Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 - DO ani central nefunguje a nestartuje.. asi IMO
Zdravim vsechny,
privezli mi na podvalu 325i z r.99 (E36) a k ni jeden klic... kdyz jsem udelal zakladni veci, baterku, filtry, olej chci konecne nastartovat - starter toci ale resim proc nejde palivo do vstriku.. (palivovy cerpadlo saje, hadice od palivovy nadrze je sice natlakovana, ale za palivovym filtrem je sucha)...
jak jsem tak cetl forum, nejsnazsi odpoved na to je asi immobilizer, hadam tak podle toho ze klicem se do auta dostanu jen manualne (z nejakyho duvodu nefunguje central ani DO). klic byl vybitej, baterku jsem vymenil, pri mackani tlacitek blikne - nestaci to jen nejak sparovat s jednotkou v aute?
poradte prosim jak dal postupovat...
napada mne projit vsechny pojistky a jeste pohledat dalsi pojistky mimo pojistkovou skrin...? kde je "prijimac" k DO - muzu se nejak ujistit ze slape?
Diky moc!
karl
privezli mi na podvalu 325i z r.99 (E36) a k ni jeden klic... kdyz jsem udelal zakladni veci, baterku, filtry, olej chci konecne nastartovat - starter toci ale resim proc nejde palivo do vstriku.. (palivovy cerpadlo saje, hadice od palivovy nadrze je sice natlakovana, ale za palivovym filtrem je sucha)...
jak jsem tak cetl forum, nejsnazsi odpoved na to je asi immobilizer, hadam tak podle toho ze klicem se do auta dostanu jen manualne (z nejakyho duvodu nefunguje central ani DO). klic byl vybitej, baterku jsem vymenil, pri mackani tlacitek blikne - nestaci to jen nejak sparovat s jednotkou v aute?
poradte prosim jak dal postupovat...
napada mne projit vsechny pojistky a jeste pohledat dalsi pojistky mimo pojistkovou skrin...? kde je "prijimac" k DO - muzu se nejak ujistit ze slape?
Diky moc!
karl
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
tak diag ukazala chyby: vahu vzduchu a throttle potenciometr...
pritom pedal plynu na live datech funguje
vaha vzduchu by nemela branit nastartovani
nicmene na live datech hodnota "spark timing monitoring" [V] uplne mimo 160...
cili ze by svicky slehaly ale ve spatnym poradi? ma cenu menit civky? rozdelovani resi jednotka?
pri jednom z testu se ukazala teplota cidla chladici smesi -37 stupnu C, coz je divny... samostatnou chybu to nehlasilo
cidla (camshaft), lambda zadnou chybu nehlasi..
pritom pedal plynu na live datech funguje
vaha vzduchu by nemela branit nastartovani
nicmene na live datech hodnota "spark timing monitoring" [V] uplne mimo 160...
cili ze by svicky slehaly ale ve spatnym poradi? ma cenu menit civky? rozdelovani resi jednotka?
pri jednom z testu se ukazala teplota cidla chladici smesi -37 stupnu C, coz je divny... samostatnou chybu to nehlasilo
cidla (camshaft), lambda zadnou chybu nehlasi..