Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kabinový filtr e36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Ja tam konkretne uchyceni na tyto filtry http://www.voton.cz/cz/e-shop/914274/c5 ... klima.html a mel jsem E36 320i. Mrkni do etk tam to nastopro musis mit napsany.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Vlastně návod je zde celou dobu: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=74080
Ahoj, potřeboval bych radu ohledně kabinového filtru u verze bez klimy u coupe (je to u něj zjevně jinak než sedanu/touringu a compactu). Včera jsem filtr měnil - demontoval jsem stěrače, abych mohl sundat kryt pod čelním sklem (dil 9 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_2059) - ten jsem dal při té příležitosti rovnou novej.
Ale po sundání byl přístup pouze k pravému filtru (po směru jízdy), levý je zakrytý táhlem od stěrače a další tyčkou, na které asi drží motorek stěračů, takže bez šance ten filtr vytáhnout.
Měnil to někdo na coupe/cabriu (verze bez klimy asi nejsou moc časté)? Napadlo mě jedině, že by se musel sundat kryt motoru a rozmontovat ta část, kudy vede kabeláž do ECU atd.
Díky
Ale po sundání byl přístup pouze k pravému filtru (po směru jízdy), levý je zakrytý táhlem od stěrače a další tyčkou, na které asi drží motorek stěračů, takže bez šance ten filtr vytáhnout.
Měnil to někdo na coupe/cabriu (verze bez klimy asi nejsou moc časté)? Napadlo mě jedině, že by se musel sundat kryt motoru a rozmontovat ta část, kudy vede kabeláž do ECU atd.
Díky
No vypadá to, že postup je stejný jako u jiných karosářských verzí (s tím rozdílem, že u coupé/kabrio se musejí demontovat stěrače, což jinde není nutné).
Tzn. když jsou stěrače a kryt s mřížkou pod předním sklem pryč, je potřeba odšroubovat dva šrouby z vrchu, čímž se uvolní kabelové vedení k ECU od přepážky mezi motorem a sběrnou komorou vzduchu. Samotná přepážka by pak měla držet na 3 šroubech (2 na straně spolujezdce, 1 u řidiče), ta se vyndá a tím bude přístup lepší.
Je to tak v Bentley service manualu
Chybně jsem předpokládal, že stačí sundat pouzr ten kryt pod předním sklem...
Tzn. když jsou stěrače a kryt s mřížkou pod předním sklem pryč, je potřeba odšroubovat dva šrouby z vrchu, čímž se uvolní kabelové vedení k ECU od přepážky mezi motorem a sběrnou komorou vzduchu. Samotná přepážka by pak měla držet na 3 šroubech (2 na straně spolujezdce, 1 u řidiče), ta se vyndá a tím bude přístup lepší.
Je to tak v Bentley service manualu
Chybně jsem předpokládal, že stačí sundat pouzr ten kryt pod předním sklem...