georgeTU
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 11.01.2009 01:00
Bydliště: Trutnov

#1 Příspěvek od georgeTU »

prodano
GeorgeTU

#2 Příspěvek od GeorgeTU »

je to 3 roky co jsem ho kupoval za 190 a nikde lepší nabídka nebyla, nasypal jsem do něj mrtě peněz protože jsem nesnesl pohled na nějakej ukrutnej sportovni filtr, nebo volant victor apodobně, tak jsem vše takto pochybně změněné dal do původního stavu a nikdo ho nechce? vživotě bych neprodával, ale někdy přijde situace kdy člověk chce změnu... zkuste mi napsat za kolik bych ho měl dát aby ho někdo chtěl? :?
Athos
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.08.2009 00:00
Bydliště: Mnichov

#3 Příspěvek od Athos »

Cenu si myslím, že máš dobrou, jen lidi děsí další píčovinky, třeba ten druhej vejfuk nebo křídlo.

Jinak to máš pěkný a přeju ať se prodá!
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od balda88 »

Nějak mi nesedí palubka k roku výroby 6/1996. V tomto ruce už by měla mít palubka airbag spolujezdce...
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od Maysner »

Jedine vinko napovi. 6/1996 uz se 3,0 nedelaly
Hodne lidi odradi blatniky. Nesmyslne vytazeny a diky tomu zasah do kastle. Budouci hrozba koroze :roll:
gs500e
Registrovaný
Příspěvky: 382
Registrován: pát 26.02.2010 01:00

#6 Příspěvek od gs500e »

také bych řekl, že hodně lidí odradí ten zásah do kastle v podobě dost vytažených blatníků, plus další odlišnosti od originálu - výfuk, křídlo, mračítka, lišty v barvě...

přijde mi že za tuto cenu to fanda bmw, který chce pěknou m3 nekoupí,

auto máš spíš pěkné udělané pro nějakého tuningáře, co by rád pověstnou m3 a nebo ten kterému se líbí styl, mračítka, křídla, mnoho výfuků, co nejšiřší kola atd....

jinak pokud je stavem udržovaná,motoricky a podvozkově v dobré kondici tak si určitě kupce najde
GeorgeTU

#7 Příspěvek od GeorgeTU »

bohuzel kdyz jsem to kupoval byl jsem zaslepenej jak na to budu lovit holky a nedoslo mi ze bych ho nekdy chtel prodavat az budu chtit rodinne vozitko a M3 me omrzi.diky za nakopnuti s tim VIN, fakt super zjisteni pro me jak je vozidlo hezky omlazeno, je to dovoz ze zahranici, ale podle VINka je to 94 :-( jinak vyfuk jsem k tomu dostal origo, jenze bez potrubi, to bych musel nechat udelat a pak by byla na jedne strane dira :-/ no nic tak bude stat hezky v garazi a cekat, diky za nazory.
DacanDan
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pát 18.02.2011 01:00

#8 Příspěvek od DacanDan »

.
Majkl328
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: sob 08.08.2009 00:00
Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Majkl328 »

Ty krávo 8O
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od EdyBoyS »

Ty Mka jsou všechny vylítaný a většina je jich i bouraných... Každej to kupuje za tim účelem se vyřádit, pak to párkrát oťuká a prodá :(
V dnešní době najít nějakou leštěnku je fakt problém...

Moje kupé je sice taky pila, ale chybí tomu ty koně co má emkovica :(

Jinak pěkný video z driftů Dacane, tenkrát to muselo dostávat slušně na prdel
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od DAVe_1 »

pokud by ses toho nemohl dlouho zbavit, doporucuji prodat na dily...jen motor s prevodovkou atd se da velice slusne prodat a je o nej i dost zajem do prestaveb atd. Kdyz pak rozprodas i ostatni dily a interier dostanes se na podobnou castku si myslim.
Hodne stesti ti preju uprime. Ja za svych "blbych" let taky koupil boreninu,narval do ni jednou tolik aby to bylo top a stejne to kazdej poznal..tim si myslim proslo hodne mladejch kluku nez dostalo rozum.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#12 Příspěvek od Perunwit »

... tak, a z anonymní tuzingový M3ky je rázem ošlehanej zjizvenej veterán mnoha bitef :-). Pozitivní mezi mnoha negativy je to, že auto má bohatou historii a bojovnýho ducha.
kovinho
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#13 Příspěvek od kovinho »

Perunwit píše:... tak, a z anonymní tuzingový M3ky je rázem ošlehanej zjizvenej veterán mnoha bitef :-). Pozitivní mezi mnoha negativy je to, že auto má bohatou historii a bojovnýho ducha.
no duši to auto nepochybně má a to se cení i přes to všechno :) ALE...
BMWALPINE
Registrovaný
Příspěvky: 805
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#14 Příspěvek od BMWALPINE »

Nekupoval si to od takoveho plešouna?
georgeTU
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 11.01.2009 01:00
Bydliště: Trutnov

#15 Příspěvek od georgeTU »

moc mě tahle informace nepotěšila, škoda jen že jsem ji nevěděl dřív, auto bych nekoupil, ale každej se někdy spálí. Jinak dobrej tah dacane napsat sem tohle, aby bylo auto pro ostatní neprodejné a pak mi nabídnout po sms že ho koupíš ale za směšnou cenu, málem jsem na tu psychologickou hru nalítl a prodal Ti ho :) jebu na to auto si nechám, stolice se zřejmě povedla, protože geometrie je naprosto v cajku a všechny upravy na drift jsou v puvodním stavu. Když jsem auto dovezl, motor šel jak pumpa na stračky a žral 30 litrů, následovalo vyhození filtru alá kužel přidělanej na trubce od digestoře (kužel nabíral pěkně teplej vzduch za saharou parádní věcička) přeprogramování jednotky do serie, nákup nové váhy vzduchu, svíček, lambda sond, katalizátorů, rezonátorů a výfuků remus, výměna vadného snímače a ejhle motor má čistý průběh, necáká z vejfuků benzín, žere 11 litrů a výkonově jsem nepociťoval změnu oproti předchozím údajným 320 koním. Dále pak proběhla výměna diffu, spojky, brzd, světel, volantu victor za origo novým potažením kůží, řadičky sparco za origo, namontování klimatizace s novým chladičem a dál si teďka nevzpomenu bylo toho mrtě. Každopádně po téhle informaci auto si nechávám, třeba ho jednou ocení někdo i přes tuhle jeho minulost a nebo jak tu padlo ho rozprodám na díly, ale to je až krajní možnost protože to auto je teď bez investic, jen vyměnit volej (ne najetejma km ale stářím) a jezdit. Jo ještě od dokonalosti trochu házej přední kotouče protože tam jsou TRW a prostě jsou to mrdky a po 3tis jsou zkroucený, ale jezdit se s tim dá bez problému. Dík za názory, považuju to za uzavřené, napíšu sem až se rozhodnu ho rozprodat na díly :) mějte se PS: od plešouna jsem to nekupoval, kupoval jsme to v Trutnově od Špačka kterej ho sem dovezl odněkud
BMWALPINE
Registrovaný
Příspěvky: 805
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#16 Příspěvek od BMWALPINE »

aha tak to neni on:)
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem

#17 Příspěvek od Risa525 »

georgeTU píše:moc mě tahle informace nepotěšila, škoda jen že jsem ji nevěděl dřív, auto bych nekoupil, ale každej se někdy spálí. Jinak dobrej tah dacane napsat sem tohle, aby bylo auto pro ostatní neprodejné a pak mi nabídnout po sms že ho koupíš ale za směšnou cenu, málem jsem na tu psychologickou hru nalítl a prodal Ti ho :) jebu na to auto si nechám, stolice se zřejmě povedla, protože geometrie je naprosto v cajku a všechny upravy na drift jsou v puvodním stavu. Když jsem auto dovezl, motor šel jak pumpa na stračky a žral 30 litrů, následovalo vyhození filtru alá kužel přidělanej na trubce od digestoře (kužel nabíral pěkně teplej vzduch za saharou parádní věcička) přeprogramování jednotky do serie, nákup nové váhy vzduchu, svíček, lambda sond, katalizátorů, rezonátorů a výfuků remus, výměna vadného snímače a ejhle motor má čistý průběh, necáká z vejfuků benzín, žere 11 litrů a výkonově jsem nepociťoval změnu oproti předchozím údajným 320 koním. Dále pak proběhla výměna diffu, spojky, brzd, světel, volantu victor za origo novým potažením kůží, řadičky sparco za origo, namontování klimatizace s novým chladičem a dál si teďka nevzpomenu bylo toho mrtě. Každopádně po téhle informaci auto si nechávám, třeba ho jednou ocení někdo i přes tuhle jeho minulost a nebo jak tu padlo ho rozprodám na díly, ale to je až krajní možnost protože to auto je teď bez investic, jen vyměnit volej (ne najetejma km ale stářím) a jezdit. Jo ještě od dokonalosti trochu házej přední kotouče protože tam jsou TRW a prostě jsou to mrdky a po 3tis jsou zkroucený, ale jezdit se s tim dá bez problému. Dík za názory, považuju to za uzavřené, napíšu sem až se rozhodnu ho rozprodat na díly :) mějte se PS: od plešouna jsem to nekupoval, kupoval jsme to v Trutnově od Špačka kterej ho sem dovezl odněkud
máš recht!!!taková investice se nevyplatí pouštět dál (jak už kluci psali)....sundej mračítka...kup nějaké pěkné origo kola-nejlépe M3 E36 dej do stříbrné a bude to krasavice :wink:
gs500e
Registrovaný
Příspěvky: 382
Registrován: pát 26.02.2010 01:00

#18 Příspěvek od gs500e »

taky bych to tak viděl, nežli prodat někomu za kilo, tak kup origo kola, nebo nějaké bbska, sundej tuning, dej boční lišty a lišty nárazníků do černé, případně nech opravit klempířem lemy a máš origoš na který časem budeš pyšný...případně ještě sehnat origo výfuk a byla by zase krásná origo
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#19 Příspěvek od Maysner »

Tak treba listy v barve a mracitka jsou vec, kterou si dokaze kazdej vymenit za ctvrt hodiny sam a vzhled auta to nekazi. Listy ho omlazuji :wink:
Bohuzel kola dost zanikaji a prave ty lemy kazdyho odradi. Jinac to vypada na pekny auto
Oblacek
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Oblacek »

Mě spíš pobavil pan Dacan..je fér, že sem napsal co s tim autem bylo, ale pak potají navrhnout směšnou cenu, to mi příde jako vrchol vychcanosti :D :D jinak jak řikaj kluci..nech si to...po tomhle promu to stejnak nikdo nekoupí, ale na druhou stranu máš M3 a to je klasika :) :wink:
Odpovědět