Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přehřívání motoru a nefunkčí topení.
Zdravím,
Od včerejší noci, mě z ničeho nic přestalo topit auto, a aby toho nebylo málo tak se mě začalo přehřívat..
Termostat mám vyměnený.
Měl jsem už dřív problemy se zahříváním,ale vyřešil jsem to bud tím že jsem zapnul topení nebo se rozjel,auto se zahřívalo jen když stalo déle jak 10minut na volnoběh bez zapnutého topení.
Ale ted se zahřívá i při jízde a auto netopí.
Napadlo mě že to bude vodní pumpa nebo těsnění ale nejsem si jistej co to bude.
Jde o BMW E36 316i r.v 95
Od včerejší noci, mě z ničeho nic přestalo topit auto, a aby toho nebylo málo tak se mě začalo přehřívat..
Termostat mám vyměnený.
Měl jsem už dřív problemy se zahříváním,ale vyřešil jsem to bud tím že jsem zapnul topení nebo se rozjel,auto se zahřívalo jen když stalo déle jak 10minut na volnoběh bez zapnutého topení.
Ale ted se zahřívá i při jízde a auto netopí.
Napadlo mě že to bude vodní pumpa nebo těsnění ale nejsem si jistej co to bude.
Jde o BMW E36 316i r.v 95
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
S tím tvrzením že je prasklá hlava/těsnění bych byl opatrný. Nejdřív se mrkni jestli tam máš vodu a nemáš to zavzdušněné
Hlavně se mrkni na víčko po emulzi, ve vodě po mastnotě po oleji, z výfuku po smradu fridexu a bílému kouři, drž spodní hadici a přidávej jestli ti to netlakuje do vody a nejdou ti tam bublinky.

Hlavně se mrkni na víčko po emulzi, ve vodě po mastnotě po oleji, z výfuku po smradu fridexu a bílému kouři, drž spodní hadici a přidávej jestli ti to netlakuje do vody a nejdou ti tam bublinky.
Tak včera jsem se pustil do pátrání a nemusel jsem se ani nějak namáhat, zjistil jsem že byl okruh zavzdušněný a mohla za to málo utěsněná expanzní nádoba unikalo to kolem ztrácela se voda, zatím ješte nemám vyhráno,ale v pondělí koupím nové těsnění pro jistotu nějaké lepidlo a snad to bude v pořádku.
( na olejovém víčku nic není, a chl. kapalina je taky čistá )
( na olejovém víčku nic není, a chl. kapalina je taky čistá )
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Je toho tady hodně zkus pohledat. Já mám za správný postup jedině ten, kdy doliješ vodu, zapneš topení na max, povolíš šroub, zavřeš nádobku, nastartuješ a necháš běžet. Trubky mačkat nemusíš. Hned potom tomu dáš tak 1500-2000 otáček na 30s-minutu a budeš sledovat co se bude dít. Z díry po šroubu by ti měla začít téct horká voda, tak si vem nějaký hadr ať ti to neteče všude a zakryj to hadrem, takhle to zopakuj 2x-3x a pak zašroubuj šroub, a jeď projet.
Tak po dlohý době lepení a oprav který nefungovali jsem koupil novej chladič, okruh jsem odvzdušnil několikrát, a nevím jak je to možný,ale znovu se mě ztrácí kapalina, vodu leju až po vrchní risku a druhej den je to někde v pulce..
Neví někdo jak je to možný? Hadice jsem kontroloval nikde nic není, jen na chladiči je pár kapek,ale říkal jsem si že to bylo možná z přepadu když jsem to měl plný..
Neví někdo jak je to možný? Hadice jsem kontroloval nikde nic není, jen na chladiči je pár kapek,ale říkal jsem si že to bylo možná z přepadu když jsem to měl plný..
Nevim jakou znacku neb od koho si kupoval chladic ale ja kdyz na E36 kupoval novej chladic tak jsem mel stejnej problem utikala mi voda a pri zmacknuti hadic prochazel vickem vzduch tak jsem sehnal jiny vicko a to same tak jsem koupil orig u bmw a porat to stejny. Pak jsem zjistil ze chladic nemel stejne reseny zavit jako u originalu takze tamtudy vzdycky vzduch utikal. Po zakoupieni chaldice primo u BMW problem vyresen.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Nechci zakládat nové téma, ale včera sem mělnil domeček od termostatu kdy (byl prasklý), auto normálně topilo a chovalo se standartně, večer sem se to snažil odvzdušnit, auto topilo. Dnes dopoledne když sem jel do práce se mi zdálo že to topí nějak málo, když sem stále v zácpě všimnul sem si že jde ručička nad 90, ale už byla zelená a jak sem se rozjel, byla tam z5 90 studpnu. Kdyz sem dojel do prace, zdalo se mi ze v hornich hadicich neni voda, pootočil sem víčkem od chladiče a voda byla vytlačována ven. Je to jen blbě odvzdušněné nebo sem tam něco posral? Před výměnou auto krásně topila a v hornich hadicích byla určitě voda.... díky