Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 - DO ani central nefunguje a nestartuje.. asi IMO

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw-karl
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 16.11.2013 01:00

#1 Příspěvek od bmw-karl »

Zdravim vsechny,

privezli mi na podvalu 325i z r.99 (E36) a k ni jeden klic... kdyz jsem udelal zakladni veci, baterku, filtry, olej chci konecne nastartovat - starter toci ale resim proc nejde palivo do vstriku.. (palivovy cerpadlo saje, hadice od palivovy nadrze je sice natlakovana, ale za palivovym filtrem je sucha)...

jak jsem tak cetl forum, nejsnazsi odpoved na to je asi immobilizer, hadam tak podle toho ze klicem se do auta dostanu jen manualne (z nejakyho duvodu nefunguje central ani DO). klic byl vybitej, baterku jsem vymenil, pri mackani tlacitek blikne - nestaci to jen nejak sparovat s jednotkou v aute?

poradte prosim jak dal postupovat...

napada mne projit vsechny pojistky a jeste pohledat dalsi pojistky mimo pojistkovou skrin...? kde je "prijimac" k DO - muzu se nejak ujistit ze slape?

Diky moc!
karl
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

E36 325i z roku 99 neexistuje. Pokud je to 323i resp. 323Ti, tak může být rozhozený plovoucí kód na imobilizéru. Řešitelné diagnostikou. Odkud jsi? Tyhle věci řeším docela běžně...

DO chce napárovat, ale se startováním to stejně nebude mít nic společného.
bmw-karl
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 16.11.2013 01:00

#3 Příspěvek od bmw-karl »

Sorry 323i.. Jsem z Prahy..

Cili parovani DO nesouvisi s imo?

Diky za info - napada te jak overit ze to blokuje ten imo?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Z které části Prahy? Zavolej mi v pondělí na 774 088 889, můžeme na to mrknout.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#5 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Počkej, ty máš hadici před palivovým filtrem natlakovanou ale za ním už ne? Tam ale už není nic, co by nějak ovládal imo.. není ten palivovej filtr ucpanej?
bmw-karl
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 16.11.2013 01:00

#6 Příspěvek od bmw-karl »

Diky za nabidku.

Vzadu u vicka palivovy nadrze jsem zkontroloval tlak, ale jestli ta hadice vede rovnou dopredu do filtru to nevim. Byly to pro mne dve nejpristupnejsi mista...
bmw-karl
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 16.11.2013 01:00

#7 Příspěvek od bmw-karl »

Central i dalku jsem rozchodil opravdu to nesouviselo. Palivove cerpadlo ok, novy palivovy filtr, okruh odvzdusnen.

Stale vsak nestartuje...
bmw-karl
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 16.11.2013 01:00

#8 Příspěvek od bmw-karl »

Svicku jsem jednu po druhy zkontroloval zda sleha a OK...

Zahada - pri vyndani 1 svicky z sesti to naskocilo a bezelo normalne (teda na 5 valcu) dokud jsem to neshodil...

Po zamontovani svicky zpet uz zas jen blafne cca na sekundu a pak uz jen toci starter...

Napada vas neco?
bmw-karl
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 16.11.2013 01:00

#9 Příspěvek od bmw-karl »

tak diag ukazala chyby: vahu vzduchu a throttle potenciometr...

pritom pedal plynu na live datech funguje
vaha vzduchu by nemela branit nastartovani

nicmene na live datech hodnota "spark timing monitoring" [V] uplne mimo 160...

cili ze by svicky slehaly ale ve spatnym poradi? ma cenu menit civky? rozdelovani resi jednotka?

pri jednom z testu se ukazala teplota cidla chladici smesi -37 stupnu C, coz je divny... samostatnou chybu to nehlasilo

cidla (camshaft), lambda zadnou chybu nehlasi..
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Koncové stupně pro cívky jsou přímo v řídící jednotce. Problém teda krásně může být tam...
Odpovědět