Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	kabinový filtr e36
- 
				bmwe36fans
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
- 
				bmwe36fans
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Ja tam konkretne uchyceni na tyto filtry http://www.voton.cz/cz/e-shop/914274/c5 ... klima.html a mel jsem E36 320i. Mrkni do etk tam to nastopro musis mit napsany.
			
			
									
						
										
						- 
				Totic  
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Vlastně návod je zde celou dobu: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=74080
			
			
									
						
										
						Ahoj, potřeboval bych radu ohledně kabinového filtru u verze bez klimy u coupe (je to u něj zjevně jinak než sedanu/touringu a compactu). Včera jsem filtr měnil - demontoval jsem stěrače, abych mohl sundat kryt pod čelním sklem (dil 9 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_2059) - ten jsem dal při té příležitosti rovnou novej.
Ale po sundání byl přístup pouze k pravému filtru (po směru jízdy), levý je zakrytý táhlem od stěrače a další tyčkou, na které asi drží motorek stěračů, takže bez šance ten filtr vytáhnout.
Měnil to někdo na coupe/cabriu (verze bez klimy asi nejsou moc časté)? Napadlo mě jedině, že by se musel sundat kryt motoru a rozmontovat ta část, kudy vede kabeláž do ECU atd.
Díky
			
			
									
						
										
						Ale po sundání byl přístup pouze k pravému filtru (po směru jízdy), levý je zakrytý táhlem od stěrače a další tyčkou, na které asi drží motorek stěračů, takže bez šance ten filtr vytáhnout.
Měnil to někdo na coupe/cabriu (verze bez klimy asi nejsou moc časté)? Napadlo mě jedině, že by se musel sundat kryt motoru a rozmontovat ta část, kudy vede kabeláž do ECU atd.
Díky
No vypadá to, že postup je stejný jako u jiných karosářských verzí (s tím rozdílem, že u coupé/kabrio se musejí demontovat stěrače, což jinde není nutné).
Tzn. když jsou stěrače a kryt s mřížkou pod předním sklem pryč, je potřeba odšroubovat dva šrouby z vrchu, čímž se uvolní kabelové vedení k ECU od přepážky mezi motorem a sběrnou komorou vzduchu. Samotná přepážka by pak měla držet na 3 šroubech (2 na straně spolujezdce, 1 u řidiče), ta se vyndá a tím bude přístup lepší.
Je to tak v Bentley service manualu
Chybně jsem předpokládal, že stačí sundat pouzr ten kryt pod předním sklem...
			
			
									
						
										
						Tzn. když jsou stěrače a kryt s mřížkou pod předním sklem pryč, je potřeba odšroubovat dva šrouby z vrchu, čímž se uvolní kabelové vedení k ECU od přepážky mezi motorem a sběrnou komorou vzduchu. Samotná přepážka by pak měla držet na 3 šroubech (2 na straně spolujezdce, 1 u řidiče), ta se vyndá a tím bude přístup lepší.
Je to tak v Bentley service manualu
Chybně jsem předpokládal, že stačí sundat pouzr ten kryt pod předním sklem...


 takze sem vymenil jen ten jeden protoze sem vubec netusil kudy se tam mam dostat abych vymenil ten druhej jinak co tady lidi pisou ze verze bez klimy filtry nema omg nevim co to melou.... filtry tam normalne sou....
 takze sem vymenil jen ten jeden protoze sem vubec netusil kudy se tam mam dostat abych vymenil ten druhej jinak co tady lidi pisou ze verze bez klimy filtry nema omg nevim co to melou.... filtry tam normalne sou....